eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب انحراف و بدعتی بی شاخ و دم؛ تاکید بر این موضوع؛ آنهائیکه با آداب غیر اسلامی و با رقص و آواز و بدون غسل و کفن و تلقین، اموات خود را دفن میکنند ، الزاما غیر مسلمان هستند ، اموات انها نیابد در قبرستان مسلمانان دفن شود، چون منکر ضروریات دین هستند بنابراین کافر محسوب می شوند و... ، در این مقطع اساسا ضروری نیست ، زیرا در این فضای احساسی که معمولا فتنه گران و ملحدین مدیریت رفتار و گفتار بعضی از خانواده های تروریست های کشته شده و حتی خانواده بعضی از کشته های بی گناه در این فتنه را در اختیار دارند، قضاوت کردن این خانواده ها به هیچ وجه جایز و به مصلحت نیست. لذا از همه عزیزان میخواهم ، این خانواده‌ها را فعلا قضاوت نکنند. اما این یادداشت را درپاسخ به شبهه فتنه گران مریضی مثل رشیدی پور تقدیم می کنم ، که در حال فلسفه بافی و توجیه اینگونه حرکات پر از مفسده هستند: ۱- برگذاری چنین مراسمی بالاترین ظلم به خود متوفا است . زیرا همه کسانیکه به هر دلیلی و در هر شرایطی جان به جان آفرین تسلیم می کنند ، شاید بیشتر از دوران حیات خود ، به رحمت و بخشش خدای متعال نیازمند هستند . به غسل و کفن و پاکیزگی و تلقین نیاز مندند. . ۲- اینکه عده ای معلوم الحال و اتفاقا بد نام و دنباله های همان اغتشاشگران ، بیایند از فرصت مراسم دفن این عزیزان استفاده نموده و به عقده گشایی و کینه ورزی عليه ارزش های ایرانی و اسلامی و معمول جامعه بپردازید، بالاترین ظلم به فرد متوفا و در مرحله بعدی به خانوادة متوفا است . ۳- این حرکاتی و این شیوه دفن که این روزها به هنگام دفن بعضی ها می ببنیم جدید نیست .. از سالهای قبل و در همین کشورما ، کم و بیش در مراسم‌ بعضی از اهالی سینما و تئاتر و ... که بصورت طبیعی فوت می کردند ، هم وجود داشت . معمولا جمعی از اهالی سینما و تئاتر با ارایش های گران قیمت و با مد روز و لباس های بسیار فاخر و ... مجالس تشیع و تدفین رفقای خود را با رفتارهای زشت و اواز خوانی به مجلس لهو و لعب و تفاخر و ... تبدیل میکردند. ۴- اوج فضاحت انجاست که عده ای منحرف و سو استفاده کننده بیابند و این حرکات انحرافی و احساسی به هنگام دفن میت را به رقص و رجز خوانی حماسی و اوج غم و اندوه خانواده های داغدار تعبیر کنند، واقعیت این است ؛ انچه که بصورت عمومی در این برنامه ها قابل مشاهده است ، فقط رقص و آواز نیست ، بی حجابی مفرط ، حرکات زشت اخلاقی ، اختلال مرد و زن ، حضور دختران و زنان با آرایش های غلیظ چند میلیونی، برهنگی ، استفاده از مد روز و لباس های چند ده میلیونی ، گل آرایی چند صد میلیونی محل برگذاری مراسم و... است. هیچ یک از این رفتارها نه تنها به معنای وجود غم و اندوه در گردانندگان این مراسمات نیست ، بلکه سلامت روحی و روانی بانیان برگذاری چنین مراسمی را هم زیر سوال می برد. فعلا انچه که به ان امید داریم ، پدیده زمان و... علیرضا تنهای کیسمی ۲ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
❌ در گروه دانشجویان دانشگاه شریف چه خبره؟ وقتی ورودی دانشگاه را با «قیفِ پول» تنظیم می‌کنید و اسمش را می‌گذارید رقابت آزاد! طبیعی است دانشگاه کم‌کم از «شریف» بودنش فاصله می‌گیرد و خروجی آن دیگر حتی برای سرزمین خودش هم «شریف» نخواهد بود... ✍ حسین زمانی میقان 🔴 👇 @bidariymelat
🔴 سپر اطلاعاتی چین برای ایران و صعود نهایی ج.ا.ایران به قُله: 🔹 الیستر کروک، دیپلمات و افسر سابق MI6 انگلیس، از همکاری راهبردی پکن و تهران در حوزه جنگ الکترونیک پرده برداشته است. به گفته او، ایران پس از جنگ ۱۲ روزه، استفاده از سیستم ناوبری Google را کنار گذاشته و به‌طور کامل به سامانه Beidou چین روی آورده؛ سیستمی که ردیابی یا اخلال در آن بسیار دشوار توصیف می‌شود. 🔹 او همچنین مدعی است چین بزرگ‌ترین کشتی اطلاعاتی خود را در دریای عمان مستقر کرده و داده‌های دشمن را به‌صورت لحظه‌ای در اختیار ایران قرار می‌دهد؛ موضوعی که به معنای کاهش وابستگی موشک‌های ایران به GPS است. 🔹 به گفته کروک، چین رادارهایی در اختیار ایران گذاشته که توان شناسایی هواپیماهای رادارگریز را تا فاصله ۶۰۰ کیلومتری دارند و علاوه بر آن، همان سیستم ناوبری پیشرفته‌ای را که در برتری پاکستان مقابل هند مؤثر بود، این‌بار گسترده‌تر در اختیار ایران قرار داده است. 🔴 جنگ علیه ایران از ترامپ رئیس‌جمهوری شکست‌خورده می‌سازد 💢✍آخرین نتایج تحلیل های راهبردی خبرگان نظامی/اطلاعاتی جنگ دونالدترامپ به نیابت از نتانیاهو رئیس صهیون :🔻 🔻
✍تحلیلگران بسیاری در آمریکا و غرب معتقدند جنگ ترامپ علیه ایران، از او رئیس‌جمهوری شکست خورده می‌سازد. 🔸اسکات ریتر افسر سابق پنتاگون در این زمینه اظهار میکند: «ناو هواپیمابر یواس‌اس آبراهام لینکلن ممکن است توسط ایران نابود شود. ما کشتی‌هایمان را پیش از آنکه به ساحل برسند از دست خواهیم داد... ناوهای هواپیمابر نیز در خطر هستند. کره شمالی، چین، روسیه و ایران این توانمندی را در زمینه نابودی ناوها دارند.» 🔸در همین حال، دیوید پاین، افسر سابق ارتش آمریکا و کارشناس استراتژی امنیت ملی و ژئوپلیتیک ضمن انتشار توئیتی نوشت: دونالد ترامپ همچنان به انباشت ناو‌های جنگی و نیروی هوائی بیشتر در خاورمیانه برای حمله به ایران ادامه می‌دهد، به دلایلی که فقط خودش می‌داند. او همچنان ادعا می‌کند برنامه هسته‌ای ایران نابود شده، بنابراین طبق گفته خودش، تهدید هسته‌ای ایران برای آمریکا و اسرائیل وجود ندارد و دلیلی برای حمله نیست. در این مرحله، این چیزی جز جنگ تهاجمی غیرموجه نیست که به نمایندگی از بنیامین نتانیاهو، انجام می‌شود که دستورات راه‌اندازی جنگ طولانی‌مدت منطقه‌ای در خاورمیانه را به ترامپ داده، با حمایت تنها ۲۱ درصد از مردم آمریکا. اما این جنگ می‌تواند هفته‌ها یا ماه‌ها طول بکشد و حداقل هزاران تلفات آمریکایی به همراه داشته باشد و به شکست تحقیرآمیز برای آمریکا منجر شود. 🔸دیوید پاین افزود: ایران گزینه‌های متعددی برای حمله دارد، هم در زمینه حمله به نیروهای آمریکایی در ۵۰ پایگاه نظامی که در منطقه داریم، و هم گروه‌های ضربه‌زننده ناو هواپیمابر آمریکایی. آنها موشک‌های‌ هایپرسونیک دارند که ما نمی‌توانیم آنها را رهگیری کنیم. و بسیار محتمل است که بتوانند به یک ناو هواپیمابر آمریکایی ضربه بزنند یا مجبور به عقب‌نشینی کنند. این ضربه‌ای عظیم به اعتبار ایالات متحده خواهد بود.چیزهای دیگری که می‌توانند انجام دهند. آنها قابلیت‌های سایبری تهاجمی فوق‌العاده‌ای دارند. 🔸از سوی دیگر، استیو بنن استراتژیست سابق ترامپ تاکید کرد: چرا نتانیاهو خودش نمی‌ره با ایران بجنگه و ترامپ رو وادار به جنگ با ایران برای تغییر رژیم کرده؟ ترامپ که داره به «اول آمریکا» خیانت میکنه، یا بیدار میشه، یا بیدارش می‌کنیم. ترامپ داره بزرگ‌ترین نیروی دریایی تاریخ رو از زمان عراق به خلیج‌فارس می‌فرسته- اما برای چی؟ چون لابی اسرائیل و نئوکان‌های خون‌آشام دارن آمریکا رو می‌کشن! 🔸همچنین، مایکل اورن، سفیر سابق اسرائیل در آمریکا با بیان اینکه موشک‌ها، پهپادها و قایق‌های انتحاری ایران آماده حمله به ناوهای آمریکایی هستند، افزود: ایران هزاران پهپاد، موشک و موشک‌های زمین به دریا در اختیار دارد. بنابراین فقط کافی است یکی از این راکت‌ها یا پهپادها عبور کند. آمریکا در نبرد با حوثی‌ها سه جنگنده از دست داد؛ اینها حوثی‌ها بودند حالا ایران را تصور کنید. 🔸شبکه 12 اسرائیل هم در گزارشی خاطر نشان کرد: اکثریت مردم آمریکا مخالف جنگ با ایران هستند‌، اگر ترامپ در تصمیم خود علیه ایران اشتباه کند همه چیز را از دست می‌دهد رضایت عمومی از عملکرد ترامپ در پایین‌ترین سطح قرار دارد. ✍دونالدترامپ افول هژمونی آمریکایی را رقم می‌زند اگر چنین خبط بزرگی کند، در حالیکه ایران اسلامی فاتح قله ای خواهد بود که رهبر الهی آن قولش را داده بود. «وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»؛ 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_جنگ_شناختی_راهبردی_تروریسم_بین_الملل_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی راهبردی شماره ۱ ج.رزما در ایتا🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e لینک کانال شماره ۴رزما در سکوی بله 🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT کانال شماره ۶ راهبردی در تلگرام🔻 https://t.me/+xzLcl_-Vacg1MTc8 لینک وبسایت رسمی ج.رزما : ..🔻 https://jrmee.ir/
🔴 مصطفی کرم پور: چین از زمانی شروع به رشد کرد که اون سی هزار دانشجو طرفدار غرب در میدان پایتخت تحصن کرده بودن رو کشت! 🔺️شاید اگران روز چین کمونیست میدان رابه مشتی دانشجونمای غربزده درمیدان تیان ان من می باخت ، و آن ها راسرکوب نمی کرد ، امروز به این اوج اقتصاد وامنیت نرسیده بود. 🔺️ آن روز سران چین کمونیست تصمیم گرفتند کشوررابه دست مشتی جوان احساسی دانشجو ی اغتشاشگر نسپارند و آینده مردم خود رابازیچه فضای مجازی واینترنت و پیام رسانهای خبیث اینستاگرام وشبکه های معاند غربی قرارندهند! 🔺️چین امروز سرفراز از آن تصمیم سخت ومقتدرانه پله های علم و ثروت و پیشرفت راطی و رقیب امریکا درعرصه جهانی شده است ؟!! باشد ملت و مردم ایران از آن تجربه چین درس گرفته وبعضی واژه ها چون دکتر یا دانشجو ویا روحانی آنها رافریب ندهد!! ⛔ با غرب پرستان جنایتکار کودک آزار هیچگاه دلشان به حال دیگرملتها نسوخته؟!! عزت وشرف خودرا به دست مشتی بی وطن غربگرا نسپاریم ؟!!
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بـا تـوکـل بـه اسـم اعظمت آغاز میکنیم روزمان را كه محبت و لطفت تــمــام روز جـهــان را گرم و شورآفرين كرده است بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ الــهـــی بــه امــیــد تـــو 🆔️@J.RAZMAA  @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
📜 بِسْمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحيم 🛡 ما مرد این میدانیم 🛡 ☀️ سلام، صبح یکشنبه‌تان بخیر 🌷 🌤 اللّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُم 📿 ذکر روز یکشنبه: یا ذَالجَلالِ وَالإِکْرام 🔸آیه ۳۹ سوره انفال وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لَا تَكُونَ فِتْنَةٌ وَيَكُونَ الدِّينُ كُلُّهُ لِلَّهِ فَإِنِ انتَهَوْا فَإِنَّ اللَّهَ بِمَا يَعْمَلُونَ بَصِيرٌ و با آنان پیکار کنید تا فتنه‌ای باقی نماند و دین، همه از آنِ خدا گردد؛ پس اگر دست برداشتند، قطعاً خداوند به آنچه انجام می‌دهند بیناست. : ملت ایران، ملتی است که در برابر دشمنان خود، یعنی آمریکا و صهیونیست‌ها، مرد میدان است و ایستادگی می‌کند. : مرد میدان بودن» در دفاع از عزت و استقلال ملت، جلوه‌ای از ایمان واقعی است. دشمنان ملت، اعم از آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی، همواره در کمینِ تضعیف و شکستن اراده‌ی ملت ما هستند. مردانگی امروز ما، در گرو عدم سازش با ظلم، بصیرت در برابر فتنه‌ها و آمادگی همیشگی برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و ملی است. ایستادگی ما، دشمن را ناامید و اتحاد ملی را مستحکم‌تر می‌سازد. 🙏 خدایا! به ما قدرت بصیرت در شناخت دشمن، استقامت در میدان عمل و توفیق یاری دینت را عطا فرما 🆔️@J.RAZMAA        @تبیین_امورسیاسی_اعتقادی_جنگ_نرم_افزاری_هیبریدی_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa