🔴
شروط ایران برای پایان دادن به جنگ
بقائی درباره شروط ایران برای پایان دادن به جنگ گفت: 🔹جنگ را باید آنها متوقف کنند. جنگ را ما شروع نکردیم. انتخاب ما دیپلماسی بود. در داخل هم دستگاه دیپلماسی با انتقاداتی مواجه بود و میگفتند با سابقه قبلی نباید وارد میشدید. 🔹حاکمیت از روند دیپلماتیک حمایت کرد و ما تلاش کردیم وارد جنگ نشویم اما طرف مقابل جنگ را انتخاب کرد. راه توقف جنگ این است که دشمنان متوقف کنند. جامعه جهانی باید تصمیم بگیرد بیشتر از اینکه دیر شود وظیفه خود را انجام دهد. ✍بگذارید صریح حرف بزنیم. در دور اول مذاکره گفتیم با سابقه برجام، اساسا پذیرش اصل اینمذاکره غلطست. تجربه ای که طرف مقابل زیر میز زد، تعهداتش را پاره کرد و تحریم را چند برابر کرد. گوش نکردید و شد آن خسارت. در دور دوم دهها بار گفتیم آزموده را آزمودن خطاست. گفتیم وقتی دشمن حمله ترکیبی اقتصادی و امنیتی را جلو میبرد، نشستن پشت میز بدون تضمین واقعی بدون هیچ شرطی یعنی ارسال پیام ضعف. گفتیم سایه جنگ با این مدل ادبیات، سنگین تر میشود. باز هم گوش نکردید. نتیجه چه شد؟ دوباره وسط مذاکره حمله. دشمن وقتی بوی تردید حس کند... ادامه در پست بعد👇
ادامه مطلب از پست قبل👆
✍دشمن وقتی بوی تردید حس کند جسورتر میشود. وقتی احساس کند شما هنوز دنبال آتش بس به هر قیمت هستید، ضربه اش را سنگین تر میکند به امید اینکه مقاومت بشکند. این همان خطای محاسباتیست که بارها تکرار شده و مجدد دارید تکرار میکنید.
حتی اگر هدف، توقف جنگ باشد، راهش این ادبیات نیست. راهش بالا بردن هزینه دشمنست. راهش اینست که بداند ادامه درگیری برایش غیرقابل تحمل میشود.
مگر آمریکا در هیچ نقطه ای بدون تحمیل هزینه عقب نشسته؟
الان نفس های دشمن به شماره افتادهست. اختلافات داخلی شان عمیق تر از همیشهست. فشار اقتصادی و سیاسی بر آنها واقعیست.
اگر این مقطع با این پیام های دوپهلو و نرم هدر برود، فرصت تاریخی از دست میرود.
جنگ را ما شروع نکردیم، درست. اما پایانش را هم با ادبیات التماسی نمیشود نوشت. پایان جنگ را موازنه قدرت می نویسد، نه بیانیه های دیپلماتیک.
این لحظه، لحظه اقتدار در بیان و عملست. هر پیام غلط، چند موشک اضافه روی سر مردم می آورد.
23.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👆این کلیپ با پست بعدی 👇حول یک محور اساسی و اصلی است
#بسیار #مهم
❌ تا نابودی اسرائیل جنگ نباید خاتمه پیدا بکنه
👈اگر مالک برگشت چون علی بود
😭 الان علی را کشته اند ، پس مالک باید در میدان جنگ بماند تا محو اسرائیل 👌
✍ تا اسرائیل نابود نشود امام زمان عج ظهور نمیکنند
👌👌هر دو پست را تا می توانید منتشر نمایید...
⭕️ خائنین را بشناسیم!
▪️بقائی(سخنگوی وزارت خارجه):جنگ را باید آنها متوقف کنند.جنگ را ما شروع نکردیم.انتخاب ما دیپلماسی بود.در داخل هم دستگاه دیپلماسی با انتقاداتی مواجه بود و میگفتند با سابقه قبلی نباید وارد میشدید.
حاکمیت از روند دیپلماتیک حمایت کرد و ما تلاش کردیم وارد جنگ نشویم اما طرف مقابل جنگ را انتخاب کرد.راه توقف جنگ این است که دشمن جنگ را متوقف کنند.
😡در جنگ ۱۲ روزه با همین استدلال های غلط،مانع تنبیه متجاوز شدند و با دشمن به مذاکره نشستند تا با دیپلماسی به نتیجه برسند و به نتیجه هم رسیدند! حمله مجددا رژیم صهیونی و آمریکا به کشور و شهادت رهبر معظم انقلاب، دستاورد مذاکرات و دیپلماسی آقایان بود!
❌اما دیپلماتها هنوز هم به دنبال نیمه تمام گذاردن دفاع هستند!رژیم و آمریکا طی چند ماه برای دومین بار به کشور تجاوز کرده و رهبر بی نظیر انقلاب و جمعی از فرماندهان ارشد و صدها تن از هم وطنان مظلوم ما را به شهادت رسانده اند اما سخنگوی وزیر خارجه به دنبال توقف جنگ است!و این یعنی چند ماه دیگر جناب بقائی و دوستانش در عمان و ژنو با آمریکا مذاکره کنند و برای سومین مرتبه در میانه مذاکرات شاهد حمله آمریکا و رژیم به کشورمان باشیم!
😳این حجم از نفهمیدن،طبیعی نیست!امروز کودکان ایران اسلامی هم می دانند عامل اصلی حمله مجدد رژیم و آمریکا به کشورمان،توقف جنگ ۱۲ روزه و نیمه کاره ماندن دفاع در برابر متجاوزان اسرائیلی و آمریکایی بود!
⁉️آیا طرح مکرر بحث "توقف دفاع" توسط برخی دیپلماتها نشانه خیانت نیست 😡
👈 این جمله رهبر انقلاب را به خاطر داریم:
من انقلابی ام،دیپلمات نیستم!
دکتر محمد صادق کوشکی
9.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ اگر تقاضای آتش بس کردند نپذیرید قاطع پاسخ بدهید
🇮🇷#دادستان_کجایی
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️نه از مرگ میترسیم، نه از جنگ...
🇮🇷#دادستان_کجایی
بعنوان یک مقلد وسرباز سیدعلی خامنهای امام شهیدم اگر صدبار کشته شوم باز زنده شوم از این پرچم دفاع می کنم تا انشاءالله برسد بدست صاحب الزمان عج تعالی فرجه الشریف
ایران حرم است محال است پای حرامیان به این کشور باز شود
رهسپاریم با ولایت تا شهادت
یاعلی
#سرباز بدون مرز
💗 شهید خامنهای: هیچ قدرتی با همهی تواناییهای خودش نخواهد توانست ملّت ایران را تسلیم کند
💬 حضرت آیتالله العظمی شهید سیدعلی حسینی خامنهای:
✏️ به فضل الهی کشور خواهد توانست نشان بدهد که یک ملّت قوی است و هیچ قدرتی با همهی تواناییهای خودش نخواهد توانست ملّت ایران را تسلیم کند و به زانو در بیاورد؛ خدای متعال هم کمک خواهد کرد.😭😭😭😭
#سرباز بدون مرز
زمان:
حجم:
4M
⭕️ چرا اصرار دارید #آیه_الله_سید_مجتبی_خامنه_ای ولی فقیه بشه؟!
👈مگه ولایت فقیه موروثی هست؟
👈بررسی ویژگی های ممتاز خامنه ای جوان در مقایسه با سایر فقها
#شیخ_قمی
سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۴
🌍🇮🇷 @NegahNew
🇮🇷✧☫#نگاه_نو☫✧🇮🇷
هدایت شده از استاد محمد جواد سعدی
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️گفتوگوی جالب پیرز مورگان مجری معروف انگلیسی و جورج گالووی و دفاع جانانه او از ایران
┄┅═✧☫ایرانِبیدار☫✧═┅┄
هدایت شده از استاد محمد جواد سعدی
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ اسکات ریتر: ترامپ جنگ را با شلیک اولین موشک باخت
https://eitaa.com/mohammadjavadsadi