7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️نه از مرگ میترسیم، نه از جنگ...
🇮🇷#دادستان_کجایی
بعنوان یک مقلد وسرباز سیدعلی خامنهای امام شهیدم اگر صدبار کشته شوم باز زنده شوم از این پرچم دفاع می کنم تا انشاءالله برسد بدست صاحب الزمان عج تعالی فرجه الشریف
ایران حرم است محال است پای حرامیان به این کشور باز شود
رهسپاریم با ولایت تا شهادت
یاعلی
#سرباز بدون مرز
💗 شهید خامنهای: هیچ قدرتی با همهی تواناییهای خودش نخواهد توانست ملّت ایران را تسلیم کند
💬 حضرت آیتالله العظمی شهید سیدعلی حسینی خامنهای:
✏️ به فضل الهی کشور خواهد توانست نشان بدهد که یک ملّت قوی است و هیچ قدرتی با همهی تواناییهای خودش نخواهد توانست ملّت ایران را تسلیم کند و به زانو در بیاورد؛ خدای متعال هم کمک خواهد کرد.😭😭😭😭
#سرباز بدون مرز
زمان:
حجم:
4M
⭕️ چرا اصرار دارید #آیه_الله_سید_مجتبی_خامنه_ای ولی فقیه بشه؟!
👈مگه ولایت فقیه موروثی هست؟
👈بررسی ویژگی های ممتاز خامنه ای جوان در مقایسه با سایر فقها
#شیخ_قمی
سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۴
🌍🇮🇷 @NegahNew
🇮🇷✧☫#نگاه_نو☫✧🇮🇷
هدایت شده از استاد محمد جواد سعدی
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️گفتوگوی جالب پیرز مورگان مجری معروف انگلیسی و جورج گالووی و دفاع جانانه او از ایران
┄┅═✧☫ایرانِبیدار☫✧═┅┄
هدایت شده از استاد محمد جواد سعدی
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ اسکات ریتر: ترامپ جنگ را با شلیک اولین موشک باخت
https://eitaa.com/mohammadjavadsadi
هدایت شده از پایگاه اطلاعرسانی عباس بیگدلی
هدایت شده از جا ماندگان ( شهدا )
8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ اردشیر زاهدی داماد شاه و کلیپی که بهترین موقع دیدنش این روزاست
و هرکسی وظیفه داره برا دیگران منتشرش کنه👌
https://eitaa.com/sarzaminkhourshid
♨️ شروط ایران برای پایان دادن به جنگ
بقائی درباره شروط ایران برای پایان دادن به جنگ گفت:
🔹جنگ را باید آنها متوقف کنند. جنگ را ما شروع نکردیم. انتخاب ما دیپلماسی بود. در داخل هم دستگاه دیپلماسی با انتقاداتی مواجه بود و میگفتند با سابقه قبلی نباید وارد میشدید.
🔹حاکمیت از روند دیپلماتیک حمایت کرد و ما تلاش کردیم وارد جنگ نشویم اما طرف مقابل جنگ را انتخاب کرد. راه توقف جنگ این است که دشمنان متوقف کنند. جامعه جهانی باید تصمیم بگیرد بیشتر از اینکه دیر شود وظیفه خود را انجام دهد.
✍بگذارید صریح حرف بزنیم.
در دور اول مذاکره گفتیم با سابقه برجام، اساسا پذیرش اصل اینمذاکره غلطست. تجربه ای که طرف مقابل زیر میز زد، تعهداتش را پاره کرد و تحریم را چند برابر کرد. گوش نکردید و شد آن خسارت.
در دور دوم دهها بار گفتیم آزموده را آزمودن خطاست. گفتیم وقتی دشمن حمله ترکیبی اقتصادی و امنیتی را جلو میبرد، نشستن پشت میز بدون تضمین واقعی بدون هیچ شرطی یعنی ارسال پیام ضعف. گفتیم سایه جنگ با این مدل ادبیات، سنگین تر میشود. باز هم گوش نکردید. نتیجه چه شد؟ دوباره وسط مذاکره حمله.
دشمن وقتی بوی تردید حس کند...
#اخبار_مقاومت_اسلامی
🌎📡@moqavematnews_ir
هدایت شده از املاک کشوری دلتا
امام خامنهای رحمة الله علیه:
🔹مذاکره با آمریکا ممنوع است.
🔹عاقلانه نیست.
🔹هیچ سودی ندارد.
🔹خطای واضح است
🔹هوشمندانه نیست.
🔹شرافتمندانه نیست.
🔹عاقلانه نیست.
🔹بن بست محض است.
🔹باز کردن راه نفوذ است.
🔹فشار را بیشتر خواهد کرد.
🔹به راه حل عادلانه نمیرسد.
🔹هیچ ضرری را دفع نمیکند.
🔹سم است.
⭕️ابلهانه است.
🔹ابزار تحمیل است.
🔹تنزل بیپایان است.
🔹ایران روی آسایش هرگز نخواهد دید.
🔹گره تحریمها را کورتر خواهد کرد.
🔹هیچ کمکی به منافع ملی نمیکند.
و ...
(بالغ بر ۱۶۵ بار به طرق مختلف
ایشان از #مذاکره نهی کردن)
🔸کدام سادهاندیشی باور میکند که گوینده عزیز این جملات، راضی به مذاکره باشند؟؟!
#مرگ_بر_امریکا #مرگ_بر_اسرائیل
بسم الله الرحمن الرحیم
امروز سیزدهم ماه مبارک رمضان است، چهارمین روز از حمله ناجوانمردانه آمریکا و اسرائیل به امالقرای جهان اسلام.
از امام زینالعابدین برای روز سیزدهم ماه مبارک دعایی نقل شده است که سید بن طاووس در کتاب اقبال الاعمال آورده است که تناسب فراوانی با وقایع این روزها دارد. (چاپ قدیم، ج۱، ص۱۴۵-۱۴۷)
از باب اینکه متوجه تناسب دعا با اوضاع ما بشوید ترجمه چند جمله از ابتدا و وسط دعا تقدیم میشود.
متن کامل دعا و ترجمه آن در برگههای بعد تقدیم میشود:
خدایا! ستمگران آیات تو را انکار کردند ... و برای خاموش کردن نور تو با یکدیگر همکاری کردند ... و با دشمنانت دوستی و با دوستانت دشمنی ورزیدند ... و خود را از مکرت ایمن دانستند ... و از خشمِ تو نترسیدند و ...
خدایا! پس، از آنان انتقام بگیر و بر آنان عذابِ خود را فرو ریز و ریشه آنان را برکن و پشتوانهشان را قطع کن و عزّت و جبروتشان را نابود ساز و رشتههایشان را از هم بپاش و گامهایشان را به لرزه انداز و دلهایشان را بترسان.
خدایا! خودت تیزیشان را کُند و کیدشان را سست و دشمنشان را شماتتگر ساز و سینههای مؤمنان را شفا ببخش.
خدایا! بازوهایشان را بشکن و جبارانشان را مقهور گردان ... و آنچه ساختهاند ویران کن و میانشان اختلاف انداز و جمعشان را پراکنده ساز و امرشان را متفرق کن ... و بر آنان عذابی از بالا و پایینشان بفرست ... و آنان را از جایی که نمیدانند، به دام انداز و از جایی که احساس نمیکنند، کارشان را به عذاب ختم کن ...
خدایا! آنان را با عذابی هلاککننده بگیر و آنان را نابود ساز و ریشهشان را برکن و برایشان نه در زمین یاوری بگذار و نه در آسمان مدافعی ...
خدایا! ولیات، پسر پیامبرت، خلیفه و حجتت بر خلق را ... با زرهی محکمات، بپوشان و با نصرتِ عزیزت، او را یاری و پیروز کن، پیروزیِ عزیز و فتحی آسان برایش فراهم کن ..
خدایا! با او، شکستمان را ترمیم کن و با او، گسستمان را برطرف کن و با او، پریشانیمان را منظم کن و با او، کمیمان را زیاد کن و با او، ذلتمان را عزیز ساز ... و با او، خلأیمان را پر کن ... و با او، سختیمان را آسان ساز ... و با او، دعایمان را مستجاب کن و با او، فراتر از خواستهمان به ما عطا کن و با او، سینههایمان را شفا ببخش و ما را به آنچه در آن اختلاف هست، از حق هدایت کن، که تو هر کس را که خواهی، به راهی مستقیم هدایت میکنی.
خدایا! با او، ستم را نابود کن و با او، عدالت را آشکار ساز و یارانش را قوی کن ... و با او، جبارانِ کفر را بکش و روسای گمراهی و سایر اهل بدعت و تقویتکنندگان باطل را نابود ساز و با او، جباران را خوار کن و کافران و منافقان و تمام ملحدان را در مشرق و مغرب زمین، خشکی و دریا، دشت و کوه نابود کن ... خدایا! او را آشکار ساز و با دستهایش خیرات را بگشا و فرج ما را با او و به واسطهی او قرار بده....
@souzanchi
👇متن کامل دعای امام سجاد در روز سیزدهم ماه مبارک رمضان (فراز به فراز به همراه ترجمه)👉