هدایت شده از املاک کشوری دلتا
امام خامنهای رحمة الله علیه:
🔹مذاکره با آمریکا ممنوع است.
🔹عاقلانه نیست.
🔹هیچ سودی ندارد.
🔹خطای واضح است
🔹هوشمندانه نیست.
🔹شرافتمندانه نیست.
🔹عاقلانه نیست.
🔹بن بست محض است.
🔹باز کردن راه نفوذ است.
🔹فشار را بیشتر خواهد کرد.
🔹به راه حل عادلانه نمیرسد.
🔹هیچ ضرری را دفع نمیکند.
🔹سم است.
⭕️ابلهانه است.
🔹ابزار تحمیل است.
🔹تنزل بیپایان است.
🔹ایران روی آسایش هرگز نخواهد دید.
🔹گره تحریمها را کورتر خواهد کرد.
🔹هیچ کمکی به منافع ملی نمیکند.
و ...
(بالغ بر ۱۶۵ بار به طرق مختلف
ایشان از #مذاکره نهی کردن)
🔸کدام سادهاندیشی باور میکند که گوینده عزیز این جملات، راضی به مذاکره باشند؟؟!
#مرگ_بر_امریکا #مرگ_بر_اسرائیل
بسم الله الرحمن الرحیم
امروز سیزدهم ماه مبارک رمضان است، چهارمین روز از حمله ناجوانمردانه آمریکا و اسرائیل به امالقرای جهان اسلام.
از امام زینالعابدین برای روز سیزدهم ماه مبارک دعایی نقل شده است که سید بن طاووس در کتاب اقبال الاعمال آورده است که تناسب فراوانی با وقایع این روزها دارد. (چاپ قدیم، ج۱، ص۱۴۵-۱۴۷)
از باب اینکه متوجه تناسب دعا با اوضاع ما بشوید ترجمه چند جمله از ابتدا و وسط دعا تقدیم میشود.
متن کامل دعا و ترجمه آن در برگههای بعد تقدیم میشود:
خدایا! ستمگران آیات تو را انکار کردند ... و برای خاموش کردن نور تو با یکدیگر همکاری کردند ... و با دشمنانت دوستی و با دوستانت دشمنی ورزیدند ... و خود را از مکرت ایمن دانستند ... و از خشمِ تو نترسیدند و ...
خدایا! پس، از آنان انتقام بگیر و بر آنان عذابِ خود را فرو ریز و ریشه آنان را برکن و پشتوانهشان را قطع کن و عزّت و جبروتشان را نابود ساز و رشتههایشان را از هم بپاش و گامهایشان را به لرزه انداز و دلهایشان را بترسان.
خدایا! خودت تیزیشان را کُند و کیدشان را سست و دشمنشان را شماتتگر ساز و سینههای مؤمنان را شفا ببخش.
خدایا! بازوهایشان را بشکن و جبارانشان را مقهور گردان ... و آنچه ساختهاند ویران کن و میانشان اختلاف انداز و جمعشان را پراکنده ساز و امرشان را متفرق کن ... و بر آنان عذابی از بالا و پایینشان بفرست ... و آنان را از جایی که نمیدانند، به دام انداز و از جایی که احساس نمیکنند، کارشان را به عذاب ختم کن ...
خدایا! آنان را با عذابی هلاککننده بگیر و آنان را نابود ساز و ریشهشان را برکن و برایشان نه در زمین یاوری بگذار و نه در آسمان مدافعی ...
خدایا! ولیات، پسر پیامبرت، خلیفه و حجتت بر خلق را ... با زرهی محکمات، بپوشان و با نصرتِ عزیزت، او را یاری و پیروز کن، پیروزیِ عزیز و فتحی آسان برایش فراهم کن ..
خدایا! با او، شکستمان را ترمیم کن و با او، گسستمان را برطرف کن و با او، پریشانیمان را منظم کن و با او، کمیمان را زیاد کن و با او، ذلتمان را عزیز ساز ... و با او، خلأیمان را پر کن ... و با او، سختیمان را آسان ساز ... و با او، دعایمان را مستجاب کن و با او، فراتر از خواستهمان به ما عطا کن و با او، سینههایمان را شفا ببخش و ما را به آنچه در آن اختلاف هست، از حق هدایت کن، که تو هر کس را که خواهی، به راهی مستقیم هدایت میکنی.
خدایا! با او، ستم را نابود کن و با او، عدالت را آشکار ساز و یارانش را قوی کن ... و با او، جبارانِ کفر را بکش و روسای گمراهی و سایر اهل بدعت و تقویتکنندگان باطل را نابود ساز و با او، جباران را خوار کن و کافران و منافقان و تمام ملحدان را در مشرق و مغرب زمین، خشکی و دریا، دشت و کوه نابود کن ... خدایا! او را آشکار ساز و با دستهایش خیرات را بگشا و فرج ما را با او و به واسطهی او قرار بده....
@souzanchi
👇متن کامل دعای امام سجاد در روز سیزدهم ماه مبارک رمضان (فراز به فراز به همراه ترجمه)👉
هدایت شده از املاک کشوری دلتا
گفتن ذکر «یا حَفیظ» در هنگام بمباران
علامه حسینی طهرانی (ره) به بعضی از بستگان در بمباران و موشکباران شهرها توصیه فرموده بودند:
7 مرتبه «یا حَفیظ» و 1 مرتبه « فَاللَّهُ خَیْرٌ حافِظاً وَ هُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِين» بگویند.
🌍 سقوط ترامپ با بنزین ۳.۵ دلاری
🔹بلومبرگ: چشم سیاستمداران در واشنگتن به قیمت بنزین در جایگاههاست، در حال حاضر قیمت ۳.۱۰۹ دلار به ازای هر گالن هست، اگر نرخ به ۳.۵ دلار برسد، ناقوس خطر در دولت ترامپ به صدا درخواهد آمد.
✍تنگه هرمز را باید تا سقوط دولت ترامپ بسته نگه داریم...همانطور که امام خمینی ره گروگانهای امریکایی را تا سقوط کارتر آزاد نکردند.
استاد امیریآتش بس ممنوع.mp3
زمان:
حجم:
9.2M
💥بوی خیانت میآید!!!
💥آقایان دم از آمادگی برای کاهش تنش میزنند.!!!
💥آقایان دیپلمات سکوت کنید!
مالک اشتر به خیمه معاویه رسیده
علی شهید شده است
هیچ خط قرمزی وجود ندارد
مطرح کردنِ آتش بس و کاهش تنش ممنوع⛔️
آنقدر باید بجنگیم، تا ریشه فتنه خشکانده شود و گرنه دشمن دوباره تجدید قوا میکند و مجددا بر میگردد!!!
امروز وقت دیپلماسی بازی نیست...
📌به کانال #خبر_فوری_و_مهم بپیوندید :
📽@khabare_foriw
هدایت شده از خوشخبر
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😁 مقایسه شجاعت ایرانی ها و اسقاطیلیا در زمان حمله
إِنَّ مَعِيَ رَبّي 🖤
#فتح_خیبر
#ایران_حسین_پیروز_است 🇮🇷
- در @gooodnews_ir
🌍 انتقام خون ولی خدا گرفته شد؟
🔹روز گذشته از ترامپ در مورد حملات ایران سوال شد و او گفت: «این چیزی بود که انتظار داشتیم، کمتر از آنچه فکر میکردیم، حتی فکر میکردیم دو برابر این باشد!»
🔹گرچه هدف ترامپ از کوچکنمایی نمایش خیرهکننده رزمندگان اسلام، کاستن از فشار افکار عمومی آمریکاست، ولی طبیعتاً آنچه تاکنون رخ داده در دستگاه محاسباتی آمریکا از پیش برآورد شده بود.
🔹آمریکا بزودی دست آتشبس پیش خواهد آورد پیش از آنکه صورتحساب خود را پرداخته باشد. آمریکا باید از منطقه برود. بهای خون خدا، خشکیدن ریشه اسرائیل است. این تنها راه خلاص شدن از شرّ تهدید دائمی علیه ملت و اسلام است. مسئولین سعی نکنند این فکر را از سر خود بیرون کنند چون از سر نتانیاهو بیرون نشده که گفته: «ما میخواهیم به محور ایران پایان دهیم زیرا چارهای نداریم و این آخرین جنگ ماست».
🔻 خطر تکرار مصیبت صلح تحمیلی
باید از ادبیاتمان، واژگان انتقام، مقابله به مثل و پشیمان کردن دشمن را بیرون کنیم. قلب امام زمان (عج) پس از تحمل دریای خون مردم غزه، فرماندهان، رهبران و نائبش، تنها به حذف دشمن راضی میشود. لیبرالهایی که بخواهند مسئولان را به آتشبس دعوت کنند سرجایشان مینشانیم.
🔹کنترل نرخ آتش و کاستن از حجم حملات یعنی بازی در جورچین آمریکا. اگر عقب بکشیم، باید برای تسلیم آماده شویم. از این رو بهتر است تا از غضب الهی به مدد او پناه ببریم.
#آتشبس_ممنوع
#نه_به_صلح_تحمیلی
*پیام معنی دار آیت الله حسینی اشکوری، عضو مجلس خبرگان*
بسم الله الرحمن الرحيم
انا لله و انا اليه راجعون
حضرت آیت الله آقای حاج سید مجتبی خامنه ای (دام ظله)
شهادت افتخار آفرین و غم انگیز امام الشهداء والد ماجد حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رضوان الله تعالی علیه) را به پیشگاه حضرت بقیة الله الاعظم صلوات الله علیه و به جنابعالی و اخوان محترم و نیز شهادت سایر بستگان را تسلیت عرض می نمایم
انشاء الله تعالى استمرار راه آن بزرگ مرد تاریخ در جنابعالی که فقيه جامع الشرايط و بصیر و حکیم هستید ادامه یابد.
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
سید علی حسینی اشکوری
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◾سیدحسین مومنی با لباس سپاه روی منبر حرم حضرت معصومه (س)
سیدحسین مومنی:
🔹 این لباس پوشیدهام که بگویم، ما را از شهادت نترسانید، ما فرزندان آقایی هستیم که بخاطر ما به پناهگاه نرفت.
🔹 خیابانها را خلوت نکنید.
#مرگ_بر_امریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
#فتح_خیبر
#سید_علی_خامنه_ای
#نمیدانم
🖤🌹🖤🌹🖤🌹🖤
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ٢ دقیقه بسیار مهم
🔷 ایران اکنون در نقطه ای قرار دارد که اگر آن را رد کند وارد کلوپ کشورهای جهان اول میشود و این را امریکا خوب متوجه شده برای همین به فشار همه جانبه روی آورده
هدایت شده از روشنگری
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 بانوی اصفهانی: در جنگ ۱۲ روزه به روستا رفتم اما حالا برای خون رهبر شهیدم در میدان هستم.
🇮🇷 @Roshangari_ir
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسمالله قاصم الجبارین
〽️ ولی من مطمئنم اقا هنوز حواسش به ایران هست.
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ
☑🚩خبرهای تحلیلی رزما در پست بعدی 🔻
🆔️@J.RAZMAA
@رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_جبهه_انقلابیون_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
✍ نظریات خودتان را می توانید در بخش دیدگاهها، ذیل هر پست در وبسایت درج نمائید🔻
لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻
https://jrmee.ir/