بسم الله الرحمن الرحیم
امروز سیزدهم ماه مبارک رمضان است، چهارمین روز از حمله ناجوانمردانه آمریکا و اسرائیل به امالقرای جهان اسلام.
از امام زینالعابدین برای روز سیزدهم ماه مبارک دعایی نقل شده است که سید بن طاووس در کتاب اقبال الاعمال آورده است که تناسب فراوانی با وقایع این روزها دارد. (چاپ قدیم، ج۱، ص۱۴۵-۱۴۷)
از باب اینکه متوجه تناسب دعا با اوضاع ما بشوید ترجمه چند جمله از ابتدا و وسط دعا تقدیم میشود.
متن کامل دعا و ترجمه آن در برگههای بعد تقدیم میشود:
خدایا! ستمگران آیات تو را انکار کردند ... و برای خاموش کردن نور تو با یکدیگر همکاری کردند ... و با دشمنانت دوستی و با دوستانت دشمنی ورزیدند ... و خود را از مکرت ایمن دانستند ... و از خشمِ تو نترسیدند و ...
خدایا! پس، از آنان انتقام بگیر و بر آنان عذابِ خود را فرو ریز و ریشه آنان را برکن و پشتوانهشان را قطع کن و عزّت و جبروتشان را نابود ساز و رشتههایشان را از هم بپاش و گامهایشان را به لرزه انداز و دلهایشان را بترسان.
خدایا! خودت تیزیشان را کُند و کیدشان را سست و دشمنشان را شماتتگر ساز و سینههای مؤمنان را شفا ببخش.
خدایا! بازوهایشان را بشکن و جبارانشان را مقهور گردان ... و آنچه ساختهاند ویران کن و میانشان اختلاف انداز و جمعشان را پراکنده ساز و امرشان را متفرق کن ... و بر آنان عذابی از بالا و پایینشان بفرست ... و آنان را از جایی که نمیدانند، به دام انداز و از جایی که احساس نمیکنند، کارشان را به عذاب ختم کن ...
خدایا! آنان را با عذابی هلاککننده بگیر و آنان را نابود ساز و ریشهشان را برکن و برایشان نه در زمین یاوری بگذار و نه در آسمان مدافعی ...
خدایا! ولیات، پسر پیامبرت، خلیفه و حجتت بر خلق را ... با زرهی محکمات، بپوشان و با نصرتِ عزیزت، او را یاری و پیروز کن، پیروزیِ عزیز و فتحی آسان برایش فراهم کن ..
خدایا! با او، شکستمان را ترمیم کن و با او، گسستمان را برطرف کن و با او، پریشانیمان را منظم کن و با او، کمیمان را زیاد کن و با او، ذلتمان را عزیز ساز ... و با او، خلأیمان را پر کن ... و با او، سختیمان را آسان ساز ... و با او، دعایمان را مستجاب کن و با او، فراتر از خواستهمان به ما عطا کن و با او، سینههایمان را شفا ببخش و ما را به آنچه در آن اختلاف هست، از حق هدایت کن، که تو هر کس را که خواهی، به راهی مستقیم هدایت میکنی.
خدایا! با او، ستم را نابود کن و با او، عدالت را آشکار ساز و یارانش را قوی کن ... و با او، جبارانِ کفر را بکش و روسای گمراهی و سایر اهل بدعت و تقویتکنندگان باطل را نابود ساز و با او، جباران را خوار کن و کافران و منافقان و تمام ملحدان را در مشرق و مغرب زمین، خشکی و دریا، دشت و کوه نابود کن ... خدایا! او را آشکار ساز و با دستهایش خیرات را بگشا و فرج ما را با او و به واسطهی او قرار بده....
@souzanchi
👇متن کامل دعای امام سجاد در روز سیزدهم ماه مبارک رمضان (فراز به فراز به همراه ترجمه)👉
هدایت شده از املاک کشوری دلتا
گفتن ذکر «یا حَفیظ» در هنگام بمباران
علامه حسینی طهرانی (ره) به بعضی از بستگان در بمباران و موشکباران شهرها توصیه فرموده بودند:
7 مرتبه «یا حَفیظ» و 1 مرتبه « فَاللَّهُ خَیْرٌ حافِظاً وَ هُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِين» بگویند.
🌍 سقوط ترامپ با بنزین ۳.۵ دلاری
🔹بلومبرگ: چشم سیاستمداران در واشنگتن به قیمت بنزین در جایگاههاست، در حال حاضر قیمت ۳.۱۰۹ دلار به ازای هر گالن هست، اگر نرخ به ۳.۵ دلار برسد، ناقوس خطر در دولت ترامپ به صدا درخواهد آمد.
✍تنگه هرمز را باید تا سقوط دولت ترامپ بسته نگه داریم...همانطور که امام خمینی ره گروگانهای امریکایی را تا سقوط کارتر آزاد نکردند.
استاد امیریآتش بس ممنوع.mp3
زمان:
حجم:
9.2M
💥بوی خیانت میآید!!!
💥آقایان دم از آمادگی برای کاهش تنش میزنند.!!!
💥آقایان دیپلمات سکوت کنید!
مالک اشتر به خیمه معاویه رسیده
علی شهید شده است
هیچ خط قرمزی وجود ندارد
مطرح کردنِ آتش بس و کاهش تنش ممنوع⛔️
آنقدر باید بجنگیم، تا ریشه فتنه خشکانده شود و گرنه دشمن دوباره تجدید قوا میکند و مجددا بر میگردد!!!
امروز وقت دیپلماسی بازی نیست...
📌به کانال #خبر_فوری_و_مهم بپیوندید :
📽@khabare_foriw
هدایت شده از خوشخبر
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😁 مقایسه شجاعت ایرانی ها و اسقاطیلیا در زمان حمله
إِنَّ مَعِيَ رَبّي 🖤
#فتح_خیبر
#ایران_حسین_پیروز_است 🇮🇷
- در @gooodnews_ir
🌍 انتقام خون ولی خدا گرفته شد؟
🔹روز گذشته از ترامپ در مورد حملات ایران سوال شد و او گفت: «این چیزی بود که انتظار داشتیم، کمتر از آنچه فکر میکردیم، حتی فکر میکردیم دو برابر این باشد!»
🔹گرچه هدف ترامپ از کوچکنمایی نمایش خیرهکننده رزمندگان اسلام، کاستن از فشار افکار عمومی آمریکاست، ولی طبیعتاً آنچه تاکنون رخ داده در دستگاه محاسباتی آمریکا از پیش برآورد شده بود.
🔹آمریکا بزودی دست آتشبس پیش خواهد آورد پیش از آنکه صورتحساب خود را پرداخته باشد. آمریکا باید از منطقه برود. بهای خون خدا، خشکیدن ریشه اسرائیل است. این تنها راه خلاص شدن از شرّ تهدید دائمی علیه ملت و اسلام است. مسئولین سعی نکنند این فکر را از سر خود بیرون کنند چون از سر نتانیاهو بیرون نشده که گفته: «ما میخواهیم به محور ایران پایان دهیم زیرا چارهای نداریم و این آخرین جنگ ماست».
🔻 خطر تکرار مصیبت صلح تحمیلی
باید از ادبیاتمان، واژگان انتقام، مقابله به مثل و پشیمان کردن دشمن را بیرون کنیم. قلب امام زمان (عج) پس از تحمل دریای خون مردم غزه، فرماندهان، رهبران و نائبش، تنها به حذف دشمن راضی میشود. لیبرالهایی که بخواهند مسئولان را به آتشبس دعوت کنند سرجایشان مینشانیم.
🔹کنترل نرخ آتش و کاستن از حجم حملات یعنی بازی در جورچین آمریکا. اگر عقب بکشیم، باید برای تسلیم آماده شویم. از این رو بهتر است تا از غضب الهی به مدد او پناه ببریم.
#آتشبس_ممنوع
#نه_به_صلح_تحمیلی
*پیام معنی دار آیت الله حسینی اشکوری، عضو مجلس خبرگان*
بسم الله الرحمن الرحيم
انا لله و انا اليه راجعون
حضرت آیت الله آقای حاج سید مجتبی خامنه ای (دام ظله)
شهادت افتخار آفرین و غم انگیز امام الشهداء والد ماجد حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رضوان الله تعالی علیه) را به پیشگاه حضرت بقیة الله الاعظم صلوات الله علیه و به جنابعالی و اخوان محترم و نیز شهادت سایر بستگان را تسلیت عرض می نمایم
انشاء الله تعالى استمرار راه آن بزرگ مرد تاریخ در جنابعالی که فقيه جامع الشرايط و بصیر و حکیم هستید ادامه یابد.
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
سید علی حسینی اشکوری
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◾سیدحسین مومنی با لباس سپاه روی منبر حرم حضرت معصومه (س)
سیدحسین مومنی:
🔹 این لباس پوشیدهام که بگویم، ما را از شهادت نترسانید، ما فرزندان آقایی هستیم که بخاطر ما به پناهگاه نرفت.
🔹 خیابانها را خلوت نکنید.
#مرگ_بر_امریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
#فتح_خیبر
#سید_علی_خامنه_ای
#نمیدانم
🖤🌹🖤🌹🖤🌹🖤
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ٢ دقیقه بسیار مهم
🔷 ایران اکنون در نقطه ای قرار دارد که اگر آن را رد کند وارد کلوپ کشورهای جهان اول میشود و این را امریکا خوب متوجه شده برای همین به فشار همه جانبه روی آورده
هدایت شده از روشنگری
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 بانوی اصفهانی: در جنگ ۱۲ روزه به روستا رفتم اما حالا برای خون رهبر شهیدم در میدان هستم.
🇮🇷 @Roshangari_ir
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسمالله قاصم الجبارین
〽️ ولی من مطمئنم اقا هنوز حواسش به ایران هست.
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ
☑🚩خبرهای تحلیلی رزما در پست بعدی 🔻
🆔️@J.RAZMAA
@رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_جبهه_انقلابیون_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
✍ نظریات خودتان را می توانید در بخش دیدگاهها، ذیل هر پست در وبسایت درج نمائید🔻
لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻
https://jrmee.ir/
🇮🇷اخبار دقیق جنگ را از @پایگاه_خبری_تحلیلی_شماره۱_ج_رزما دنبال کنید
🆔️@razmaa_news_agency
کانال تحلیلی راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
بسمه تعالی
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۴
〽️ نقشه ی جدید اینترنشنال در انتشار خبر فیک تعیین رهبر آینده ایران
🔷 اینترنشنال با تاکید بر رهبری سیدمجتبی بدنبال آنست که اگر بعدا ایشان انتخاب شد به مخاطب اینطور القا کند که نظرش بر فشار سپاه به خبرگان در انتخاب ایشان درست بوده!
🔷 مجلس خبرگان نزدیک 90 مجتهد عادل جمع اند تا بهترین را انتخاب کنند و هیچ فشار سیاسی و نظامی در آن وارد نیست
┅✿💠❀🇮🇷❀💠✿┅
〽️ حنظله موسسه مطالعات امنیت ملی اسراییل رو هک کرد
🔹 حنظله در پیامی با اعلام خبر هک موسسه مطالعات امنیت ملی اسراییل
اعلام کرد:
امنیت ملی شما بر پایه فریب، دستکاری رسانهای و شستوشوی مغزی یهودیان بنا شده است.
🔹نهاد امنیت ملی شما چگونه تصور میکرد میتواند جنگ را فقط در چند روز پایان دهد؟
اما این بار متفاوت است و پایانی در کار نخواهد بود مگر ما آنرا تعیین کنیم.
این جنگی میان خیر و شر است و تمام نور در برابر تمام تاریکی میجنگد.
تمام اسناد طبقهبندیشده، مکاتبات فوقمحرمانه، ضبط جلسات محرمانه و بولتنهای بسیار محرمانه بهزودی توسط ما منتشر خواهند شد.
┅✿💠❀🇮🇷❀💠✿┅
〽️دیروز همزمان و در یک ۲۴ ساعت:
🔻نیروی زمینی اقلیم رو میزد
نیروی دریایی پایگاه های خلیج فارس را،
نیروی هوافضا اسرائیل را
پدافند ارتش هرمس ها را
بسیج و نیروی انتظامی امنیت داخل شهرها را تامین می کردند
و مردم عزیز هم با اراده و ایمان مستحگم و با دست خالی میدان ها را پر از حماسه کردند.
🔹️عجب عظمتی درست کرده فرماندهی معظم کل قوا..
┅✿💠❀🇮🇷❀💠✿┅
〽️فوری| ناوشکن آمریکایی توسط موشکهای «قدر ۳۸۰» و «طلائیه» مورد اصابت قرار گرفت
🔹️ در اطلاعیه شماره ۱۹ عملیات وعده صادق ۴ آمده است ؛ عملیات موشکی نیروی دریایی سپاه پاسداران علیه یک هدف راهبردی آمریکا در عمق بیش از ۶۰۰ کیلومتری اقیانوس هند با ضربه مقتدرانه اجرا شد.
🔹در سلسله اقدامات این عملیات برجستهُ یک فروند ناوشکن آمریکایی در حال سوختگیری از یک فروند کشتی سوخت رسان آمریکایی در ۶۵۰ کیلومتری سواحل ایران در اقیانوس هند مورد اصابت موشکهای «قدر ۳۸۰» و «طلائیه» نیروی دریایی سپاه قرار گرفت.
🔹بر اساس گزارشهای اطلاعاتی درپی آتشسوزی گسترده روی عرشه این دو ناو، آسمان اقیانوس تیره و تار شد.
✍️دوستان این خبر خیلی مهمه... جالبیش اینجاست که این خبر فقط چند ساعت بعد از اینکه ترامپ قول داد تمام نفتکش ها با اسکوریت آمریکا از تنگه هرمز عبور خواهند کرد، ناوشکن خودشان مورد اصابت جدی قرار گرفت...
┅✿💠❀🇮🇷❀💠✿┅
〽️مجله «اکونومیست»:
🔹️ کشورهای خلیج فارس در عرض دو روز حدود ۸۰۰ موشک رهگیر از نوع «پاتریوت-۳» یا «تاد» مصرف کرده اند
🔹️ شرکت «لاکهید مارتین» سالانه حدود ۶۰۰ موشک رهگیر از نوع «پاتریوت-۳» تولید میکند. با این حال، تولید سیستم «تاد» بسیار کمتر است
🔹️ در روزهای آتی این کشورها نیاز خواهند داشت تا استفاده از موشکهای رهگیر خود را بهینه کنند و احتمالاً سایتهایی را که میخواهند دفاع کنند و آنهایی که در معرض خطر باقی میگذارند، انتخاب نمایند
┅✿💠❀🇮🇷❀💠✿┅
〽️آغاز ۳ عملیات همزمان نیروی زمینی سپاه با ۲۳۰ پهپاد تهاجمی
🔹نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اجرای ۳ عملیات همزمان و شلیک ۲۳۰ پهپاد تهاجمی، وارد عرصه درگیری در مناطقی از کردستان عراق و کویت شد.
🔹بر اساس این گزارش، هدف این عملیاتها مقابله با گروهکهای تروریستی و تجزیهطلبی است توسط رژیم صهیونی تغذیه میشوند اعلام شده است.
🔹همچنین تأکید شده است که برخورد قاطع و سخت با این گروهها در مبدأ، در دستور کار نیروهای مسلح قرار گرفته است.
┅✿💠❀🇮🇷❀💠✿┅
✍شایعات و ادعاهایی در فضای مجازی مطرح هست و دست به دست میشود که مجلس خبرگان "آیتالله سید مجتبی خامنهای" حفظه الله را به عنوان رهبر بعدی ایران انتخاب کردند.
این ادعا تا این لحظه هیچ سندیتی به صورت رسمی و تایید شده ندارد.
🔹️ اما جانها به فدای این یادگار حضرت آقا که حقیقتا اشبه الناس خَلقاً و خُلقاً و منطقاً به آقا هستند ،
چه ایشان و چه هر فرد دیگری انتخاب شدند ملت ایرانیقین دارد که عنایتامام عصر(عج) در این انتخاب، ساری و جاریست و به تشخیص خبرگانش اعتماد کامل دارد.
🔹️بر اساس حکم عقلی و آیه مبارکه ؛
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا أَطِيعُوا اللَّهَ وَأَطِيعُوا الرَّسُولَ وَأُولِي الْأَمْرِ مِنْكُمْ
🔹️بی صبرانه با جانمان منتظر دست بیعت دادن با اماممان هستیم.
┅✿💠❀🇮🇷❀💠✿┅