eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
✅دکتر عبدالحسین الله کرم، دبیر کل @جمعيت_رزما، پنجشنبه شب، ساعت ۲۰/۳۰ در تجمع گسترده وعاشورایی مردم در میدان اصلی شهرری، حضور گسترده مردم را در میدان‌های شهر، خونخواهی شهیدان به ویژه خونخواهی امام عاشورایی شهیدان دانست که با انتخاب امام سید مجتبی حسینی خامنه ای در مجلس خبرگان، به روند دست یابی به خونخواهی امیدوارتر شدند. ✅الله کرم براساس راهبرد شهید حاج قاسم سلیمانی که درتهدیدات، فرصتهایی وجود دارد که در فرصت‌های دیگر نیست گفت؛ در تهدید فعلی تهاجم آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب ، فرصت هایی وجود دارد که به قول حاج قاسم اگر نترسیم، نرسانیم، ونترسانید، بدست می آید. ✅الله کرم فرصت های کنونی ناشی از جنگ فعلی را به شرح زیر ارائه نمود: 1️⃣ فرصت نظم جدید در خلیج فارس : ایران با منطقه ای کردن جنگ نه تنها تهدید آمریکا را مهار کرد بلکه با حمله به پایگاههای آمریکا در امارات، قطر ، بحرین ، عربستان ، کویت ،اردن ، اقلیم اربیل و اسرائیل ، نظم جدیدی در خلیج فارس و آسیای غربی ایجاد کرد. زیرا نظم آمریکایی - اسرائیلی به نام پیمان ابراهیم که بر مبنای امنیت پایگاههای آمریکا بنا شده بود با منطقه ای کردن جنگ فروپاشید. 2️⃣ فرصت عراق یکپارچه : حمله نیروی زمینی سپاه همسو با حملات مقاومت عراق توانستند طرح تجزیه کردستان از ایران را خنثی کرده بسترساز عراق یکپارچه را با حذف اقلیم کردستان واخراج آمریکا از عراق فراهم سازند تا ازغارت و فروش نفت مردم عراق توسط آمریکا جلوگیری کنند. 3️⃣ فرصت تاثیر راهبردی : مردم با شهادت به خیابانها آمدند وخونخواهی شهدا را بعهده گرفتند ، مردم بااین حضور طرح آسمان(بمباران از سوی دشمن) وخیابان (مردم برای تصرف خیابان و تغییر نظام) را خنثی کرده ودر تداوم حضور خیابانی درخواست تسریع در معرفی رهبری جدید  از مجلس خبرگان ، مخالفت با مذاکره وصلح تحمیلی وتداوم جنگ فرسایشی علیه دشمن را ارائه و دنبال کردند. @جمعیت_رزمنده_مدافع_انقلاب_اسلامی (@ج_رزما) 🆔️@J.RAZMAA            @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
*@rahbar_enghelab_ir* آدرس کانال رسمی رهبر انقلاب 👆 ایت الله سید مجتبی حسینی خامنه ای *انتشار بدید * @hariradeli
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚 💚💚 🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
🔺لاریجانی: اگر ترامپ به سیستم برق‌رسانی ایران حمله کند در نیم ساعت منطقه دچار خاموشی می‌شود دبیر شورای عالی امنیت ملی: ▪️ترامپ گفته «می‌توانم ظرف یک ساعت برق ایران را از بین ببرم، اما این کار را نکردم» ▪️البته اگر این کار را بکند ظرف نیم‌ساعت کل منطقه دچار خاموشی می‌شود. ▪️و تاریکی برای شکار نظامیان فراری امریکا در منطقه فرصت خوبی را فراهم می‌کند.
هوالحبیب‌ موی دماغ دنیا بدون کویت ، بحرین ، امارات و اسرائیل بسیار زیبا تر است . حتما لازم است این مدل را هم امتحان کنیم. علیرضا تنهای کیسمی ۲۱ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
رویترز می‌گوید به خاطر اعتراض گسترده به افزایش قیمت بنزین، رئیس کمیسیون اروپا از نرخ‌گذاری دستوری بنزین خبر می‌دهد. اروپا مستقیم درگیر جنگ نیست و تبعات جنگ را لمس می‌کند؛ اما ما ۵ دهه مستقیم درگیر جنگ نظامی و اقتصادی هستیم و مدیریت اقتصاد کشور دست آزادسازان ارز و انرژی است. ✍🏻علی جعفری
با بسته ماندن تنگه هرمز وضعیت داره برای کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس بشدت بحرانی میشه دارن فشار میارن تا آتش بس کنیم الان تنگه هرمز عین تنگه احد میمونه اگر ولش کنیم جنگ رو باختیم اگر سفت و محکم بچسبیم مجبور میشن بهمون امتیاز بدن و تحریمها رو بردارند ترامپ بشدت داره با مردم ما بازی روانی میکنه و متاسفانه توی این کار بسیار قویه و برخی از مردم دارن گولش رو میخورن کاش بدونید در باطن این ترامپ چقدر ترس و ضعف هست ولی خودش رو با رسانه داره قوی نشون میده تا ته دل ما رو خالی کنه به زودی بادکنک ترامپ میترکه و میبینید چه چقدر تو خالی بوده کافیه مقاومت کنید ✍️ مهدی اسلامی
‌ ♨️ وزیر خارجه آلمان: هیچ‌کس خواهان هرج‌ومرج در ایران نیست 🔹وزیر امور خارجه آلمان که کشورش از حامیان تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران است امروز پنجشنبه گفته عبور و مرور از تنگه هرمز باید به وضعیت عادی برگردد. 🔹او همچنین گفت که هیچ کس خواستار هرج و مرج در ایران نیست و سطح تنش را نباید بیش از بین افزایش داد. ‌ ✍ مردک دروغگوی بی ریشه! همین چند روز قبل را فراموش کرده که چگونه کف کفش صهیونیست‌ها را می‌لیسید و چطور با نِخوت و تکبر ژرمنی‌توخالی‌اش، از حملات امریکا و رژیم جعلی حمایت میکرد. حالا که دیده در تنگه هرمز خر داغ میکنند و اقتصاد پوشالینش روی عرشه کشتی‌ها میسوزد به غلط کردن افتاده‌ست. ‌ تنگه هرمز بازست. جرات دارید از آن عبور کنید. ولله که یک بشکه نفت هم نباید به شما برسد. بستن تنگه هرمز تنها یکی از تبعات ترور امام ماست وگرنه که شما کاسه لیسان صهیونیست حتی ارزش پاسخ هم ندارید. ‌ ‌تسلیم شوید. هرچه زودتر تسلیم شوید و شکست را بصورت رسمی بپذیرید، کمتر خسارت میدهید. شما از میزان خشم مردمی که در خیابان هستند اطلاعی ندارید وگرنه حتی به هرج و مرج فکر هم نمیکردید. ‌ جنگ ادامه دارد...بی وقفه!
‌‌ ✍الگوی عملیاتی ایران بوضوح نشان می‌دهد که ما درحالت آفندی و تهاجمی قرار داریم. ۷۲ ساعت اخیر این نکته را اثبات کرده و اکنون دیگر این ماییم که حمله میکنیم. ‌ زمان، کشنده‌ترین عامل برای دشمن‌ست. خیابان‌ها را ترک نکنیم. ‌ ‌پیروزی تنها از آنِ خداست.
بیست سال نتونست سایه جنگ را از کشور برداره اما بیست روز موشک باران اسرائیل و آمریکا قطعاً دفع سایه جنگ را تضمین میکند