eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از فاطمه
🔴 از مسئولان محترم کشور خصوصا نیروهای سپاه و ارتش خواستاریم همونطور که طی توافق اعلام شده باید فورا موشک باران صهیونیست ها آغاز بشه آقای پزشکیان آقای قالیباف آقای عراقچی شما رو به خداوند خدا قسم میدم که شیعیان مظلوم لبنان رو دریابید... شما خودتون دو روز پیش تعهد دادید بابت لبنان و امضا کردید. آهای مراجع تقلید آهای منبری ها آهای سخنرانان حوزه علمیه ائمه جمعه سراسر کشور شما رو به خدا قسم میدم یه کاری کنید برای لبنان... داره دیر میشه.... 💠@IslamLifeStyles
🔴 اعتراف تلخ و دیرهنگام دبیر سیاسی فرهیختگان بعد از پیام رهبری: انگار ۱۰۰۰ هواپیمای اوکراینی سقوط کرده باشند و به ما راستش را نگفته باشند! ▪️کبری آسوپار دبیر سیاسی روزنامه وفاقی و نواصولگرای فرهیختگان: یکی از اساتید معروف، تعریف می‌کرد که وقتی پیام امام برای عزل آیت‌الله منتظری را شنیده، از ناباوری و اوج استیصال، در خیابان راه می‌رفته و گریه می‌کرده. امام خمینی رهبر و مراد و همه‌ی اعتقادش بوده و منتظری استادش. ▪️حال من چنین حالی است بعد از پیام ولی‌فقیه‌مان، حضرت آقا مجتبای خامنه‌ای در مورد پایان جنگ و تفاهم‌نامه ایران و آمریکا. بحث حجم عظیمی از دانسته‌ها و اعتقادات است که ناگاه فرو می‌ریزد. بسیاری از مبانی تحلیلی‌ام در سیاست داخلی است که تَرک برداشته، بخش عظیمی از داشته‌های فکری و دانسته‌های تحلیلی‌ام است که باید دوباره بررسی شوند. ▪️انگار هزار هواپیمای اوکراینی سقوط کرده باشد و به ما راستش را نگفته باشند و ناگاه حقیقت عیان شود! به نظر می‌رسد باید زیاد فکر کنم؛ خیلی زیاد و کمتر بگویم و کمتر بنویسم و بیشتر بخوانم و بپرسم. فقط یک چیز را از ازل تا ابد، همیشه یقین دارم؛ من با ولایت‌فقیه بزرگ شده‌ام، با ولایت‌فقیه زنده می‌مانم و با ولایت‌فقیه می‌میرم.
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌🎥 جنگ با ایران؛ آعاز فروپاشی اسرائیل است هشداری که برخی تحلیلگران مطرح می‌کنند: جنگ با ایران شاید آسان آغاز شود، اما پایان آن برای اسرائیل فروپاشی است. @Fars_plus‌ ‌https://t.me/fars_plus/135074‌ 🆔️@J.RAZMAA        @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
سلام علیکم سروران گرامی سوالی دارم لطفا اگر جواب دقیق دارید بیان بفرمایید سوال اینکه چرا سه نظامی در شورای شعام به توافق رای مثبت دادن و سوال دوم .دو نماینده مقام معظم رهبری در آن شورا چرا هماهنگ نبودن و هر دو رای مخالف ندادن با تشکر
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
سلام علیکم سروران گرامی سوالی دارم لطفا اگر جواب دقیق دارید بیان بفرمایید سوال اینکه چرا سه نظامی
سلام علیکم پاسخ: ۱. آقای قالیباف با سابقه نظامی متأسفانه مأموریت متقاعد کردن و جلب نظر نظامیان را داشته و معلوم نیست فرماندهان نظامی رأی ممتنع داده اند یا موافق اما بهرحال آنچه مشخص است مخالف نبوده اند چون تنها مخالف آقای جلیلی (از مخالفین جدی برجام) بوده است. ۲. نماینده رهبر فقط آقای جلیلی است که رأی مخالف داده و دبیر شعام نماینده رهبر نیست بلکه به پیشنهاد رئیس جمهور و با تأیید رهبری انتخاب میشود و عموما حق رأی ندارد ولی بهرحال ایشان در آزمون آخرین بزنگاه خود که تصویب FATF، CFT در مجمع تشخیص بود که ایشان سال گذشته دبیر مجمع بود، متأسفانه نباید موضوع را در دستور کار قرار میداد و در این آزمون مهم مردود شد... ذوالقدر را قالیباف دوم در نظر بگیرید و قالیباف را حسن روحانی دوم!
سلام علیکم برادر عزیز و ارزشمند جناب آقای دکتر شاکری جای تعجب هست وقتی فرمانده ارتش و فرمانده سپاه و ریاست ستاد مشترک مستقیم زیر نظر امام سید مجتبی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب هستند و نظر مردم و رهبری میداند. چرا رای موافق دادن اگر سه نظامی و نماینده رهبری آقای جلیلی با هم رای مخالف می دادن چهار رای مخالف می شد . از آن بدتر سخنان فرمانده سپاه قدس بود که تبریک و تشکر کرد آیا ایشان نظر رهبری نمی دانستند اینها نکاتی هستند که باید صحبت شود و عزیزی که ارتباط دارند اعلام نارضایتی داشته باشند اگر قرار شعام در اختیار دولت چهاردهم باشد مصوبات آینده هم معلوم است چگونه خواهد بود امیدوارم در این رابطه رزما کشور به جمع بندی برسد و در این رابطه بیانیه صادر شود
📸 ‌حمله تند مجتبی زارعی به محمود نبویان/جلوی دیکتاتوریِ فردی تو و باند تو می ایستیم! 🔸زارعی، نماینده تهران در مجلس در واکنش به اظهارات امروز محمود نبویان در صداوسیما نوشت: حالا که امروز شنبه با بی عرضگی رسانه ملی، روی آنتن زنده نظم و انتظام مدنی و تمدنی کشوری که با ولایت فقیه در حال اداره شدن است را برای اثبات خود به هم می زنی ما هم آبروی خود را روی دست گرفته و برای حفظ متد فقاهتِ حکیمانه و قوام امامت ِ امام مجتبی جلوی دیکتاتوریِ فردی تو و باند تو می ایستیم! ✍ جناب زارعی! شما اگر ولایت مدار باشی به جای پریدن به سید محمود نبویان که زودتر از همه هشدار و آلارم تخلف از شروط رهبری را حتی با نوشتن نامه به آقایان قالیباف و ذوالقدر فریاد میزد، باید از آن کسی که در اوج دیکتاتوری و برخلاف قوانین مجلس را بسته است که مجلس به توپ بسته شده شرف دارد به این ننگ! شما بجای حمایت از جناب قالیباف باید رئیس مجلس را مورد نقد از تخلفات مکرر قانونی اش قرار دهی... لابد مذاکرات و وفاق برای شما هم منافعی دارد🤔 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
سلام علیکم برادر عزیز و ارزشمند جناب آقای دکتر شاکری جای تعجب هست وقتی فرمانده ارتش و فرمانده سپاه
سلام مجدد و عرض ادب و ارادت قطعا از سه نظامی منصوب رهبری انتظار بالاتری بوده اما به نظر حقیر آقای قالیباف و رئیس شعام احتمالا با ترفندهایی مثلا گزارشاتی غیرواقعی از محاصره دریایی و اوضاع اقتصادی موجب این اتفاق شده اند و الا شخصا به سردار وحیدی اتفاقا بخاطر حملات قالیباف به او در زمانی که وزیر کشور شهید رئیسی بود و مجبور به برکناری معاون سیاسی اش شد قلبا ایمان دارم و اسرائیل هم شدیدا بدنبال ترور ایشان است. فرمانده ارتش جناب حاتمی عزیز هم ظاهرا طبق اظهار نظر جناب جلیلی با ناراحتی و بدون رأی مجلس را ترک نموده اند... بهرحال اهرم اقتصادی و بودجه دست دولت است و مثل حسن روحانی که زمانی قوه قضائیه را تحت فشار قرار داده بود یا صنعت هوا فضا را طرد اقتصادی کرده بود میتواند بطور ضمنی با ادعای اوضاع اقتصادی خراب خصوصا اینکه رئیس برنامه و بودجه هم ممکن است همراهی نماید در آرای فرماندهان اثر گذار بوده باشند!
🔴 دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری درشعام افشاگری کردند...👇 از آنجا که چند نفر از اعضای شعام در جنگ توسط آمریکا و اسرائیل ترور شدند و این باعث برتری آرا به نفع جبهه لیبرال(غربگرا) شده و به تفاهم با ترامپ رأی دادند... سرلشکر حاتمی(فرمانده کل ارتش) به نشانه اعتراض جلسه را ترک کرد و گفت با قاتل رهبر شهیدمان تفاهم نمیکنیم مفاد این تفاهم به ضرر منافع ملی است. میخواهند در سوئیس با قاتل رهبری در ماه محرم دیدار کنند باید جلوی آنها بایستیم. ماهنوز رهبرمان را دفن نکرده ایم. در شعام آقایان پزشکیان و عراقچی و قالیباف اصرار بر توافق با ترامپ کردند. تفاهم رخ داده کاملا برخلاف منافع ملی است... ✍ آقایان پزشکیان، قالیباف و عراقچی اگر این موضوع صحت داشته باشد که به احتمال بسیار زیاد دارد، هزاران بار لعنت خدا بر شما باد! 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi