🔴 اعتراف تلخ و دیرهنگام دبیر سیاسی فرهیختگان بعد از پیام رهبری: انگار ۱۰۰۰ هواپیمای اوکراینی سقوط کرده باشند و به ما راستش را نگفته باشند!
▪️کبری آسوپار دبیر سیاسی روزنامه وفاقی و نواصولگرای فرهیختگان: یکی از اساتید معروف، تعریف میکرد که وقتی پیام امام برای عزل آیتالله منتظری را شنیده، از ناباوری و اوج استیصال، در خیابان راه میرفته و گریه میکرده. امام خمینی رهبر و مراد و همهی اعتقادش بوده و منتظری استادش.
▪️حال من چنین حالی است بعد از پیام ولیفقیهمان، حضرت آقا مجتبای خامنهای در مورد پایان جنگ و تفاهمنامه ایران و آمریکا. بحث حجم عظیمی از دانستهها و اعتقادات است که ناگاه فرو میریزد. بسیاری از مبانی تحلیلیام در سیاست داخلی است که تَرک برداشته، بخش عظیمی از داشتههای فکری و دانستههای تحلیلیام است که باید دوباره بررسی شوند.
▪️انگار هزار هواپیمای اوکراینی سقوط کرده باشد و به ما راستش را نگفته باشند و ناگاه حقیقت عیان شود! به نظر میرسد باید زیاد فکر کنم؛ خیلی زیاد و کمتر بگویم و کمتر بنویسم و بیشتر بخوانم و بپرسم. فقط یک چیز را از ازل تا ابد، همیشه یقین دارم؛ من با ولایتفقیه بزرگ شدهام، با ولایتفقیه زنده میمانم و با ولایتفقیه میمیرم.
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 جنگ با ایران؛ آعاز فروپاشی اسرائیل است
هشداری که برخی تحلیلگران مطرح میکنند: جنگ با ایران شاید آسان آغاز شود، اما پایان آن برای اسرائیل فروپاشی است.
@Fars_plus
https://t.me/fars_plus/135074
🆔️@J.RAZMAA
@کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
سلام علیکم
سروران گرامی
سوالی دارم لطفا اگر جواب دقیق دارید بیان بفرمایید
سوال اینکه چرا سه نظامی در شورای شعام
به توافق رای مثبت دادن
و سوال دوم .دو نماینده مقام معظم رهبری در آن شورا چرا هماهنگ نبودن و هر دو رای مخالف ندادن
با تشکر
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
سلام علیکم سروران گرامی سوالی دارم لطفا اگر جواب دقیق دارید بیان بفرمایید سوال اینکه چرا سه نظامی
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
سلام علیکم سروران گرامی سوالی دارم لطفا اگر جواب دقیق دارید بیان بفرمایید سوال اینکه چرا سه نظامی
سلام علیکم
پاسخ:
۱. آقای قالیباف با سابقه نظامی متأسفانه مأموریت متقاعد کردن و جلب نظر نظامیان را داشته و معلوم نیست فرماندهان نظامی رأی ممتنع داده اند یا موافق اما بهرحال آنچه مشخص است مخالف نبوده اند چون تنها مخالف آقای جلیلی (از مخالفین جدی برجام) بوده است.
۲. نماینده رهبر فقط آقای جلیلی است که رأی مخالف داده و دبیر شعام نماینده رهبر نیست بلکه به پیشنهاد رئیس جمهور و با تأیید رهبری انتخاب میشود و عموما حق رأی ندارد ولی بهرحال ایشان در آزمون آخرین بزنگاه خود که تصویب FATF، CFT در مجمع تشخیص بود که ایشان سال گذشته دبیر مجمع بود، متأسفانه نباید موضوع را در دستور کار قرار میداد و در این آزمون مهم مردود شد...
ذوالقدر را قالیباف دوم در نظر بگیرید و قالیباف را حسن روحانی دوم!
سلام علیکم
برادر عزیز و ارزشمند جناب آقای دکتر شاکری
جای تعجب هست وقتی فرمانده ارتش و فرمانده سپاه و ریاست ستاد مشترک
مستقیم زیر نظر امام سید مجتبی خامنهای رهبر معظم انقلاب هستند و نظر مردم و رهبری میداند. چرا رای موافق دادن اگر سه نظامی و نماینده رهبری آقای جلیلی با هم رای مخالف می دادن چهار رای مخالف می شد .
از آن بدتر سخنان فرمانده سپاه قدس بود که تبریک و تشکر کرد آیا ایشان نظر رهبری نمی دانستند
اینها نکاتی هستند که باید صحبت شود و عزیزی که ارتباط دارند اعلام نارضایتی داشته باشند اگر قرار شعام در اختیار دولت چهاردهم باشد مصوبات آینده هم معلوم است چگونه خواهد بود
امیدوارم در این رابطه رزما کشور به جمع بندی برسد و در این رابطه بیانیه صادر شود
📸 حمله تند مجتبی زارعی به محمود نبویان/جلوی دیکتاتوریِ فردی تو و باند تو می ایستیم!
🔸زارعی، نماینده تهران در مجلس در واکنش به اظهارات امروز محمود نبویان در صداوسیما نوشت: حالا که امروز شنبه با بی عرضگی رسانه ملی، روی آنتن زنده نظم و انتظام مدنی و تمدنی کشوری که با ولایت فقیه در حال اداره شدن است را برای اثبات خود به هم می زنی ما هم آبروی خود را روی دست گرفته و برای حفظ متد فقاهتِ حکیمانه و قوام امامت ِ امام مجتبی جلوی دیکتاتوریِ فردی تو و باند تو می ایستیم!
✍ جناب زارعی! شما اگر ولایت مدار باشی به جای پریدن به سید محمود نبویان که زودتر از همه هشدار و آلارم تخلف از شروط رهبری را حتی با نوشتن نامه به آقایان قالیباف و ذوالقدر فریاد میزد، باید از آن کسی که در اوج دیکتاتوری و برخلاف قوانین مجلس را بسته است که مجلس به توپ بسته شده شرف دارد به این ننگ! شما بجای حمایت از جناب قالیباف باید رئیس مجلس را مورد نقد از تخلفات مکرر قانونی اش قرار دهی... لابد مذاکرات و وفاق برای شما هم منافعی دارد🤔
🇮🇷#دادستان_کجایی
@DadSetanKojayi
با ما در #کانال_ایتا همراه باشید👇
https://eitaa.com/DadSetanKojayi
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
سلام علیکم برادر عزیز و ارزشمند جناب آقای دکتر شاکری جای تعجب هست وقتی فرمانده ارتش و فرمانده سپاه
سلام مجدد و عرض ادب و ارادت
قطعا از سه نظامی منصوب رهبری انتظار بالاتری بوده اما به نظر حقیر آقای قالیباف و رئیس شعام احتمالا با ترفندهایی مثلا گزارشاتی غیرواقعی از محاصره دریایی و اوضاع اقتصادی موجب این اتفاق شده اند و الا شخصا به سردار وحیدی اتفاقا بخاطر حملات قالیباف به او در زمانی که وزیر کشور شهید رئیسی بود و مجبور به برکناری معاون سیاسی اش شد قلبا ایمان دارم و اسرائیل هم شدیدا بدنبال ترور ایشان است. فرمانده ارتش جناب حاتمی عزیز هم ظاهرا طبق اظهار نظر جناب جلیلی با ناراحتی و بدون رأی مجلس را ترک نموده اند...
بهرحال اهرم اقتصادی و بودجه دست دولت است و مثل حسن روحانی که زمانی قوه قضائیه را تحت فشار قرار داده بود یا صنعت هوا فضا را طرد اقتصادی کرده بود میتواند بطور ضمنی با ادعای اوضاع اقتصادی خراب خصوصا اینکه رئیس برنامه و بودجه هم ممکن است همراهی نماید در آرای فرماندهان اثر گذار بوده باشند!
🔴 دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری درشعام افشاگری کردند...👇
از آنجا که چند نفر از اعضای شعام در جنگ توسط آمریکا و اسرائیل ترور شدند و این باعث برتری آرا به نفع جبهه لیبرال(غربگرا) شده و به تفاهم با ترامپ رأی دادند...
سرلشکر حاتمی(فرمانده کل ارتش) به نشانه اعتراض جلسه را ترک کرد و گفت با قاتل رهبر شهیدمان تفاهم نمیکنیم مفاد این تفاهم به ضرر منافع ملی است.
میخواهند در سوئیس با قاتل رهبری در ماه محرم دیدار کنند باید جلوی آنها بایستیم.
ماهنوز رهبرمان را دفن نکرده ایم.
در شعام آقایان پزشکیان و عراقچی و قالیباف اصرار بر توافق با ترامپ کردند.
تفاهم رخ داده کاملا برخلاف منافع ملی است...
✍ آقایان پزشکیان، قالیباف و عراقچی اگر این موضوع صحت داشته باشد که به احتمال بسیار زیاد دارد، هزاران بار لعنت خدا بر شما باد!
🇮🇷#دادستان_کجایی
@DadSetanKojayi
با ما در #کانال_ایتا همراه باشید👇
https://eitaa.com/DadSetanKojayi
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
🔴 دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری درشعام افشاگری کردند...👇 از آنجا که چند نفر از اعضای شعام
تازمانی که از زبان شخص دکتر جلیلی نشنیده اید اینگونه خبرها قابل استنباط نیست نباید بعنوان سند قبول کرد
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
تازمانی که از زبان شخص دکتر جلیلی نشنیده اید اینگونه خبرها قابل استنباط نیست نباید بعنوان سند قبول
سلام علیکم
عزیزانی که ارتباط دارنند و خبر دقیق دارنند
در این کانال روشنگری کنند تا استانها کشور در جریان. واقعیت موجود قرار بگیرند قطعا در موضع گیری های سیاسی در استانها بهتر می توانیم عمل کنیم
اگر وضعیت به این حد رسیده که آنهایی که باید تابع نظر رهبری باشند خلاف نظر رهبر عمل کنند این نوعی هشدار است .
قطعا ما سرباز ولایت و پیشکسوتان جنگ و جهاد باید حلقه جان فدای امام سید مجتبی خامنهای باشیم و در خط مقدم دفاع از ولایت باشیم
با سردار وحیدی باید تماس گرفته شود
با فرمانده سپاه قدس باید تماس گرفته شود
با فرمانده ارتش
با ریاست ستاد مشترک
و با رعایت همه اصول حفاظتی
خبر دقیق کسب شود تا بتوانیم دفاع دقیق و مستند داشته باشیم
اینکه رزما که متشکل از پیشکسوتان باشد نتوانیم ارتباط بگیریم و واقعیت بدانید پذیرفته نیست که همه چیز محرمانه و مخفی باشد و گروه غرب زده برای همه کشور تصمیم بگیرند و سخن ولایت زمین بماند