هدایت شده از یاسهاسبزخواهندشد ؛
(هرچند که من شاید موافق مفهوم انیمیشن نبوده باشم و شاید اسکار گرفتن رو هم در گرو همین موضوع ببینم، اما درهرحال، این کار بی نقص و قابل تقدیر بود، مخصوصا الان که اسم انیمیشن ایران رو در اسکار یدک کشیده)
هدایت شده از ابوزینبِدرونی
اگه کلمه "حققق" و "دقیقا" و "واییییی" رو ازم بگیرن لال میشم
هدایت شده از هشتادیای گنگ🏴
تاحالا معلم زبان بد دیدید؟
جدا هم خوشگلن هم خوش اخلاق هم خوش استایل هم باشخصیت وای
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
تاحالا معلم زبان بد دیدید؟ جدا هم خوشگلن هم خوش اخلاق هم خوش استایل هم باشخصیت وای
من کلکسیون معلم زبان بد دارم
هدایت شده از هِزارویكشَب*
11.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ترکیبِ قلیچ+محفل= :)))))))))))))))))))))))))))))))))
شما
وای وای وایییییییی!
نیم ساعت مونده تا عوض شدن بنراااا! من انقد ذوق فورینا و رایزلی دارم که حد نداره🥹💅🏻
____________________________________________
دارم با سه تا ویش میرم پیشواز فیورینا😂😭💎