eitaa logo
✳️حافظان امنیت ✳️
1.4هزار دنبال‌کننده
66.5هزار عکس
9.9هزار ویدیو
167 فایل
مطالب شهدا و اخبار روز #خادم_امام_رضا #خادم_شهدا #راوی_برتر_جنگ #بختیاری جامونده از غافله #ایثار و #شهادت #جانباز_شیمیایی #فارغ_تحصیل_دانشگاه_شهدا #جزیره_مجنون #فعال #فرهنگی #اجتماعی #سیاسی https://eitaa.com/kakamartyr3
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
l آسان‌تر از آنچه که فکرش را می‌کنید 🔹در ایام سال میتوانید از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از طریق ارتباط تصویری با شماره ۰۹۱۰۹۱۰۸۸۸۸ در پیام رسان بله در روزهای دوشنبه و چهارشنبه به زیارت حرم حضرت رضا(ع) بیایید.
🚨‌ باند سارقان مسلح در دزفول متلاشی شدند 🔹‌فرمانده انتظامی شهرستان دزفول: ️پس از وقوع چند فقره سرقت مسلحانه در سطح این شهرستان، موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت. 🔹‌کارگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی پلیسی و تسلط اطلاعاتی موفق به شناسایی اعضای باند سه نفره سارقان مسلح شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند. 🔹طی بررسی و تحقیقات پلیس متهمان به پنج فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان های دزفول و شوشتر اعتراف کردند. 🔰 سازمان اطلاعات فراجا
🍂 هر کاسه سهم دو نفر !! غذا خوردن اشتراکی در یک کاسه دو وجه داشت که ارتقاء وجه انسانی بود و روح عرفانی افراد. اوایل ورود به جبهه که با کسی هم‌کاسه می‌شدی، اول می‌رفتی سراغِ خوشمزه‌ها و گوشت‌ها، اما وقتی از محیط جبهه تاثیر می‌ پذیرفتی سعی می‌ کردی کمتر بخوری و اگر یک تکه گوشتی توی‌کاسه بود تا آخرِ غذا پاس‌کاری می‌شد..! ‌‌‍‌‎‌┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═‌‌‍‌‎‌‌‌‍‌‎‌┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍂 نوحه خوانی حاج مرتضی حیدری در جبهه های حق علیه باطل (دفاع مقدس) ‌‌‍‌‎‌┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═‌‌‍‌‎‌‌‌‍‌‎‌┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خاطره‌ زیبا و شنیدنی از جبهه های حق علیه باطل و نوحه بسیار شنیدنی و خاطره انگیز ایشان در خصوص شهدای پاکباز این فیلم در جبهه و در دوران دفاع مقدس تصویر برداری شده است. سرباز سرافراز خمينی بدنت كو؟ پاسدار هويزه عزيزم كفنت كو؟ از چهره تو جلوه‌نما نور خدايی رفتی ز برم مونس جانباز بيائی اي ديده‌ور جبهه اسلام كجايی؟ ای يوسف گم‌گشته من پيرهنت كو؟ یاد باد آن روزگاران یاد باد بسیار دیدنی و شنیدنی ، تماشای این فیلم زیبا را از دست ندهید.
سوخت تا بفهمیم که در ره عشق سوختن ؛ اولویتِ عاشقی است... حسین ۱۶ سال داشت راننده لودر و بلدوزر بود! در عملیات آزادسازی مهران در تابستان داغِ سال شصت و پنج از شب تا صبح درحال ساخت سنگر بود صبح هنگام، از دوستانش طلب آب کرد اما پيش از آنکه آب را به او برسانند هدف آتشِ خمپاره دشمن قرار گرفت؛ همزمان با متلاشی شدن مخزن بولدوزر روغنِ داغ روی بدن مطهرش ریخت ؛ و تشنه لب در عشق مولایش حسین(ع) ذوب شد و به‌جمع آسمانیان پیوست.
💠 ای دل! نیك بنگر تا قلاّده دنیا را برگردنشان ببینی و سررشته قلاّده را ، كه در دست شیطان است . آنان می انگارند كه این راه را به اختیار خویش می روند ، غافل كه شیطان اصحاب دنیا را با همان غرایزی كه در نفس خویش دارند می فریبد. 🖋‌منبع: کتاب فتح خون
| 🗓 سه‌شنبه ۱۰ مرداد (۱۴ محرم‌الحرام) 📿 صد مرتبه «یا اَرْحَمَ الرّاحِمینْ»
عکسی ز شهیدی ، همه اعصاب مرا ریخت به هم زینب ؛ تو سرِ جسمِ برادر چه کشیدی ....
دستگیری عامل ضرب و شتم آمر به معروف در شیراز معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس: 🔹در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یک زن آمر به معروف در مجموعه نارنجستان قوام شیراز، ضارب شناسایی و به مقر انتظامی احضار شد. 🔹متهم در بازجویی اولیه ضمن اقرار به جرم خود پس از هماهنگی با مرجع قضایی روانه زندان شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مسئولین **** چرا جلو این افسار گسیختها نمیگیرن بر پدر مادر تمام مسئولین خیانت کار **** لعنت توف به غیرت مردانی که نگاه میکردن کاری نکردن
چهارشنبه و پنجشنبه در سراسر کشور تعطیل شد 🔹سخنکوی دولت: با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای جاری، به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، هیئت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور موافقت کرد.
🚨دستگیریِ عامل ضرب‌وشتم آمر به معروف در شیراز 🔹معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس: فردی که چند روز گذشته در مجموعه نارنجستان قوام یک زن از آمرین به معروف را مورد ضرب‌وشتم قرار داده بود احضار و بعد از اقرار به جرم روانۀ زندان گردید. 📌 توصیه می گردد رسانه ها و فعالین فضای مجازی به منظور جلوگیری از دامن زدن به شایعات اخبار را از مراجع رسمی و معتبر دریافت و منتشر نمایند. 🔰 سازمان اطلاعات فراجا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 انهدام ۴ باند تبهکار در هفته گذشته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان 🔰 سازمان اطلاعات فراجا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بخش خصوصی هم فردا و پس‌فردا تعطیل است سخنگوی دولت: 🔹با‌توجه افزایش دمای هوا، برای حفظ سلامت شهروندان، هیئت دولت با تعطیلی چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور موافقت کرد. 🔹فردا و پس فردا دمای هوا به طور بی سابقه افزایش پیدا می‌کند. این ابلاغیه شامل همه بخش‌های خصوصی و عمومی می‌شود. 🔹موارد خاصی که نیاز به خدمات عمومی هست باید مجوز از استانداری یا وزارت مربوطه بگیرند.
50.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لحظه شهادت مدافع حرم سردارشهید علیرضا نظری اکبرآبادی ( دقت کنید این شهید بزرگوار در آخرین لحظات زندگی شریفش، حتی یک لحظه حرف درد و رنج ناشی از این همه جراحت ندارد، فقط یاد و ذکر خدا و ائمه اطهار ... اینست که سردار دلها می گفت: «تا کسی شهید نباشد، شهید نمی شود»»)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آوینی: این جوانان نسل تازه‌ای هستند که در کره زمین ظهور کرده است، وظیفه دگرگونی عالم را پروردگار متعال بر گرده اینان گذاشته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| ابن‌زیاد چطور به هلاکت رسید؟ ▪️ ابن زیاد ملعون در روز دهم محرم سال ۶۷ هجری، یعنی ۶ سال بعد و دقیقا در همان روزی که امام حسین‌علیه‌السلام به شهادت رسیده بود، به درک واصل شد؛ اما به دست چه کسی و چطور؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 عملیات امروز رهایی گروگان در مشهد 📌امروز مأموران توانستند با صحبت و عملیات روانی یک فرزند را که توسط پدرش در پشت بام یکی از ساختمان‌های دادگاه‌های این شهر به گروگان گرفته شده بود، آزاد کنند. 🔹براساس این خبر، دادگاهی مبنی بر خیانت همسر این مرد (فرد گروگان‌گیر) با فرد دیگری تشکیل شده بود که پدر به رأی داده شده توسط دادگاه اعتراض داشت و به یک باره فرزند خود را برداشته و به پشت بام برده و سعی داشته تا فرزندش را به کام مرگ بفرستد. 🔹با اعلام این خبر به مأموران پلیس، بلافاصله عوامل نوپو خراسان رضوی وارد عمل شده و به پشت بام ساختمان این دادگاه رفته و با صحبت با این پدر توانستند بدون درگیری و تیراندازی این فرزند را نجات دهند. 🔰 سازمان اطلاعات فراجا
نگاهی به زندگی شهید غواص حمیدرضا غفوری 🔹شهيد حميدرضا غفوري سه ماه تمام در پایگاه‌های پارتیزانی در منطقه کردنشین عراق فعال بود، تا اینکه در پنجمین سال تحصیل، درعملیات کربلای چهار، آن زمان که آفتاب چهارم دیماه ۱۳۶۵ غروب کرد، ماموریت شهادت طلبانه غواصی را به همراه غواصان و حماسه‌سازان خط شکن پذیرفت و در نوک عملیات شرق بصره به اروند رود زد و به سمت "جزیزه ماهی" غواصی کرد. 🔹حمیدرضا غفوری دو ماه مفقود الاثر بود؛ اما پس از دو ماه جسد بی سرش به همراه قرآن خونین که در بغل داشت و با لباس غواصی‌ بر تن از آب بیرون کشیده شد. او خورشید وار درخشیدن گرفت و گیتی را روشن ساخت.
پیکر شهیدی که ۳ روز در زیر آفتاب بود 🔹شهید حسين اميني مقدم در اسفند ۵۶ در مسافرتی که از تهران به تبریز داشت در یکی ازشهرهای بین راه که بنای ‏راهپیمایی بود پیاده ‏می‌شود، ساواکی‌ها پس از آن که دنبال او می‌کنند در هوای برفی به خانه پناهنده می‌شود که از رد کفشهایش شناخته ‏شده و ساواک به ‏درب منزل می‌روند پس از بیرون کشیدن وی و زدنش نزدیک به چند صد متر را روی زمین می‌کشند و مدتی ‏شکنجه ‏می‌کنند که آثار جنایات شاه بر شانه‌های شهید تا دفن وی مشاهده می‌شد.‏ 🔹حسین امینی مقدم قبل از شهادت دستهایش را بلند می ‏کند و ۳ بار الهی العفو می‌گوید و شهید می‌شود. بعد از عملیات جنازه‌اش ۳ روز زیر آفتاب کنار جاده باند فرودگاه افتاده بود تا ‏بعد برادران جنازه‌اش را به پشت جبهه ‏می ‏آورند .
فرازی از وصیت نامه شهید اکبرنژاد 🔹شهید مهرداد اکبرنژاد در قسمتی از وصایایش می‌گوید: «خدايا تو خوب شاهدی كه من درس و خانواده و راحتی و در ميان دوستان بودن را به خاطر تو كنار گذاشتم. اي حبيب، اي مراد، اي معشوق از اينكه محبوب و مراد و عاشق خود را طلبيدی سپاسگذرام و به خاطر تو بدنم را با سختی آشنا كردم و بالاخره پشت به دشمن نكردم و رو در رويش ايستادم. ولي خوب، اگر توانی در كف بود از روی لطف بود كه به من عطا نمودی و همه چيزم از تو بود و خودت هم از من باز پس گرفتی و من حق نداشتم كه به تو بگويم در راه تو قدم برنمی‌دارم چون من از خودم چيزی نداشتم تا از تو دريغ كنم، هر چه بود از خودت بود فقط به من حق انتخاب دادی و خوشحالم كه انتخابی نيكو داشتم.»
🔸هنرمند مشهدی که در جبهه سلاح قلم نیز بر دست می‌گرفت 🔹مادر شهید مهدی منصوب می‌گوید: "دفعه آخری که به جبهه رفت، زیر گلویش را بوسیدم. روزی هم جنازه‌اش را آوردند، همان جایی که بوسیده بودم، ترکش خورده بود. او در وصیت خود تاکید کرده بود به من گریه نکنم و لباس مشکی نپوشم. خداوند بر ما منت نهاد که فرزندمان شهید شد." 🔹در کنار تحصیل در دانشگاه، ذوق هنری‌اش او را به طرف فراگیری هنر خوش‌نویسی کشاند. حدود سال ۱۳۶۲ بود که به طور جدی زیر نظر استادانی که در حرم مطهر رضوی به آموزش این هنر مشغول بودند خطاطی را آغاز کرد. از آن پس صحن انقلاب محل رفت و آمد او شد. #شهید_دفاع_مقدس
شهید ابراهیم اصغرزاده 🔹شهید محمدابراهیم اصغرزاده در نوجوانی و جوانی کار مطبوعاتی را آغاز می‌کند. در کنار آن عکاسی را هم پیش می‌گیرد. وی به عنوان عکاس و خبرنگار به جبهه اعزام می‌شود ردای رزم می‌پوشد و رزمنده می‌شود. پس از مجروحیت در عملیات خیبر دوباره به جبهه باز می‌گردد و چند فیلم کوتاه برای رزمندگان می‌سازد. 🔹محمدابراهیم اصغرزاده در طول عمر حرفه‌ای‌اش در هر نقطه از دنیا که جنگی در می‌گرفت و یک طرف از آن‌ها مسلمانان بودند او با دوربینش در آن جنگ حاضر بود. 🔹بوسنی و هزرگوین نخستین جایی بود که بعد از آغاز جنگ در شبه جزیره بالکان به صورت شخصی به آنجا رفت. کشمیر پاکستان، افغانستان، شبه قاره هند، جنوب لبنان و ... کشور‌های دیگری بودند که او برای مستندسازی به آن‌ها سفر کرده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢این امنیت و آرامش را مدیون خون شهداییم 🔹شهید مصطفی موفق پور