eitaa logo
✳️حافظان امنیت ✳️
1.4هزار دنبال‌کننده
67.6هزار عکس
10.4هزار ویدیو
172 فایل
مطالب شهدا و اخبار روز #خادم_امام_رضا #خادم_شهدا #راوی_برتر_جنگ #بختیاری جامونده از غافله #ایثار و #شهادت #جانباز_شیمیایی #فارغ_تحصیل_دانشگاه_شهدا #جزیره_مجنون #فعال #فرهنگی #اجتماعی #سیاسی https://eitaa.com/kakamartyr3
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 صدور دستور ویژه قضائی برای دستگیری عامل سرقت خشن از یک خانم 🔹‌ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر: پس از انتشار فیلمی از سرقت از یک خانم همراه با کودک در این شهرستان، دستور ویژه قضایی جهت شناسایی و دستگیری متهم صادر شده است. 🔹‌ اقدامات تخصصی و فنی از سوی ضابطان به‌منظور شناسایی و دستگیری عامل این سرقت در دستور کار قرار گرفت.
🔴 به لطف براندازای عزیز که مهاجرت کردند ایران رتبه‌ی چهارم آی کیوی دنیا رو بدست آورده. ایشالا اگه بقیه‌شونم مهاجرت کنن میریم صدر جدول :)) 🔹‌ «فهیمه حاجی نصیری» @fetan2
🔴‌ پاسخ آیت الله طالقانی به جلال آل احمد درباره بی دین خواندن او! 🔹 اگر دیدید کسی توسط دشمن مورد حمله قرار گرفته و همه تفکراتش را میکوبد بدانید او در راه حق قدم گذاشته، راهی که به نفع دشمنان نیست.
| ۴ روز مانده تا شهادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام
| 🗓 چهارشنبه ۲۲ شهریور (۲۷ صفر) 📿 صد مرتبه «یا حَیُّ یا قَیّومْ»
رفتم ثبت نام کنم گفتند سنّت کم است کمی فکر کردم ... آمدم خانه ... شناسنامه خواهرم را برداشتم "هـ" سعیده را پاک کردم شد سعید این بار ایراد نگرفتند ؛ از آن به بعد دو تا "سعید" تویِ خانه داشتیم....
‏سجده‌ نماز معجزه است! به خاک می‌افتی امّا به آسمان می‌رسی...
روایت حبیبِ گردان بلال شاید مُسِن ترین رزمنده گردان بلال بود. ۵۶ ساله.  برای اعزام به او گفته بودند باید بروی تدارکات و پشتیبانی. نمی گذاشتند توی عملیات باشد. بد جوری ناراحت شده بود و بهش برخورده بود. گفت: «با هر کس که گفتید مسابقه می دهم! اگر کم آوردم آنوقت بگویید در عملیات شرکت نکن! » بعد از اعزام نیرو برای عملیات کربلای ۴ در مقر گردان بلال در پادگان کرخه (پروژه) مستقر بودیم. قرار شد اسامی تک تک نیروهایی را که توانایی های مختلف عملیاتی و سابقه ی شرکت در عملیات های قبلی را دارند یادداشت کنم و به فرماندهی بدهم. به تک تک نیروهای گروهان قائم سر می زدم و شرح حالشان را می پرسیدم و اسامی را یادداشت می کردم. رسیدم به مشهدی محمد! نگاهی به سر و رویش و موهای سفیدش انداختم. نیاز به پرسش و پاسخ نبود. به خاطر سن و سالش صلاح نبود توی عملیات باشد. موضوع را که فهمید ناراحت شد و خودش را به من رساند و گفت: «اسم من را هم بنویس!»کم کم حرف هایش رنگ التماس گرفت و وقتی اصرارهایش با انکارهای من روبرو شد ، شروع کرد به قسم دادن! کمی دلم لرزید، اما باز کوتاه نیامدم. رضایت نمی دادم و او همچنان قسمم می داد. دستش را گذاشت روی شانه ام و گفت: «فکر نکن پیر و ناتوان هستم و شب عملیات دست و پاگیرتان می شوم! نه! اصلاً اینطور نیست! من چندین عملیات قبل از این هم بوده ام!  تجربه دارم! اصلاً تا هر کجا که گفتی می دَوَم!» و باز هم اصرار و اصرار و اصرار. امیر پریان(شهید) آمد و برایش پادرمیانی کرد و گفت بگذار مشهدی محمد هم در عملیات باشد! با پادرمیانی امیر، بالاخره حرفش را به کرسی نشاند و ماند توی گروهان قائم . توی صبحگاه بهتر از جوان ها می دوید و پا به پایشان می‌آمد. طبق قولی که داده بود، واقعاً کم نمی آورد. شب قبل از عملیات کربلای۴ در فرودگاه آبادان گفت که خواب پیامبر ﷺرا دیده است. همانجا بود که فهمیدم مشهدی محمد آسمانی می شود. تصویر آخرین باری که دیدمش هنوز پیش چشمانم است. به گفتن نمی آید آنچه دیدم. توصیفش و تصویر کردنش جگر آدم را کباب می کند. کنار یک دیوار بلوکی در جزیره سهیل. ترکش بزرگی به پشت سرش خورده بود و پوست سر و صورتش مثل یک ماسک ضد شیمیایی افتاده بود روی زمین! ( شاید این تصاویر را نباید گفت و نوشت، اما این ها حقایقی است که اگر نگوییم به تاریخ بدهکار می‌شویم ) پیکرش همانجا ماند تا بعد از ۱۲ سال به همراه تعداد زیادی از بچه های کربلای ۴ در ماه محرم سال ۱۳۷۷ به شهر برگشت. باز هم نشان داد که از جوانان گردان کم نمی آورد و پا به پای آنان می تواند بدَوَد. شهید محمد محمدی قلعه عبدشاهی متولد ۱۳۰۹ در مورخ ۴ دی ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای۴ و در جزیره سهیل به شهادت رسید و پیکر پاک و مطهرش اردیبهشت ماه ۱۳۷۷ به شهر و دیارش برگشت و در گلزار شهدای اسحاق ابراهیم به خاک سپرده شد. روحش‌شاد‌باصلوات
💢 تصویر شهید مدافع امنیت علی اولاد حسینی که در درگیری با قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل گردید 🔰سازمان اطلاعات فراجا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دوران دفاع مقدس : مردم !! چرا پیمان پیغمبر شکستند.... # با نوای حاج صادق آهنگران   ‌# بمناسب ایام رحلت رسول مکرم اسلام، حضرت محمد بن عبدالله (ص)
28.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
(عج) فیلمی زیبا و خاطره برانگیز از جبهه های حق علیه باطل و حال و هوای رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با نوحه ای بسیار حماسی و شورآفرین از مداح باصفای جبهه ها یاران و انصارت ، عازم به پیکارند صاحب زمان مهدی آهنگ پیروزی در این یورش دارند صاحب زمان مهدی یابن الحسن قلب این جان نثاران از عشق تو لبریز است فریاد یا مهدی در گوش عشاقت صوتی دل آویز است در سینه ی ایشان با سوز هجرانت آهی شرر خیز است پیوسته در خاطر یاد تو را دارند صاحب زمان مهدی در جبهه یا مهدی کن رنجه مقدم را غیرت تماشا کن میدان رها کرده ابطال دشمن از حیرت تماشا کن هنگامه ای برپا از جذبه ی عشق و مهرت تماشا کن با نائب خاصت یکسر وفادارند صاحب زمان مهدی رزمنده شیران جند تو یا مهدی حب  ولا دارند میعاد پیروزی در ساحت قدس و کرببلا دارند با عشق دیدار سالار آزادی دل مبتلا دارند  با یاد ثارالله سرمست ایثارند صاحب زمان مهدی... یاد باد آن روزگاران یاد باد بسیار دیدنی و شنیدنی ، تماشای این فیلم زیبا را از دست ندهید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
# صحنه ای تماشایی و دیده نشده از لحظات مجروحیت و شهادت عاشقان و یاوران مهدی در دوران دفاع مقدس.... نگاه کنید !!! اینکه اینجا افتاده عشق یک مادر بود همدم و همراه یک زن بود تکیه گاه یک دختر بود عصای پیری یک پدر بود # همه ی اینها را گذاشت و گذشت همچون مولای مظلومش علی(ع)....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یادش بخیر آن جبهه‌های نور، یاران این عقده‌ها تا کی کنم مستور، یاران مناجات‌ها و مداحی‌های حاج منصور ارضی در بین رزمندگان همیشه زبانزد بود و جبهه‌های دفاع مقدس، شاهد نغمه‌های آسمانی و اشک و سوز این عاشق دلسوخته است. ذاکر اهل بیت حاج منصور ارضی هم‌ زمان با آغاز جنگ ایران و عراق، در بعضی از جبهه‌های جنگ از جمله خرمشهر، دزفول، اهواز، دو کوهه، جبهه‌های غرب شامل سنندج، مریوان، سقز، ارومیه، مهاباد، مهران و بوکان حضور داشت. در جبهه‌ها به روضه‌خوانی و دعاخوانی می‌پرداخت که معروف‌ترین حضور او در منطقه «دوکوهه» بود که او در آن‌جا مراسم دعای کمیل را برگزار می‌کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیکر مطهر ۲۴ شهید دوران دفاع مقدس وارد کشور شد 🔹پیکر مطهر ۲۴ شهید دوران دفاع مقدس که در تفحص‌های جدید پیدا شده است ساعتی پیش از طریق مرز کیله در شهرستان سردشت وارد کشور شد.
درخواست اشد مجازات برای متهم تعرض به سفارت آذربایجان دادستان تهران: 🔹روند رسیدگی به اتهام فرد تعرض کننده به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران با سرعت و دقت کافی از سوی دستگاه قضایی پیگیری شده است. 🔹با تکمیل تحقیقات قضایی در دادسرای جنایی تهران، برای متهم این پرونده، با عناوین اتهامی مباشرت در قتل عمدی احدی از اتباع آذربایجان با استفاده از سلاح گرم در داخل سفارت، خرید، حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجازشامل یک قبضه کلاشنیکف و یک قبضه سلاح کمری و اخلال در نظم عمومی تقاضای اشد مجازات شده است. 🔹در خصوص سایر اتهامات از جمله تخریب و ایراد جرح عمدی به سه نفر از پرسنل سفارت که از اتباع جمهوری آذربایجان هستند، پرونده تا تکمیل مدارک از سوی شکات مفتوح می‌باشد. 🔹علی رغم فضا سازی‌های گسترده‌ای که پیرامون این پرونده از سوی عناصر مغرض با هدف مخدوش‌سازی روابط دو کشور ایران و اذربایجان صورت پذیرفت، پس از شکایت اولیاء دم در محاکم داخلی، پرونده با همکاری نزدیک دستگاه‌های قضایی دو کشور مورد رسیدگی قرار گرفت و به مرحله صدور کیفر خواست رسید.
آغاز روند خلع سلاح تجزیه‌طلب‌ها در اقلیم کردستان ▪️اختصاصی تسنیم یک منبع آگاه در گفت‌وگو با تسنیم: 🔹باتوجه به نزدیک شدن به پایان اولتیماتوم ایران به عراق برای خلع سلاح گروه‌های تروریستی تجزیه‌طلب در اقلیم کردستان، روند جمع‌‌آوری مقرهای این گروهک‌‌ها در اقلیم کردستان عراق آغاز شده است. 🔹این روند از ساعاتی پیش آغاز شده و قرار است تا کلیه پایگاه‌های گروهک‌های تروریستی شامل گروهک کومله، پاک،‌ پژاک و حزب دموکرات کردستان در جدار مرز ایران و دیگر نقاط اقلیم کردستان عراق در نزدیکی ایران برچیده شده و این گروهک‌ها در یک اردوگاه در عمق خاک اقلیم شمال عراق ساماندهی شوند. 🔹پس از این مرحله، گروهک‌های تجزیه طلب به صورت کامل خلع سلاح خواهند شد و در غیر این صورت، (اگر مقرهای گروهک‌ها به درستی برچیده نشود و یا برخی از آنها از این اقدام خودداری کنند)، ما به وضعیت قبل از توافق باز می‌گردیم و به وظیفه خود برای پاسداری از امنیت کشور عمل خواهیم کرد.
هلاکت عامل حمله به نیروهای نظامی در سراوان فرمانده مرزبانی فراجا: 🔹مرزبانان استان سیستان و بلوچستان از محل تردد احتمالی قاچاقچیان مطلع و نسبت به انسداد مسیرهای تردد قاچاقچیان اقدام کردند و با انجام عملیاتی مسلحانه موفق به زمین‌گیر کردن قاچاقچیان و هلاکت یک تن از آنان شدند. 🔹فرد به هلاکت رسیده «صابهان شهنوازی» معروف به «صاحب خان گمشادزهی» که مدت‌ها است در حمله به نیروهای نظامی و انتظامی شرکت گسترده داشته و یکی از عوامل شهادت ۲۱ نفر از کارکنان فراجا بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام‌حسن مجتبی (ع) تسلیت باد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمله‌ور شدن یک فرد به مردم با سلاح سرد 🔹یک فرد که صبح امروز با چاقو به عابران حمله ور شده و باعث ایجاد وحشت در منطقه گلشهر استان البرز شده بود با مداخله پلیس از پای درآمد.