eitaa logo
✳️حافظان امنیت ✳️
1.4هزار دنبال‌کننده
66.5هزار عکس
9.9هزار ویدیو
167 فایل
مطالب شهدا و اخبار روز #خادم_امام_رضا #خادم_شهدا #راوی_برتر_جنگ #بختیاری جامونده از غافله #ایثار و #شهادت #جانباز_شیمیایی #فارغ_تحصیل_دانشگاه_شهدا #جزیره_مجنون #فعال #فرهنگی #اجتماعی #سیاسی https://eitaa.com/kakamartyr3
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
پلیس: آمار جرائم افغانستانی‌ها در تهران زیاد نیست رئیس پلیس تهران: 🔹این صحبت که آمار جرم و جنایت مهاجران افغانستانی در تهران بالا است، کاملاً حرف اشتباهی است. 🔹سهم جرم و جنایت افغانستانی‌ها با تعداد آنها باید در نظر گرفته شود که به نظر پلیس، این سهم زیاد نیست و تناسب بین جرم و تعداد آنها بالا نیست.
بیمارستانی که هدف صهیونیست‌ها قرار گرفت 🔹حماس: جنایت هولناک در بیمارستان المعمدانی ماهیت تروریستی و فاشیستی اشغالگران را فاش کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وحیدی: ساماندهی مهاجران در حال انجام است ▪️اتباع غیرقانونی باید از کشور بروند وزیر کشور: 🔹ما به مردم افغانستان به عنوان مردمی مظلوم و مورد ستم از سوی قدرت‌ها به ویژه آمریکا نگاه می‌کنیم. به همین جهت ما کمک کردیم تا حدودی که در توان داریم، کمی از شرایط سخت خارج شوند و کودکان افغانستانی در ایران تحصیل کردند. 🔹اینکه برخی مردم در برخی شهرها نگرانی هایی نسبت به ساماندهی مهارجران افغانستانی دارند مورد قبول است و این ساماندهی در حال انجام است و آنهایی که مجوز حضور دارند با یک چارچوب مشخص ساماندهی می شوند اما اینکه کسانی افغانستان ستیزی در کشور به راه بیندازند را به هیچ وجه قبول نداریم. 🔹اتباغ غیرقانونی طبیعتاً باید از کشور بروند و ما صرفا کسانی را ساماندهی خواهیم کرد که به انحای مختلف مجوز حضور در کشور را دارند.
پوستر | برای مادران غزه 🔹بر اثر حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه بیش از ۱۰۰۰ کودک و زن جان خود را از دست دادند.
یک ایرانی رئیس کمیته انضباطی AFC شد ⚽️ مجمع فوق‌العاده کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) امروز با حضور مجازی رئیس فیفا، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رؤسای فدراسیون‌های فوتبال آسیایی برگزار شد. ⚽️ یکی از موضوعات مهم این نشست، انتخاب اعضای کمیته‌های حقوقی AFC بین سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۷ بود که «جهانگیر بیگلری» از ایران به‌عنوان رئیس جدید کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزیده شد.
داوطلبان مجلس چه اطلاعاتی را در سامانه وارد کنند؟ سخنگوی ستاد انتخابات کشور: 🔹ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس از فردا (۲۷ مهر الی ۳ آبان) از ساعت ۸ الی ۱۸ به‌صورت الکترونیکی در سامانه وزارت کشور انجام می‌گیرد. 🔹در پرسشنامه ثبت‌نام، اطلاعات شخصی و خانوادگی و هم‌چنین سوابق علمی، شغلی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی داوطلب خواسته خواهد شد. 🔹ثبت‌نام در سامانه به‌صورت صفحه به صفحه انجام می‌گیرد و داوطلب هر صفحه را تأیید می‌کند و وارد صفحه بعدی می‌شود. 🔹این امکان وجود دارد که فرد تا هر مرحله‌ای که پیش‌رفته، اطلاعات ورودی را تأیید و از سامانه خارج شود؛ سپس وارد شده و اطلاعات را تکمیل نماید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 شمر امروز موش دایان است!! ⁉️ اگر امروز حسین ابن علی بود، چه می کرد؟! 🔰 امروز باید در و دیوار این شهر برای شعار تکان می‌خورد! #غزه 🟩🟩🟩⬜️⬜️⬜️🟥🟥🟥 کانال ایتا() https://eitaa.com/kakamartyr3 ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈ ♿️♿️♿️♿️♿️♿️♿️♿️♿️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اللهم إني استودعتُك فلسطين وأهلَها، كبارَها وصغارَها، رجالَها ونساءَها، شبابَها وبناتِها، أرضَها وسماءَها، فاحفظها يا ربنا من كل سوء 🇵🇸 خدایا فلسطین و مردمش و پیر و جوانش و مردان و زنانش و جوانانش و دخترانش و زمین و آسمانش را به تو امانت دادم، پس ای پروردگار ما آن را از هر بدی حفظ کن🇵🇸 . . #غزه 🟩🟩🟩⬜️⬜️⬜️🟥🟥🟥 کانال ایتا() https://eitaa.com/kakamartyr3 ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈ ♿️♿️♿️♿️♿️♿️♿️♿️♿️ . . . . . . . . . . . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پدر برای آرامش دختر بچه بهش گفته این یه بازیه، هر وقت صدای ب.مب شنیدی باید بخندی! ۷۵ ساله که وضعیت فلسطین اینطوریه😔😔 . . 🟩🟩🟩⬜️⬜️⬜️🟥🟥🟥 کانال ایتا() https://eitaa.com/kakamartyr3 ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈ ♿️♿️♿️♿️♿️♿️♿️♿️♿️ . . . . . . . . .
قاتل «مهرجویی» دستگیر شد سخنگوی فراجا: 🔹دقایقی پیش قاتل اصلی که جزو دستگیرشدگان پلیس بود پس از انجام اقدامات فنی و تقاطع‌گیری شناسایی و به قطعیت رسید. 🔹بازجویی‌ها کماکان برای شناسایی همدستان و زوایای پنهان این قتل در حال انجام است. 🔹بزودی صحنه جرم بازسازی و اطلاعات تکمیلی ارائه خواهد شد.
| 🗓 پنج‌شنبه ۲۷ مهر (۳ ربیع‌الثانی) 📿 صد مرتبه «لا اِلَه الّا اللّهُ المَلِکُ الحَقُّ المُبینْ»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨سردار منتظرالمهدی: شناسایی عامل اصلی قتل مرحوم مهرجویی و همسرش 🔰سازمان اطلاعات فراجا
🌴 ۲۶ مهرماه سالروز شهادت سردار نورعلی شوشتری ، فرمانده دوران دفاع مقدس ♦️روزی که به شهادت رسید، دقیقاً روز بازنشستگی­ اش بود، ۳۰ سال سردار پُر شد که کارت بازشستگی خود را با شهادت از خداوند گرفت. ا▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️ 🔹 شهید شوشتری: دیروز از هرچه بود گذشتیم، امروز از هرچه بودیم گذشتیم. آنجا پشت خاکریز بودیم و اینجا در پناه میز. دیروز دنبال گمنامی بودیم و امروز مواظبیم ناممان گم نشود. جبهه بوی ایمان می داد و اینجا ایمانمان بو می دهد. آنجا بر درب اتاقمان می نوشتیم "یا حسین فرماندهی از آن توست"؛ الآن می نویسیم "بدون هماهنگی وارد نشوید...
نقشه عملیات عاشورا خلاصه گزارش عملیات: ✴️رمز عملیات : یا اباعبد الله الحسین (ع) آغاز عملیات : 1363/7/26 پایان عملیات : 1363/7/30 جبهه: میانی مکان عملیات : ایلام - میمک نوع تک : نیمه‌گسترده فرماندهی : سپاه ❇️در قرارداد 1975 الجزایر، خط الراس ارتفاعات میمک به عنوان مرز ایران و عراق تعیین گردید. سپس کمیته های مشترک دو کشور برای تهیه اسناد لازم و میله گذاری مرز به گفتگو پرداختند. این گفتگوها که به کندی انجام می شد، تا آستانه وقوع انقلاب اسلامی به نتیجه تعیین کننده ای نرسید. در این میان، رژیم عراق که به تعیین قطعی مرزها تمایلی نشان نمی داد، با پیروزی انقلاب اسلامی زمینه را بر ملغی کردن قرارداد مذکور فراهم دید و در تاریخ 1359/6/19به میمک حمله کرد و در تاریخ 1359/6/21 آن را اشغال کرد. چهار ماه بعد ( 1359/10/19 ) ، طی عملیات ضربت ذوالفقار، اگر چه دشمن از قلل میمک عقب رانده شد، لیکن شمال و غرب این منطقه همچنان تحت اشغال او بود. این وضعیت ادامه داشت تا این که عملیات عاشورا به منظور آزادسازی ارتفاعات شمال میمک و نیز دامنه غربی آن طراحی و به اجرا درآمد.
🔻وصیت‌نامه دختر فلسـطینی سلام، من هایا هستم و اکنون وصیت نامه‌ام را می‌نویسم: 🔹پول‌‌های من ۸۰ شکل است: ۴۵ شکل «واحد پول» برای مامان، ۵ شکل برای زینت، ۵ برای هاشم، ۵ برای تیتا، ۵ برای خاله هبة، ۵ برای خاله مریم، ۵ برای دایی عبود و ۵ برای عمه سارة 🔹اسباب بازی‌ها و همه چیزهایم برای دوستانم، زینت خواهرم، ریما، منة، أمل 🔹لباس‌‌های من: برای دخترعموهایم و اگر چیزی باقی ماند، انفاق کنید. 🔹کفش‌های من: به فقرا و نیازمندان اهدا کنید، البته بعد از شستن