eitaa logo
✳️حافظان امنیت ✳️
1.4هزار دنبال‌کننده
66.3هزار عکس
9.8هزار ویدیو
167 فایل
مطالب شهدا و اخبار روز #خادم_امام_رضا #خادم_شهدا #راوی_برتر_جنگ #بختیاری جامونده از غافله #ایثار و #شهادت #جانباز_شیمیایی #فارغ_تحصیل_دانشگاه_شهدا #جزیره_مجنون #فعال #فرهنگی #اجتماعی #سیاسی ارتباط با ادمین @MARTYR1 https://eitaa.com/kakamartyr3
مشاهده در ایتا
دانلود
قانون جامع ایثارگران.pdf
2.69M
⭕️ فایل PDF (قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران) ✅ جهت اطلاع از قوانین بنیاد شهید و امور ایثارگران ، فایل را بدقت مطالعه فرمایید. قابل توجه بزرگوارانی که به تازگی درصد جانبازی گرفته‌اند.
💠جهت اطلاع خانواده های معظم شهدا  جانبازان و آزادگان 🔹 با توجه به تصویب تعیین سقف تسهیلات مسکن ايثارگران در سال 1402  بر این اساس به ازای هر واحد مسکونی در شهرهای 🔹 با جمعیت بیش از یک میلیون نفر معادل  «6/000/000/000 ریال» 🔸 مراکز استان ها «5/000/000/000 ریال» 🔸 سایر شهرستان ها «4/000/000/000ریال » 🔸 روستاها «3/000/000/000 ریال » تعیین شده است.
🌷پسرم خودش این راه را انتخاب کرده بود، مدام کلمه شهادت بر زبانش جاری بود، او میگفت و منِ مادر بحث را عوض می کردم. آخر برایم خاکسترش را آوردند که در میدان مبارزه، در خون و گوشت و پوست خود غلتیده و مانند فرمانده اش سردار حاج قاسم سلیمانی در راه حفظ وطن سوخت و پر کشید. 🌷به او افتخار می کنم که هرگز از شغلی که انتخاب کرده و راهی که برگزیده ابراز پشیمانی و ترس نکرده بود. "شهید محسن رضایی"
يك جهان دل را پريشان ساختن انصاف نيست شانه در آن زلف خم در خم نمی‌بايد زدن.... ۲۵مرداد سال۱۳۴۲ در تهران متولد شد. با شروع جنگ‌تحمیلی از سوی سپاه در جبهه حضور یافت و ۱۳ آبان سال ۱۳۶۲ با سمتِ معاون گردان حبیب‌ بن‌ مظاهر لشکر۲۷ حضرت‌رسول در پنجوین عراق به فیض شهادت رسید و پیکر مطهرش در بهشت‌زهرا(س) تهران خاکسپاری‌شد. "روحش‌شاد‌باصلوات"
🟩🟩🟩⬜️⬜️⬜️🟥🟥🟥 کانال ایتا() https://eitaa.com/kakamartyr3 ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈ ♿️♿️♿️♿️♿️♿️♿️♿️♿️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
●همسر شهید نقل می‌کنند: از خصوصیات و اعمال آقا وحید کاملا برایم روشن بود که همان کسی است که دنبالش بودم و هم من او را دوست داشتم هم خدا! آن اهمیت دادنشان به نماز و نماز اول وقت، آن تاکیدشان بر صداقت، آن همه جدیت و تلاش و کوششی که برای اسلام و هدایت افراد داشتند، همگی گویای این حقیقت بود. ‌●همیشه می‌گفتند: من اگر بتوانم حتی یک نفر را به صف نماز جماعت بکشانم، برای دنیا و آخرتم کافی است.... شادی روح این شهید عزیز صلوات 🌷 🌷 ╭─┅═ঊঈ🌷ঊঈ═┅─╮ ╰─┅═ঊঈ🌷ঊঈ═┅─╯
رفیق ؛ کُشته مُرده داشتی؟! قبل از اینکه بیای برات مُردن ...
غلامحسین کرباسچی مدیر مسئول روزنامه هم میهن به دلیل ایجاد اختلاف بین اقشار مردم مجرم شناخته شد سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی: اتهام‌های غلامحسین کرباسچی مدیر مسئول هم میهن نشر مطالب خلاف واقع و ایجاد اختلاف بین اقشار مختلف مردم بود که هیات منصفه پس از شنیدن دفاعیات وکیل متهم با اکثریت آراء در موضوع اتهام متهم را مجرم دانست و نیز ایشان را با اکثریت آراء مستحق تخفیف ندانست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طوفان زرد اصفهان نماینده ازبکستان را نابود کرد ⚽️ سپاهان در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف آلمالیق ازبکستان رفت که در پایان این مسابقه با نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد.
| برخی از گروه‌های مقاومت را بشناسید
| 🗓 سه‌شنبه ۱۶ آبان (۲۲ ربیع‌الثانی) 📿 صد مرتبه «یا اَرْحَمَ الرّاحِمینْ»
بیت‌ المقدس‌؛ همچنان‌ مقصد مجاهدان‌ است! القُدس‌ تبقي‌ لِلمُجاهِد مَقصَدا
سلام بر صورت‌های خضاب شده با خاک! مردانی ک حسرتِ مُشتی خاک ایران را به دلِ دشمن گذاشتند ... آبان ماه سال ۱۳۶۱ خوزستان، منطقه شرهانی مرحله سوم عملیات محرم محور لشکر۱۴ امام‌حسین(ع) گردان امام صادق (علیه‌السلام) عکاس: امیرهوشنگ جمشیدیان
| برخی از گروه‌های مقاومت را بشناسید
💢سیره شهدا ▫️ خطاب شهید محراب، آیت الله دستغیب به آن برادر بسیجی در جبهه : 💠 منِ دستغیب، حاضرم یکجا، ثواب هفتـاد سال نمازهای واجب، نوافـل،حد روزه هـا، تهجدها و شب زنده داری هایم را بدهم به تـو . . . . در عـوض، ثواب آن دو رکعت نمـازت که در میدان جنـگ، بدون وضـو، پشت به قبـله، با لباس خـونی و بدن نجـس خوانده ای را از تـو بگیـرم. !!! ◇ آیـا حـاضر به چنـین معـامله ای هستی؟!» هدیه محضر همه شهدا صلوات
🎨 | 《سید احمد پلارک》 رضایت تو...
۱۳ مناسبت جدید به تقویم ۱۴۰۳ اضافه شد 🔹رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه «تعیین مناسبت‌های جدید برای درج در متن و ضمیمه تقویم رسمی کشور در سال ۱۴۰۳» را که بر اساس آن ۱۳ مناسبت جدید به تقویم سال آینده کشور اضافه می‌شود، ابلاغ کرد.
| 🗓 چهارشنبه ۱۷ آبان (۲۳ ربیع‌الثانی) 📿 صد مرتبه «یا حَیُّ یا قَیّومْ»
سعی بیهوده نکن! خش‌خشِ اینجا زیاد شده مفهوم‌ها عوض شده صدایت دیگر مفهوم نیست...