eitaa logo
✳️حافظان امنیت ✳️
1.4هزار دنبال‌کننده
66.5هزار عکس
10هزار ویدیو
167 فایل
مطالب شهدا و اخبار روز #خادم_امام_رضا #خادم_شهدا #راوی_برتر_جنگ #بختیاری جامونده از غافله #ایثار و #شهادت #جانباز_شیمیایی #فارغ_تحصیل_دانشگاه_شهدا #جزیره_مجنون #فعال #فرهنگی #اجتماعی #سیاسی https://eitaa.com/kakamartyr3
مشاهده در ایتا
دانلود
| 🗓 دوشنبه ۲۲ آبان (۲۸ ربیع‌الثانی) 📿 صد مرتبه «یا قاضیَ الحاجات»
شهادت یک مرزبان در سراوان در درگیری با تروریست‌ها فرماندار سراوان در گفت‌وگو با تسنیم: 🔹‌در درگیری مسلحانه بامداد امروز نیروهای مرزبانی با گروهک تروریستی یک نفر از نیروهای مرزبانی بنام «مهدی نوری افشار» به شهادت رسید و ۲ نفر مجروح شدند. 🔹حال عمومی مجروحان مساعد گزارش شده است.
کاهش مدت خدمت سربازی به میانگین ۱۲ ماه 🔹نمایندگان در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه، با بند (ت) ماده ۱۰۲ این لایحه موافقت کردند. 🔹بر این اساس مدت خدمت سربازی را میانگین ۱۲ ماه تعیین کرده و مقرر کردند که مشمولان بالای ۳۰ سال با دو فرزند از خدمت سربازی معاف شوند.
🎨 | 《مهدی باکری》 بدانید اسلام تنها راه نجات و سعادت ماست.
🌷زندگی نامه ی شهید دلفانی که در عراق نبش قبر شد شهید علی قدم کرمی این شهید گلگون کفن در سال 1341درشهرستان دلفان به دنیا آمد وی دو بار به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام شد تا اینکه بعد از نبردی سخت درعملیات خونین بدر درسال 1363به اسارت نیروی های بعثی در آمدند و به زندان الرمادی عراق انتقال یافتند مقاومت مثال زدنی این شهید سرافراز زیر شکنجه ی بی پایان صدامیان بعثی باعث شد بسیاری ازاطلاعات جنگ محفوظ بماندو پیروزی های بزرگی نصیب رزمندگان اسلام درجبهه هاشود سرانجام این شهید خونین کفن با اقتدا به مولایش حسین مرگ سرخ را برگزید و زیر شکنجه ی ناجوانمردانه ی نیروهای بعثی در حالیکه سالها منتظر بودتاخانواده ودختر کوچکش راببیند دراوج مظلومیت وغریبی درحالیکه بینایی چشمانش را از دست داده بود به شهادت رسید پیکر مطهر این پاسدار سلحشوراسلام سالهادرغربت ودرخاک عراق مدفون بود تا اینکه دراواخر آبان ماه سال 1380پیکر مطهرش در حالیکه هنوز سالم بود با اجساد تعدادی ازکشته های عراقی مبادله شد ودرهمین سال بر دوش هزاران نفرازمردم قدرشناس دلفان تشییع وپس از سالها در خاک وطن ارام گرفت.
| 🗓 سه‌شنبه ۲۳ آبان (۲۹ ربیع‌الثانی) 📿 صد مرتبه «یا اَرْحَمَ الرّاحِمینْ»
دستگیری سرپل شبکه ‌‌تکفیری در استان خوزستان 🔹با تلاش اطلاعاتی مأموران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فراجا یکی از سرکردگان جریان تکفیری که در سطح استان خوزستان در حال جذب، تبلیغ و آموزش نیرو برای جریان تکفیری بوده را شناسایی و طی عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند. 🔹نامبرده یکی از سرپل های ارتباطی با جریان جهانی تکفیری و تروریستی در ایران بود و حتی در مقطعی نیز قصد خروج از کشور و پیوستن به گروهک تروریستی داعش در کشور عراق را داشته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظه دیدار دو اسطوره: 🇮🇷شهید حاج احمد کاظمی 🇮🇷شهید حاج حسن تهرانی مقدم گر بوسه می‌فروشــد ، جانان به قیمتِ جـان مـا طالبیـم و خواهیـم آن را به جـــــان خریـدن... 💠 جمله ای تاریخی از شهید حاج حسن تهرانی مقدم : « ما با شهدا زنده هستیم تا با شهدا محشور شویم اگر ما نسبت به شهدا غریب باشیم حتما آن دنیا هم با شهدا غریب هستیم با شهدا باش تا با اینها محشور شوی » ارادت حسن تهرانی مقدم به حاج احمدکاظمی.... وی در زمان فرماندهی نیروی هوایی سپاه، تحت امر احمد کاظمی بود و صفات متعالی و برجسته او، حاج حسن را شیفته و مریدش ساخته بود. وی کاظمی را مجاهد و مخلص فی سبیل الله می دانست و کار کردن در کنار او را افتخاری بزرگ.... ▫️▫️▫️▫️🌷🌷🌷▫️▫️▫️▫️ ۲۱ آبانماه ۱۳۹۰ مقدم، بنیانگذار صنعت موشکی ایران
🍁 🔥 ▒ ⇹ ⧉ پنج‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۶۲ شرق پَنجوِین پادگان گرمک سرداران و ؛ فرماندهان تیپ‌های ۱ و ۲ در حال سرکشی از نیروهای عمل‌کننده. ✾ ᪥
🍁 🔥 ☆ ♡ ❒ بعدازظهرِ پنج‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۶۲ در پی شدت‌گرفتن پاتک‌های دشمن، فرمانده رهسپار خط مقدم می‌شود تا هدایت میدانی رزمندگان را عهده‌دار شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
# همه یک رنگ بودند...( سخنرانی آقا مرتضی قربانی در جمع رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا قبل از عملیات والفجر هشت_ بهمن ۱۳۶۴)
43.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلمی زیبا و خاطره برانگیز از جبهه های حق علیه باطل و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با نوحه ای شنیدنی از مداح باصفای جبهه ها رزمنده ی نستوه ما اینک به میدان می رود بر کف نهاده جان خود با عشق جانان می رود اینک سلحشور وطن با خنجر تکبیرها سنگر به سنگر بهر دفع نابکاران می رود این عاشق شوریده سر گلواژه ی فتح و ظفر با آرزوی کربلا داده سر و جان می رود سرباز مهدی گشته او از ملک جان بگذشته او دشمن کش و خیبرشکن چون مهر رخشان می رود اندر مصاف دیو شب گلخند پیروزی به لب تا قله ی صبح ظفر با نور ایمان می رود شور حسینی بر سرش فرمان رهبر بر کفش با آیه های دل کش و جانبخش قرآن می رود تا ریشه ی کفر از زمین با تیشه ی حق برکند توفنده و جوشنده چون سیل خروشان می رود تا با توان ایزدی این خصم را کیفر دهد با انبیاء و اولیاء او بسته پیمان می رود تا خصم حق را در شرر مانند خاکستر کند چون آتش خشم خدا جوشان و سوزان می رود در صحنه ی آوردها از دشت آتش باره ها با یاری آن سید و سالار پنهان می رود مرد حقیقت جوی ما رزمنده ی حق پوی ما اندر مصاف لشکر انبوه شیطان می رود این آشنای بی کسان یاری ده مستضعفان از کربلا و نینوا تا قدس و لبنان می رود... یاد باد آن روزگاران یاد باد بسیار دیدنی و شنیدنی ، تماشای این فیلم زیبا را از دست ندهید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۲۱ بهمن ۱۳۶۴ ، فاو کربلا شده بود.. (فیلم کمتر دیده شده از شهدای غریب و مظلوم لشکر خط شکن ۲۵ کربلا در عملیات والفجر هشت )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برشی تماشایی از مستند «روایت فتح»، نبرد با تانک ها! آوینی: «بچه ها متواضعانه و بی غرور می دانند که نهایت تکامل انسان این است که وجود خود را وقف تحقق اراده الهی کنند.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
# سفره ای با نان خشک و پنیر و خرما سفره رزمندگان در جبهه دفاع مقدس بسیار ساده بود ولی همت آنها دفاع از انقلاب ، نظام ، استقلال ، تماميت ارضى ، وحدت ملى و در آخر هم شهادت بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برشی زیبا و بسیار دیدنی از مستند با گفتاری بسیار شنیدنی از سید اهل قلم : و اگر كسی این بچه‌ها را نشناسد ، می پندارد كه مرگ را به بازی گرفته‌اند. اما نه ! ما كه با آنها آشنا هستیم می دانیم که اینچنین نیست ، آنها بیش از هر کس دیگری به مرگ می اندیشند و به عالم آخرت ایمان دارند و درست به همین دلیل است که از مرگ نمی ترسند.... روحش شاد و یادش گرامی
26.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلمی زیبا و خاطره برانگیز از دوران دفاع مقدس و حال و هوای رزمندگان اسلام در عملیات غرورآفرین با نوحه ای بسیار زیبا و شنیدنی از مداح باصفای جبهه ها از سینه ی پر جوشش چاووش می خیزد صلا  گر عاشقی هم گام شو با راهیان کربلا برگیر زاد و راحله ، همراه شو با قافله  کاین راهیان یک دله ، پویند راه ابتلا پر می کشد بر سینه دل ، با بانگ چاووش متصل آتشد فتد بر آب و گل ، از گرمی شور ولا دل در لهیب این نوا ، ماند به کاه و کهربا سوزد ز پاکی و صفا ، با عشق چون شد مبتلا چاووش بردارد خروش ، کی زائر احرام کوش وقت است همت کن بکوش ، بگزین برای تن بلا از سینه ی پر جوشش چاووش می خیزد صلا  گر عاشقی هم گام شو با راهیان کربلا... یاد باد آن روزگاران یاد باد بسیار دیدنی و شنیدنی ، تماشای این فیلم زیبا را از دست ندهید.
🟩🟩🟩⬜️⬜️⬜️🟥🟥🟥 کانال ایتا() https://eitaa.com/kakamartyr3 ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈ ♿️♿️♿️♿️♿️♿️♿️♿️♿️
🔶 نامه دست‌نویس شهید طهرانی مقدم خطاب به رهبر انقلاب!
🎨 | 《حسن باقری》 جان دادن ساده است...