eitaa logo
✳️حافظان امنیت ✳️
1.4هزار دنبال‌کننده
67.6هزار عکس
10.4هزار ویدیو
172 فایل
مطالب شهدا و اخبار روز #خادم_امام_رضا #خادم_شهدا #راوی_برتر_جنگ #بختیاری جامونده از غافله #ایثار و #شهادت #جانباز_شیمیایی #فارغ_تحصیل_دانشگاه_شهدا #جزیره_مجنون #فعال #فرهنگی #اجتماعی #سیاسی https://eitaa.com/kakamartyr3
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهیدانی که قامتشان چون صنوبر بود در کفنی با استخوان و پلاک آمده‌ اند ..... در ایام شهادت حضرت فاطمه (س) پیکر مطهر ۸ شهید مدافع حرم پس از سال‌ها بی‌ نشانی شناسایی و به میهن برمی‌گردد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌧 خداوندا! سپاس تو را به تعداد هر قطره باران که از ابتدا تا کنون نازل شده و به تعداد هر قطره که در آینده از آسمان نازل خواهد شد🤲
گفتم: «محسن جان! دیر میای بچه‌ها نگرانتن». لبخندی زد و حرف از صمیم قلبش بیرون آمد؛ حرفی که زبانم را قفل زد. غیرتمند گفت: «هرچی من بیشتر کار کنم، نتانیاهو کمتر خواب راحت به چشمش میاد؛ پس اجازه بده بیشتر کار کنم». معنای این حرفش رو زمانی فهمیدم که شهید شد؛ وقتی نتانیاهو توئیت زد و برای یهودیها شنبه خوبی را آرزو کرد از شنبه آرام در اسرائیل گفت؛ از شنبه بعد از محسن فخری زاده (خاطرات همسر شهید) 🌸هفتم آذر سالگرد شهادت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده ِ
🌸🍁🌞 سر آغاز هر نامه نام خداست که بی نام او نامه یکسر خطاست شروع روز را با عطر نامهای خدا آغاز میکنیم بسم الله الرحمن الرحیم ❤️ 🌷یا اَللهُ یا رَحْمنُ 🌺یا رَحیمُ یا خالِقُ  🌷یا رازِقُ یا بارِیُ 🌺یا اَوَّلُ یا آخِرُ 🌷یا ظاهِرُ یا باطِنُ 🌺یا مالِکُ یا قادِرُ 🌷یا حَکیمُ یا سَمیع 🌺ُیا بَصیرُ یا غَفورُ ‌❥روزتان را اینگونه آغاز کنید.❥ 🦋•بسم الله الرحمن الرحیم•🦋 ✨بِسْمِ اللّهِ النُّور🍃 ✨بِسْمِ اللّهِ نُورِ النُّورِ🍃 ✨بِسْمِ اللّهِ نُورٌ عَلى نُورٍ🍃 ✨بِسْمِ اللّهِ الَّذى هُوَ مُدَبِّرُ الاُْمُور🍃 ✨بِسْمِ اللّهِ الَّذى خَلَقَ النُّورَ مِن َْالنُّورِ🍃 ✨اَلْحَمْدُ لِلّهِ الَّذى خَلَقَ النُّورَ مِنَ النُّور🍃 ✨وَاَنْزَلَ النُّورَ عَلىَ الطُّورِ🍃 ✨فى كِتابٍ مَسْطُور🍃 ✨فى رَقٍّ مَنْشُورٍ🍃 ✨بِقَدَرٍ مَقْدُورٍ🍃 ✨عَلى نَبِي مَحْبُورٍ🍃 اَلْحَمْدُ لِلّهِ الَّذى هُوَ بِالْعِزِّ مَذْكُورٌ وَبِالْفَخْرِ مَشْهُور وَعَلَى السَّرّاَّءِ وَالضَّرّاَّءِ مَشْكُورٌ وَصَلَّى اللّهُ عَلى سَيِّدِنا مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطّاهِرين 🌸‌ترک گناه به عشق مولا🌸 🤲🏻🌼أللَّهُمَ عَجِّلْ لِوَلیِکْ ألْفَرَج🌼🤲🏻 💚ثواب نشر مطالب هدیه به امام زمان عج💚 👌سعی کن یه جوری زندگی کنی ک خدا عاشقت بشه✨ 🌸🍃
| 🗓 چهارشنبه ۸ آذر (۱۵ جمادی الاولی) 📿 صد مرتبه «یا حَیُّ یا قَیّومْ»
به یاد بچه‌های یگان دریایی سکانداران قایق‌ها در عملیات‌های بزرگ خیبر ، بدر ، والفجر ۸ ، کربلای ۴ و ۵ ...
🕊 از شام بلا شهید آوردند ... پیکر مطهر شهدای مدافع حرم سه تن از یادگاران دفاع مقدس "شهید محمدرضا یعقوبی کیاسه" "شهید حاج حسن اکبری" "شهید غلامرضا تولی" از طریق DNA شناسایی و به کشور منتقل شد.
از دنج ترین جای دنیا بزرگترین گنج هارو پیدا کردند در کنج خاکریزی معطر به بوی خـدا . . .
🌷 کسانی که در راه وطن جانشان را فدا می کنند، فقط آنهایی نیستند که در جبهه جنگ با دشمن روبرو می شوند. آدم های بسیاری هم هستند که در راه پیشرفت و اعتلای سرزمینشان از طرق دیگر نظیر علم و دانش تلاش می کنند که البته دشمن هیچ کدام از آنها را تاب نمی آورد و از هر فرصتی برای از بین بردن آنها استفاده می کند. 🌹یکی از این شهدای جلیل القدر، شهید «مجید شهریاری» از دانشمندان هسته ای کشورمان است که در سال 1345 در زنجان متولد شد و متاهل و دارای دو فرزند به نام‌های محسن و زهرا بود. همسر این شهید بزرگوار، بهجت قاسمی نیز عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی است. 🌺شهید مجید شهریاری دانشمند فرزانه و استاد فیزیک هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی ایران سرانجام در تهران در 8 آذر 1389 توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل شد.
🔰برشی از و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ✍️سردار شهید قاسم سلیمانی: نکته‌ای کوتاه خطاب به سیاسیون کشور دارم: چه آن‌هایی که اصلاح‌طلب خود را می‌نامند و چه آن‌هایی که اصولگرا. عزیزان، هر رقابتی با هم می‌کنید و هر جدلی با هم دارید، اما اگر عمل شما و کلام شما یا مناظره‌هایتان به‌نحوی تضعیف‌کننده دین و انقلاب بود، بدانید شما مغضوب نبی مکرم اسلام و شهدای این راه هستید؛ مرزها را تفکیک کنید. اگر می‌خواهید با هم باشید، شرط با هم بودن، توافق و بیان صریح حول اصول است.
دفاع از وطن تا آخرین توان 🔹پدر شهید محمدعلی چاهی با یادآوری خاطره‌ای از پسرش می‌گوید: " پسرم محمد قبل از اینکه به جبهه اعزام شود در اثر واژگون شدن موتور آسیب دیده بود و علاوه بر شکستن دستش ، سرش هم به شدت مجروح شده بود؛ در همان روزها تصمیم داشت به جبهه اعزام شود . هر چقدر اصرار کردم پدر جان بمان تا نتیجه عکسی که از سرت گرفته ایم بیاید تا خیالمان از بابت جراحت سرت راحت بشود و بعد به جبهه برو قبول نکرد و به من گفت: نه پدر، من باید بروم و خدمت خودم را به اسلام و انقلاب انجام دهم. الان جنگ است و ما آنچه در توان داریم باید برای کشورمان انجام دهیم". 🔹آخرین بار که محمدعلی چاهی می‌خواست به جبهه اعزام شود، هنوز مرخصی‌اش تمام نشده بود که خبر شهادت شهید کاوه را به او دادند و او هم بلافاصله و قبل از اتمام مرخصی‌اش دوباره به جبهه شتافت و باز هم، در سنگر دفاع از انقلاب حاضر شد و مدتی بعد هم خبر شهادتش را دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
+ بابا مواظب باشیا -که چی؟ +که نمیری ... لحظات پدر ، دختری "شهید سید مصطفی صادقی" پیکر مطهر شهید صادقی پس از ۶ سال کشف و شناسایی شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظه شهادت شهید سپیدرو و کاظمی 🔹۱۲ آذر ۹۸ استواریکم «یاسر سپیدرو» و بسیجی «محمد علی کاظمی» در راه تامین نظم و امنیت در شادگان به شهادت رسیدند. امروز پس از طی مراحل قانونی و قضائی، این قاتل به دار مجازات آویخته شد.
🔸تسکین ترک لب‌ها در هوای سرد
🔸درمان سفیدی مو 🔹اگر پوست ۵ عدد سیب زمینی را در ۲لیتر آب به جوش بیاورید، سپس پس از شستن مو با شامپو ، آب پوست سیب زمینی را روی موها بریزید موهای سفید از بین می روند.
🔸بهترین دم‌نوش‌های ضدنفخ
گوشه‌ای از زندگی شهید معلم حسن اسدی بربری‌‌ها 🔹شهید حسن اسدی بربریها هیچوقت نگفته بود مرا چه به تفنگ دست گرفتن من همان قلمم را دست می‌گیرم و معلمی‌ام را انجام میدهم. او دید که بدون وطن قلم به درد نمی‌خورد، ساکش را بست و یک راست به جبهه رفت. 🔹دوستانش همیشه درباره حسن اسدی می‌گفتند: " فردی آرام، متین، اندیشمند، تودار،کم حرف و ملایم بود. همیشه هم پنجشنبه جمعه دعای کمیل و نماز جماعتش به راه بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣نقاره‌های حرم مطهر رضوی پس از سه روز عزاداری به مناسبت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها به صدا درآمد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸نمایی از آسمان مه آلود امشب در مشهد - خیابان امام رضا(ع)
بسم رب الشهدا و الصدیقین 🌷 نام پدر: عیسی تولد: ٣٠ /٧ /٥٧ _بجنورد تاریخ شهادت: ١٢ /١١ /٩٤ حلب - سوریه فرزندان: رضا - مرتضی- مجتبی محل اشتغال: اداره کل تأمین اجتماعی خراسان شمالی ✍ وی دارای خصایص اخلاقی بسیار پسندیده بود بسیارآرام و صبور  بود در خوشنویسی استعداد فوق العاده داشت از وی سه فرزند به جامانده وی در تاریخ ١٢ /١١ /٩٤ در حین درگیری با تروریستهای داعش به درجه رفیع نائل گردید. 📜 فرازی از : ✍ حال که عنایات خاص خداوند متعال شامل حال اینجانب فیروز حمیدی زاده گردیده از همه عزیزان ملتمسانه آرزوی حلالیت می طلبم و امیدوارم قصور و کاستی های اینجانب را ببخشایند. در این مدت در مورد مادر، پدر و برادران و خواهرانم کوتاهی‌هایی داشته ام که امید است مورد حلالیت واقع گردم از همسرم می خواهم فرزندانم را آنگونه که باید باعث افتخار اطرافیان و جامعه گردند تربیت نمایند و ایشان نیز کوتاهی اینجانب را حلال کنند از همه عزیزان طلب بخشش دارم. 🌱 هدیه به ارواح طیبه شهدا و امام شهدا و صلوات 🌱 الّلهُمَّ‌صَلِّ‌عَلَی‌مُحَمَّدٍوَآلِ‌مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ‌فَرَجَهُمْ🌸
پهلو ... بـازو ... بماند بقیه‌اش ...