eitaa logo
✳️حافظان امنیت ✳️
1.4هزار دنبال‌کننده
63.5هزار عکس
8.9هزار ویدیو
158 فایل
مطالب شهدا و اخبار روز #خادم_امام_رضا #خادم_شهدا #راوی_برتر_جنگ #بختیاری جامونده از غافله #ایثار و #شهادت #جانباز_شیمیایی فارغ تحصیل از دانشگاه شهدا #جزیره_مجنون فعال #فرهنگی #اجتماعی #سیاسی ارتباط با ادمین https://eitaa.com/kakamartyr3
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹۲ خرداد ۶۱ | شهادت سردار محمود شهبازی/او از دانشجویان تسخیرکننده لانه جاسوسی آمریکا بود.کمی بعد به سپاه همدان رفت. جانشین حاج احمد متوسلیان بود و درآستانه فتح خرمشهر به شهادت رسید.
| 🗓 جمعه ۴ خرداد (۱۵ ذوالقعده) 📿 صد مرتبه «ٱللَّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ»
| آمده‌ام گریه کنم، حوصله‌ام را داری؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مراسم وداع با پیکر شهید موسوی 🔹هم‌اکنون مراسم وداع با پیکر شهید موسوی، سر تیم حفاظت شهید آیت‌الله رئیسی در شهرک شهید محلاتی
محل خاکسپاری شهید موسوی در حرم عبدالعظیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویر هوایی از تشییع باشکوه استاندار شهید آذربایجان‌شرقی
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پیکر استاندار شهید در کنار شهدای مراغه آرام گرفت ▪️مردم شهید مالک رحمتی را با احترام تشییع کردند 🔹پیکر استاندار شهید آذربایجان شرقی پس از تشییع باشکوه و مثال‌زدنی مردم آذربایجان، به گلزار شهدای گلشن مراغه منتقل شد و پس از انجام مراسم تللقین برای همیشه در کنار شهدای این شهرستان آرام گرفت و از غریب طوس که سالیان سال افتخار خادمی بارگاه حضرتش را داشت دور ماند.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌پیکر شهید موسوی در حرم عبدالعظیم آرام گرفت 🔹‌‌پیکر شهید موسوی پس از تشییع باشکوه از ‌فلکه سوم دولت‌آباد و مقابل مسجد امام حسن (ع) تا فلکه اول دولت‌آباد ، در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) آرام گرفت.
دادگاه لاهه حکم به توقف عملیات اسرائیل در رفح داد 🔹دیوان بین‌المللی دادگستری مستقر در لاهه حکم داد اسرائیل بایستی عملیات خود در رفح را متوقف کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گلایه شهید رئیسی از سخنگوی دولت ▪️نقدهای غلط به دولت سابق را هم جواب دهید بهادری جهرمی: 🔹در یک جلسه دانشجویی یکی از دانشجویان با اطلاعات نادرست انتقادی نسبت به دولت‌های گذشته مطرح کرد. من نسبت به این قضیه پاسخی ندادم. حاج آقا بعداً پرسیدند که چرا به این مطلب پاسخ ندادی. من گفتم نقد به دولت دیگری وارد بود. ایشان فرمودند خیر آن اطلاعات غلط بود و نقد به کل نظام وارد می‌شد و باید پاسخ می‌دادی. 🔹حاج آقا فرمودند شما یک رسالت دارید به عنوان سخنگوی دولت و یک امانت از نظام دارید که این صندلی و تریبون است و باید پاسخ می‌دادی. بعد هم برای آموزش گفتند اینطور باید پاسخ می‌دادی.
بن‌سلمان: فقدان آقای رئیسی دل ما را به درد آورد ولیعهد عربستان در گفت‌وگو با مخبر: 🔹حادثه پیش آمده برای آقای رئیسی، برای ما بسیار دردناک بود. 🔹فقدان آقای رئیسی دل همه ما را به درد آورد و از دست دادن وزیر امورخارجه ایران که با وزیر امور خارجه ما بسیار دوست بودند، نیز جانکاه بود. 🔹ارسال پیام تسلیت و آمدن فرستاده ویژه و وزیر امورخارجه به تهران وظیفه ما برای همدردی با شما بود و راهی که آن عزیزان برای احیا و توسعه روابط آغاز کردند، همچنان از سوی عربستان با قوت ادامه خواهد یافت. 🔸مخبر در این تماس تلفنی از بن سلمان برای سفر به ایران دعوت کرد که وی با پذیرش این دعوت، متقابلا از سرپرست ریاست جمهوری برای سفر به عربستان دعوت کرد.
خدا این مرد را دوست داشت ▪️روایتی از حضور رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی 🔹خیلی سفارش ایشان را می‌کردم؛ این را آقا می‌گویند. صحبت درباره‌ی مادر آقای رئیس‌جمهور است. 🔹آقا می‌گویند به رئیس‌جمهور توصیه کرده بودند در سفرهای مشهد، دیدار با مادر را هیچ‌وقت از قلم نیندازند. 🔹می‌روم توی فکر. رئیس‌جمهور سکان‌دار اجرایی کشور است و مردم این مقام را امانت به او سپرده‌اند. 🔹آقا پیگیر تعداد نوه‌های شهید رئیسی می‌شوند. یکی از نوه‌ها که ظاهراً بزرگ‌ترین هم هست، می‌پرد توی بحث: «پنج تا!» نرم‌لبخندی روی چهره‌ی همه می‌نشیند. 🔹چای از راه رسیده. خوش‌زبانی نوه‌ها هم فضای صمیمی موجود را لطیف‌تر کرده. نوه‌ی ۵ ماهه‌ی دیگری را به آغوش آقا می‌دهند و دعایی و اذان و اقامه‌ای. 🔹غم فقدان برای خانواده غم بزرگی است. آقا می‌‌گویند ان‌شاءالله خداوند درجات آقای رئیسی را عالی کند. 🔹تأکید هم دارند که فقدان آقای رئیسی هم برای خودشان هم برای کشور و هم برای خانواده هیچ جبرانی ندارد و خسارت سنگینی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📅 4 خرداد - روز دزفول، روز مقاومت و پایداری 🔹 "بلد الصواریخ" یا شهر موشک‎ها عنوانی بود که عراقی‎ها در طول جنگ تحمیلی به شهر مقاوم و شهید پرور دزفول داده بودند. این شهر که مظهر مقاومت مردم در مقابل حملات موشکی عراق نام گرفت. مردم دزفول در طول 8 سال دفاع مقدس با همه توان در برابر دشمنان قهرمانانه ایستادند و با وجودی که بیشترین موشک بر پیکره این شهر وارد شد اما در حین جنگ مردم، بخش های تخریب شده شهر را همزمان بازسازی نمودند . با این همه بخش های گسترده ای از بافت تاریخی دزفول آسیب دید و بیش از 2600 شهید در راه میهن و انقلاب تقدیم شد . به دلیل مقاومت های بی نظیر مردم دزفول، این شهر را پایتخت مقاومت ایران عزیز نامیدند و روز چهارم خرداد در تقویم ملی ایران به نام روز دزفول ثبت گردید . دزفول در طول جنگ تحمیلی ۱۷2 بار توسط انواع موشک‎های ۳ متری و 9 متری اسکاد B ساخت شوروی ۲۵۰۰ بار توسط توپ و ۳۰۰ بار مورد حملات هواپیماهای دشمن قرار گرفت و در این حملات بیش از 19000 واحد مسکونی تخریب گردید ولی هم چنان استوار به مقاومت خود ادامه داد و اراده رژیم عراق را در خالی کردن شهر توسط مردم و در هم کوبیدن آن را بر دل صدام گذارد و تا پایان جنگ مقاوم و استوار بر روی پای خود ایستاد.
روضه‌ی مصور؛ آقای رئیسی چرا پیکرت کوچیک شده... در راه خدمت برای ما چرا اینقدر سوختی و دم نزدی... چرا این همه به نامهربانی‌ها بی‌محلی کردی و بیشتر خدمت کردی... چرا پاسخت به گزند و ناملایمات، لبخند بود مرد بزرگ ... مرد روزهای سخت، چرا پیکرت شبیه یک نوجوان کوچک شده...
سفر استانی رییس جمهور همچنان ادامه دارد: آخرین سفرهای استانی ◀️ سه‌شنبه صبح شهر تبریز ◀️ سه‌شنبه بعد از ظهر شهر قم ◀️ چهارشنبه صبح شهر تهران ◀️ پنج‌شنبه صبح شهر بیرجند ◀️ پنج‌شنبه بعد از ظهر شهر مشهد و خداحافظ رئیسی عزیز خداحافظ مرد خستگی ناپذیر و در پایان در آغوش امام رضا علیه السلام اللَّهُمَّ إِنَّا لَا نَعْلَمُ مِنْهُ إِلَّا خَیْرا …