eitaa logo
کشکول تبلیغ
2 دنبال‌کننده
399 عکس
150 ویدیو
127 فایل
اینجا محتواهای مختلف تبلیغی با قابلیت جستجوی موضوعی دسته بندی شده و خیلی سریع میتونید به مطالب ناب مورد نظرتون برسید ارتباط با ادمین👇🏻 @admin_kashkol
مشاهده در ایتا
دانلود
تبیین منطق دشمنی با امریکا.pptx
2.16M
💻پاورپوینت 📜موضوع: تبیین منطق دشمنی با 🔶 جهت دریافت بیش ۵۰۰۰ محتوای تبلیغی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇 💠 @mohtava_tab
تجربه_تلخ_اعتماد_به_آمریکا_در_سه_کشور_لیبی_عراق_ژاپن_.pdf
10.43M
📝نشریه 📜 موضوع: تجربه تلخ به در سه کشور: لیبی، عراق، ژاپن 🔶 جهت دریافت بیش ۵۰۰۰ محتوای تبلیغی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇 💠 @mohtava_tab
🗓 به مناسبت ۱۰ آبان، سالروز شهادت آیت الله قاضی طباطبایی اولین شهید محراب به دست منافقان (1358 ه. ش) ❇️ اوج مردم دوستی 🔸 امروز سالروز شهادت خمینی تبریز، شهید آیت الله قاضی طباطبایی، اولین شهید محراب است. ایشان را در مسیر نماز به شهادت می رسانند. 🔸 ایشان بسیار مردم دوست بودند؛ کلا کسانی که اهل عبادت هستند باید مردم دار و مردم دوست نیز باشند. 💬 می گویند: درب منزل ایشان تا ساعت ۱۲ شب به روی مردم باز بود و مشکلات آنها را رفع می کردند. بعد از ساعت ۱۲ ایشان شروع به نوشتن کتاب می کردند. بیش از ۶۰ کتاب از این شهید باقی مانده است. 💬 برادر علامه طباطبایی _آیت الله الهی_ می فرمایند: تمام کتاب هایی که آیت الله قاضی نوشته اند بعد از ساعت ۱۲ بوده است. 🔸آخرین جمله ای که آیت الله قاضی گفتند این بود که برای مردم چه اتفاقی افتاد؟ موقعی که آیت الله قاضی سوار ماشین شدند منافقین سه تیر به ایشان زدند، در همان لحظات که ایشان سرشان پایین بود به شخصی که کنارشان نشسته بود گفت: علی آقا، شما که طوری نشدی؟ 🔸 در آخرین لحظات هم ایشان دغدغه مردم را داشتند. 🔶 جهت دریافت بیش ۵۰۰۰ محتوای تبلیغی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇 💠 @mohtava_tab
منابع_سیر_مطالعاتی_آمریکا_شناسی.pdf
177.6K
📚منابع سیر مطالعاتی شناسی 🔶 جهت دریافت بیش ۵۰۰۰ محتوای تبلیغی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇 💠 @mohtava_tab
تئاتر.rar
4.25M
📖مجموعه نمایش نامه تئاتر با موضوع استکبار ستیزی 🎙 چند بیان از مقام معظم رهبری در حوزه تئاتر: ۱. ظریف‌ترین احساسات بشری را هنر تئاتر می‌تواند ارائه دهد. ۲. باید به هنر نمایش در جامعه پرداخت و تئاتر باید مردمی شود. ۳. رسالت تئاتر در انتقال مسائل روشنگر و بیدار کننده جامعه است. 🔶 جهت دریافت بیش ۵۰۰۰ محتوای تبلیغی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇 💠 @mohtava_tab
افول موریانه وار امریکا - مشترک 6.8.pdf
6.15M
📜افول موریانه وار آمریکا ✍اندیشکده مطالعات 🔶 جهت دریافت بیش ۵۰۰۰ محتوای تبلیغی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇 💠 @mohtava_tab
تجربه های تلخ اعتماد به آمریکا.pdf
7.73M
📜تجربه‌های تلخ اعتماد به 🔶 جهت دریافت بیش ۵۰۰۰ محتوای تبلیغی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇 💠 @mohtava_tab
مجموعه نمایشگاه استکبار ستیزی.rar
15.57M
🖼مجموعه پوستر 📜موضوع: استکبار ستیزی در بیانات رهبری 🔹۱۳ آبان روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار است. "امام خامنه‌ای" اف 🔶 جهت دریافت بیش ۵۰۰۰ محتوای تبلیغی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇 💠 @mohtava_tab
🌱امیرالمؤمنین علی علیه السلام: إِنَّ الطَّمَعَ مُورِدٌ غَيْرُ مُصْدِرٍ وَ ضَامِنٌ غَيْرُ وَفِيٍّ، وَ رُبَّمَا شَرِقَ شَارِبُ الْمَاءِ قَبْلَ رِيِّهِ، وَ كُلَّمَا عَظُمَ قَدْرُ الشَّيْءِ الْمُتَنَافَسِ فِيهِ عَظُمَتِ الرَّزِيَّةُ لِفَقْدِهِ، وَ الْأَمَانِيُّ تُعْمِي أَعْيُنَ الْبَصَائِرِ، وَ الْحَظُّ يَأْتِي مَنْ لَا يَأْتِيهِ. به مى كشاند و نجات نمى دهد، و به آنچه ضمانت كند، وفادار نيست، و بسا نوشنده آبى كه پيش از سيراب شدن گلو گيرش شد. و ارزش آنچه كه بر سر آن رقابت مى كنند، هر چه بيشتر باشد، مصيبت از دست دادنش اندوهبارتر خواهد بود، و آرزوها چشم را كور مى كند، و آنچه هر كسى است بى جستجو خواهد رسيد. ✍️نهج‌البلاغه، حکمت۲۷۵ 💠 @mohtava_tab
با امریکا چه باید کرد.ppsx
41.8M
📖طرح درس 📜موضوع: با آمریکا چه باید کرد؟ 🔶 جهت دریافت بیش ۵۰۰۰ محتوای تبلیغی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇 💠 @mohtava_tab
جنایات آمریکا در کشور های دنیا.zip
43.31M
🖼مجموعه پوستر 📜موضوع: جنایات آمریکا در کشور‌های دنیا 🔶 جهت دریافت بیش ۵۰۰۰ محتوای تبلیغی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇 💠 @mohtava_tab
مجموعه پوستر سلطه ننگین شیطان در جهان.rar
39.39M
🖼مجموعه پوستر 📜موضوع: سلطه ننگین شیطان در جهان 🔶 جهت دریافت بیش ۵۰۰۰ محتوای تبلیغی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇 💠 @mohtava_tab
شعارهای۱۳آبان.pdf
307K
📖 مجموعه‌ای از شعارهای مورد استفاده در راهپیمایی روز سیزدهم آبان 🔶 جهت دریافت بیش ۵۰۰۰ محتوای تبلیغی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇 💠 @mohtava_tab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹🔷صله رحم با افراد غیر متدین ⁉️با توجه به اینکه یکی از تکالیفی که بر عهده ماست صله ارحام است، آیا شامل افراد غیر متدین فامیل هم می شود؟🧐 🔻در چه صورتی قطع ارتباط با چنین افرادی اشکالی ندارد؟🤨 💠 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✨﷽✨ 🌹تعریف دقیق ریا چیست ریا از کلمه «رویت» می‌آید، یعنی انسان یک کار خوب را برای دیدن و تعریف کردن مردم از او انجام دهد. ✍️ پس ریا باید دو شرط داشته باشد: 1️⃣ دیدن مردم ، 2️⃣ نیت ستوده شدن. که اگر این دو شرط با هم محقق نشود ریا نیست. ممکن است کسی برای نماز جماعتی که همه می‌خوانند وضو بگیرد دچار حس لذت از ستوده شدن شود و ریا کند. ولی کسی وسط خیابان اذان بگوید و ستوده شدن برایش مهم نباشد. پس در یک کلام یک عملی است که مربوط به انسان و خدا است و از نظر بیرونی برای هیچ بیننده‌ای قابل تشخیص یا اندازه‌گیری نیست و متهم کردن کسی به ریا امری معصیت و نادرست است. یک سمعه هم هست که فعلی نزدیک ریاست. در این کار برای کسی که کار خوبی می‌کنیم مهم نیست بلکه او جایی که خواهد گفت مهم است. سمعه از شنیدن می‌آید. مثال برای فرزند رییس یک کار خوبی می‌کنیم که اصلا فرزند برای ما عددی نیست بلکه برای تعریف کردن ما نزد پدرش این کار خوب را انجام می‌دهیم ┄┄┅┅┅❅🌼❅┅┅┅┄┄ •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
نیت آیت الله حائری شیرازی: یکی از علل گرفتاری به این است که انسان پیش از اینکه را ارزیابی کند،‌ عمل را ارزیابی می‌کند. در کلام دیگری ایشان فرمودند: نیت، آبیاری کننده ی عمل:👇 با آب شیرین میشود کشاورزی کرد ولی با آب شور نه. آب شور، درختها را میخشکاند. درخت عمل از نیت‌های خیر و شیرین سیراب میشود؛ مادامکه نیت خالص باشد این درخت‌ها خرم و باشکوهاند؛ اگر نیات دیگری پا در میان بگذارند، آب شور با آب شیرین مخلوط شده است. طبیعتا پژمردگی و خشکیدن درخت غیرقابل اجتناب است. روایت ها و حکایت ها https://eitaa.com/joinchat/2786197731C88ffbcfb9c
بیاموز رسم بلند زآفتاب به هر جا که ویرانه بینی بتاب. ------ دیگری گوید: ببخشای کآنان که اهل حقند خریدار دکان بی رونقند.
نیت کلام شهید مطهری در رابطه با اهمیت نیت: یک تفاوت اصیل در میان قوانین الهی و قوانین بشری همین است که قوانین الهی دو بعدی است و قوانین بشری یک بعدی. قوانین بشری به نظام روحی و تکامل معنوی فرد کاری ندارد. وقتی که یک دولت برای مصالح کشور، اقدام به وضع مالیات می‌کند، هدفش فقط بدست آوردن پول و تأمین هزینه کشور است. دولت نظری ندارد که پرداخت کننده مالیات چه نیتی دارد؟ آیا با طیب خاطر و رضایت و از روی علاقمندی به دولت یا کشور مالیات می‌دهد یا از روی ترس؟ هدف دولت تنها پول گرفتن است، حتی اگر پرداخت کننده در دلش فحش هم بدهد باز هم منظور دولت عملی شده است. ولی در قوانین الهی چنین نیست؛ در این قوانین،خمس و امثال آن بطور مطلق خواسته نشده است، بلکه توأم با نیت خالص و قصد قربت خواسته شده است. ، جان عمل است و همانطوری که تن آدمی شریف است به جان آدمیت، شرافت عمل آدمی نیز بستگی به جان آن دارد. جان عمل چیست؟ جان عمل،نیت و است. یک نمونه تاریخی: زبیده زن هارون الرشید، نهری در مکه جاری ساخته است که از آن زمان تاکنون مورد استفاده زوّار بیت اللّه است. این کار، ظاهری بسیار صالح دارد. همت زبیده این نهر را از سنگلاخهای بین طائف و مکه به سرزمین بی‏‌آب مکه جاری ساخت و قریب دوازده قرن است که حجّاج تفتیده دل تشنه‌ لب از آن استفاده می‌کنند. از نظر چهره ملکی، کار بس عظیمی است؛ ولی از نظر ملکوتی چطور؟ آیا ملائکه هم مانند ما حساب می‌کنند؟ آیا چشم آنان هم به حجم ظاهری این خیریه خیره می‌شود؟ نه، آنها طوری دیگر حساب می‌کنند. آنان با مقیاس الهی، ابعاد دیگر عمل را می‌‏سنجند؛ حساب می‌کنند که زبیده پول این کار را از کجا آورد؟ زبیده همسر یک مرد جبّار و ستمگر به نام هارون الرشید بود که مسلمین را در اختیار داشت و هر طور هوس می‌کرد عمل می‌‏نمود. زبیده از خود ثروتی نداشت و مال خود را صرف عمل خیر نکرد؛ مال مردم را صرف مردم کرد؛ تفاوتش با سایر زنانی که مقام او را داشته‌اند در این جهت بود که دیگران مال مردم را صرف شهوات شخصی می‌کردند و او قسمتی از این مال را صرف یک امر عامّ المنفعه کرد. تازه مقصود زبیده از این کار چه بوده است؟ آیا می‌خواسته نامش در تاریخ بماند؟ یا واقعا رضای خدا را در نظر داشته است؟ خدا می‌داند و بس.
🌸🍃🌸🍃 اگر 100 مورچه سیاه و 100 مورچه قرمز را در یک شیشه بریزید، هیچ اتفاقی نمی‌‌افتد. اما اگر شیشه را تکان دهید، مورچه ها شروع به کشتن یکدیگر می‌کنند. مورچه‌ های قرمز معتقدند سیاه دشمن است، در حالی که سیاهان معتقدند قرمز دشمن است. اما دشمن واقعی کسی است که شیشه را تکان داده است. در جامعه ما هم همینطور است. قبل از شروع مبارزه با یکدیگر، باید از خود بپرسیم: چه کسی شیشه را تکان داد؟ @DastaneRastan
🌸🍃🌸🍃 شمس‌الدین ایلدگز، حاکم آذربایجان در زمان سلجوقی بود، که به او اتابک هم می‌گفتند، مالیات سنگینی بر مردم خوی بسته بود، چرا که آنها را هم‌دست عثمانی‌ها برای کودتا تصور می‌کرد. مردم خوی از پرداخت مالیات به ستوه آمده بودند و رعیت در عذاب بودند. علیا خاتون زن فرماندار منصوب شمس‌الدین در خوی بود. زن بسیار مومنه‌ای بود که قرآن در منزل‌اش درس می‌داد و جزء معدود زنان باسواد در آذربایجان بود. روزی در کلاس درس قرآن یکی از زنان رعیت را دید که از شدت فقر تمرکز ندارد. خاتون گریست و گفت باید تدبیری بیندیشم. پیکی صدا کرد و پیراهنی زربافت داشت که هدیه و ارث مادرش بود بسی گران‌قیمت، آن را به پیک داد و گفت: نزد شمس‌الدین ببر و سلام مرا برسان و بگو این هدیه برای تو، از خراج سنگین مردم خوی صرف نظر کن، خدا خوشش نمی‌آید از فقر رو به نابودی هستند. پیک پیراهن را آورد و شمس‌الدین وقتی پیراهن را دید، به غرور و غیرتش برخورد و گفت: چه شده است که زنی بر ما کرامت پیشکش می‌کند و سخاوت رخ‌مان می‌کشد، پیراهن را ببر و بگو، یک سال مالیات آنها را شمس الدین بخشید. پیک پیراهن را آورد، و داستان را گفت. خاتون پرسید، آیا شمس‌الدین پیراهن مرا دید؟ پیک گفت: آری بسته را باز کرد و دید. خاتون گفت : چشم نامحرم بر آن افتاد، من دیگر بر تن نمی‌کنم. ببرید و بفروشید و با آن مسجد و پلی بنا کنید. مسجدی در شهر ساختند که بعدها از بین رفت ولی پل خاتون ماند. پلی که راه مسیر کاروان عثمانی به خوی از روی رود قطور بود. نقل از کتاب جوامع الحکایات و والمواعظ الحسنات @DastaneRastan
🌸🍃🌸🍃 حضرت عیسی علیه السلام به منزل یکی از اصحاب خود می رفت. در راه که می رفت، به گیاهی رسید و گياه گفت: «من داروی درد دختر حاکم این شهر هستم.» حضرت عیسی مقداری از آن را در جیب خودش گذاشت و به منزل آن صحابي رفت. آنجا به حضرت عيسي عرض شد که حاکم گفته: «دخترم مریض است و دکترها نتوانسته‌اند مداوایش کنند. اگر کسی دختر من را مداوا کند، هر چه بخواه، به او می‌دهم. اگر شما از خدا بخواهید و خدا به او عافیت بدهد و از پادشاه بخواهید که به دین حق وارد بشود، بسیار عالی است.» حضرت عیسی گفت: «برو به پادشاه بگو: من می آیم.» آنجا رفتند و حضرت عیسی علیه السلام گياه‌ها را جوشاند و داد به او خورد و فردا و پس فردا هیچ اثری نشد. حضرت عیسی از خجالت گذاشت و از شهر بیرون رفت. سال دیگر دوباره عبورش به آنجا افتاد و دید گیاه، همان را می گوید. گفت:‌ «تو پارسال هم همین حرف را زدی و آبروی ما را کم و زیاد کردی. امسال دیگر چه مي گويي؟» گفت: «چندین سال است خدا من را برای مداوای این درد خلق کرده است؛ لکن مأمور نبودم عمل بکنم. امسال مأمورم عمل بکنم.» اثر کردن هر دارو به دست او است. اگر دکتر می روی، برخدا توکل كن. دارو هم باید اجازه داشته باشد تا اثر کند. اگر این دارو اجازه نداشته باشد، اثر نمی کند. شما دکتر متخصص می روی، دارو هم همین دارو است که دستور داده؛ لکن دارو مأمور نبوده اثر بکند؛ لذا انسان سزاوار است همه وقت بگوید: خدا. مریض شدی، بگو: خدا؛ دکتر می روی، بگو: خدا؛ دارو را می‌خواهی به مریض بدهی، بگو: خدا؛ همه اش خدا. الحمد لله الذی یفعل ما یشاء ولا یفعل ما یشاء غيره(سپاس خدايي را كه هر كاري كه بخواهد انجام مي دهد و غير از او كسي نيست که هر كاري را كه خواست، انجام دهد. (كافي، ج 2 ، ص 529) @DastaneRastan
🌸🍃🌸🍃 دانشمندی سوار کشتی شد، نزد ناخدا رفت و گفت: آیا چیزی از علم ریاضی می دانی؟ ناخدا: نه چیز زیادی نمی دانم. دانشمند: پس نیمی از عمرت را از دست داده ای. بار دیگر پرسید: آیا چیزی از علم صرف و نحو می دانی؟ ناخدا: بهیچ عنوان. دانشمند: پس نیمی دیگر از عمرت را نیز از دست داده ای. در بین راه کشتی در طوفان گرفتار شد. ناخدا گفت: آیا شنا کردن بلدی؟ دانشمند: نه، بهیچ عنوان. ناخدا گفت: پس کل عمرت را از دست داده ای، کشتی در حال غرق شدن است. دانستن علم به تنهایی کافی نیست، گاهی لازم است از تجربه خود بخوبی استفاده کنیم. @DastaneRastan
🌸🍃🌸🍃 از خدا پرسید: «خوشبختی را کجا می‌توان یافت؟» خدا گفت: «آن را در خواسته‌هایت جستجو کن و از من بخواه تا به تو بدهم.» با خود فکر کرد و فکر کرد: «اگر خانه‌ای بزرگ داشتم بی‌گمان خوشبخت بودم.» خداوند به او داد. «اگر پول فراوان داشتم یقیناً خوشبخت‌ترین مردم بودم.» خداوند به او داد. اگر... اگر... و اگر... اینک همه چیز داشت اما هنوز خوشبخت نبود. از خدا پرسید: «حالا همه چیز دارم اما باز هم خوشبختی را نیافتم.» خداوند گفت: «باز هم بخواه.» گفت: «چه بخواهم؟ هر آنچه را که هست دارم.» خدا گفت: «بخواه که دوست بداری، بخواه که دیگران را کمک کنی، بخواه که هر چه را داری با مردم قسمت کنی.» او دوست داشت و کمک کرد و در کمال تعجب دید لبخندی را که بر لبها می‌نشیند و نگاه‌های سرشار از سپاس به او لذت می‌بخشد. رو به آسمان کرد و گفت: «خدایا خوشبختی اینجاست؛ در نگاه و لبخند دیگران.» @DastaneRastan
🌸🍃🌸🍃 🍃نَاشِئَة: إِنَّ نَاشِئَةَ اللَّيْلِ هِيَ أَشَدُّ وَطْئًا وَأَقْوَمُ قِيلًا (۶_مزمل) نَاشِئَةَ به معنای ایجاد کردن، و نَاشِئَةَ اللَّيْلِ یعنی ایجاد کردن عبادتی در شب را گویند. وَطْئًا از وَطأ، به معنای قرار گرفتن نابرابر و غیر قابل مقایسه یک امر بر امر دیگر را گویند. وَأَوْرَثَكُمْ أَرْضَهُمْ وَدِيَارَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ وَأَرْضًا لَمْ تَطَئُوهَا (۲۷_احزاب) یعنی وارث کرد شما را بر سرزمین و دیار کفار و مال و زمین شان در حدّ بسیار بالایی و غیر قابل مقایسه برتری تان داد. "وَأَقْوَمُ قِيلًا" أَقْوَمُ از قَوام، به معنای تکیه گاه محکم است. الرِّجَالُ قَوَّامُونَ عَلَى النِّسَاءِ (۳۴_نساء) یعنی زنان تکیه گاه محکم مردان هستند. "وَأَقْوَمُ قِيلًا" یعنی هر ذکر و گفتاری که در شب از انسان به بالا رود گفتاری است که بیشتر بر روی اجابت و اثر آن روی گوینده اش می تواند تکیه کنند. مثال، استغفار در هر حال گفتاری قابل تکیه بر انسان برای بخشش گناهان اوست ولی اگر این گفتار، استغفار در دل شب از انسان صادر و گفته شود (وَبِالْأَسْحَارِ هُمْ يَسْتَغْفِرُونَ) یک گفتار با قوام است که به اجابت و اثربخشی بیشتر و قابل تکیه ای نزدیک است از این که در طول روز این گفتار قابل اتکاء از انسان صادر گردد. پس می توان گفت معنای آیه ایجاد کردن عبادت شبانه قابل مقایسه با عبادات دیگر در سایر ساعات روز نیست. اهمیت بَین الطُلوعین و بَین الغُروبین نیز در آن است که زمین مسکونی ما در بَین الطُلوعین در حال برخاستن از سجده و در بَین الغُروبین در حال آماده شدن برای رفتن به سجده حق تعالی است که این دو زمان بسیار مبارک و زمان دعا و راز و نیاز و استغفار است طوری که برخی کسب لذت ها نفسانی حلال (زناشویی و خوابیدن) در این دو زمان کراهت دارد. محل شاهد این ادعا این که هر فضیلتی است در صبح تا قبل از طلوع خورشید می باشد چون با طلوع خورشید و تابش نور آن به زمین، زمین محل سکونت ما سر از سجده بر می دارد، و با تابش نور خورشید بر زمین ضُحیٰ اتفاق می افتد و سجده خورشید بر زمین شکل می گیرد، و حتی در حدیث است با طلوع خورشید نماز نخوانید تا اندازه دو نیزه از زمین ارتفاع گیرد چون خورشید از دو شاخ شیطان طلوع و غروب می کند؛ و هر عبادت صبحگاهی، قبل از طلوع خورشید است که زمین هنوز در حال سجده یا برخاستن از سجده می باشد؛ و برعکس در زمان غروب تا خورشید غروب نکرده و زمین به سایه نرفته است زمان اصیل و عبادت شروع می شود تا زمان عشاء که زمین ما با تاریکی مطلق در سجده کامل فرو رود. در روایات معتبر آمده است: برای هر نمازی دو وقت است، الّا نماز مغرب که یک وقت دارد و همان وقت وجوب آن غروب آفتاب است و با برطرف‌ شدن سرخی شفق وقت آن می‌رود. پس با غروب خورشید که زمین سایه می شود زمین به سجده نخست می رود و نماز مغرب شروع می شود و با عشاء که زمین مطلق در تاریکی می رود سجده دیگر زمین اتفاق می افتد که وقت نماز عشاء است. به تعبیری نماز صبح و نماز مغرب و عشاء ما هم زمان با سجده زمین است و با تابش نور خورشید بر زمین که زمین سر از سجده بر می دارد، زمان قضاء و سپری شدن وقت أدای نماز صبح است. علت این که سجده بر زمین یا اجزای زمین باید باشد برای آن است که زمین بر خدا سجده می کند و انسان با قرار دادن پیشانی خود بر خاک و زمین در اصل زمین را در سجده بر خدا همراهی می کند. برخی انسان ها که دچار کما می شوند در اظهارات خود می گویند بلافاصله از دالان تاریکی به سرعت عبور کردند و سپس به روشنایی خاصی رسیدند، این دالان تاریک که در ابتدا دیده اند همان سیاه چاله های اطراف زمین هستند که در قرآن به آن حق تعالی "خَبْءَ" نام نهاده است. يُخْرِجُ الْخَبْءَ فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ (۲۵_نمل) @DastaneRastan
🌸🍃🌸🍃 امام علی (ع) میفرمایند: اَلـْحَقُّ جَديدٌ وَ إنْ طالَتِ الاْيّامُ، وَ الْباطِلُ مَخْذُولٌ وَ إنْ نَصَرَهُ أقْوامٌ. حقّ و حقيقت در تمام حالات جديد و تازه است گر چه مدّتي بر آن گذشته باشد و باطل هميشه پست و بي أساس است گر چه افراد بسياري از آن حمايت كنند. وسائل الشيعه، ج 20، ص 434، ح 32292 @DastaneRastan