eitaa logo
کشکول تبلیغ
2 دنبال‌کننده
399 عکس
148 ویدیو
127 فایل
اینجا محتواهای مختلف تبلیغی با قابلیت جستجوی موضوعی دسته بندی شده و خیلی سریع میتونید به مطالب ناب مورد نظرتون برسید ارتباط با ادمین👇🏻 @admin_kashkol
مشاهده در ایتا
دانلود
📚 خمس درآمد دریافت شده پس از سال خمسی 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷 https://eitaa.com/kashkole_tabligh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️حکم رو به قبله بودن و دست کشیدن به بدن در غسل 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶 https://eitaa.com/kashkole_tabligh
📚 تجافی در تشهد آخر نماز 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷 https://eitaa.com/kashkole_tabligh
💠 مسحِ هم‌زمانِ هر دو پا حکمش چیه؟ 🔹آیت‌الله خامنه‌ای: این‌کار اشکال نداره؛ ولی مستحبه که اول پای راست رو مسح بکشیم بعد پای چپ. 🔹آیات عظام امام، نوری، سبحانی: این کار اشکال داره. 🔹آیات عظام خویی، مکارم، زنجانی، وحید، تبریزی: این‌کار بنابر احتیاط واجب اشکال داره. 🔹آیات عظام بهجت، سیستانی، مظاهری، فاضل و صافی: این‌کار اشکال نداره. 📣 نکته: احتیاط واجب، یعنی توی این مسئله می‌تونیم به نظر مرجع اعلم بعد از مرجع خودمون که فتوای قطعی داره، عمل کنیم. 📚امام، تحریر الوسیله، ج۱، ص۱۵۳، الرابع، العروة الوثقی مع التعلیقات، ج۱، فصل فی افعال الوضو ذیل مسأله ۲۴– صافی هدایه العباد ج۱. م ۱۲۹ و استفتاجامعه الزهرا- سیستانی رساله جامع م۲۷۳، منهاج الصالحین ذیل مسأله ۹۵ - مکارم:۳۰۷ و مکارم سایت، رهبری استفتا کتبی موجود درجامعه الزهرا، نوری منتخب المسایل ص۱۵ شرایط وضو، سبحانی استفتائات ج۱، سوال۱۳۱ 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 🔷🔶🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷 https://eitaa.com/kashkole_tabligh
کم‌فروشانِ غیرفروشنده .mp3
7.14M
🟢 کم‌فروشی حوزه‌های علمیه؛ سخن مرحوم اشراقی خطیب مشهور در قدیم 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷 https://eitaa.com/kashkole_tabligh
💠 تطهیر مخرج ادرار و مدفوع 💬 سؤال: مخرج ادرار و مدفوع را با آب قلیل چند بار باید شست؟ ✅ پاسخ: مخرج ادرار در تطهیر با آب قلیل بنابر احتیاط واجب با دو بار شستن پاک می شود و مخرج غایط (مدفوع) اگر با آب بشوید تا نجاست از بین برود پاک می شود و پس از آن آب کشیدن لازم نیست. 📚 پی نوشت: بخش استفتائات پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله خامنه ای. 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷 https://eitaa.com/kashkole_tabligh
افسران رضاخان در لرستان سر جوانان لر را قطع می‌کردند، بعد سینی آهنی گداخته روی گردن بریده آن‌ها می‌گذاشتند تا جنازه چند قدم بدود. سپس بر سر تعداد قدم‌ها شرط بندی می‌کردند! کتاب سرزمین شگفت انگیز و مردمی مهربان/نوشته ویلیام او. داگلاس/صفحه ۱۷۵ 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 واژه یاب: 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 برداشتها: 1️⃣نمونه ای از ظلم دوران پهلوی 2️⃣نمونه ای از قساوت قلب و بیرحمی 🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷 https://eitaa.com/kashkole_tabligh
گناهی که شیطان هم از آن بیزار است! - تسنیم https://www.tasnimnews.com/fa/news/1396/08/03/1556009/%DA%AF%D9%86%D8%A7%D9%87%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%B7%D8%A7%D9%86-%D9%87%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D9%86-%D8%A8%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 واژه یاب: 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 برداشتها: 1️⃣از بدی و سیاهی تهمت همین بس که شیطان هم از مرتکب آن اعلام برائت میکند 🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶 https://eitaa.com/kashkole_tabligh
یه روز وارونه خطایی میکنه و اونا پیش حاکم می برن حاکم براش حکم اعدام صادر می کنه اما مقداری رافت به خرج می ده و بهش میگه اگر بتونی ظرف سه سال به خرت سواد خوندن و نوشتن یادبدی از مجازاتت می گذرم . وارونه هم قبول می کنه و ماموران حاکم رهاش می کنن عده ای به وارونه می گن مرد حسابی آخه تو چجوری می توانی به یک الاغ خوندن و نوشتن یاد بدی ؟ وارونه می گه : ان شاءالله تو این سه سال یا حاکم می میره یا خرم😂😂😂 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 واژه یاب: الهی الهی 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 1️⃣همیشه امیدوار باشید شاید چیزی به نفع شما تغییر کند و گشایشی اتفاق بیغتد 2️⃣یکی از راهکار های ایجاد امید توجه به و الهی و امکان و در آینده می باشد 🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷 https://eitaa.com/kashkole_tabligh
🔅 ✍️ این است حکایت دنیا 🔹قطره عسلی بر زمین افتاد. مورچه کوچکی آمد و از آن چشید و خواست که برود اما مزه عسل برایش اعجاب‌انگیز بود. پس برگشت و جرعه دیگری نوشید. 🔸باز عزم رفتن کرد، اما احساس کرد که خوردن از لبه عسل کفایت نمی‌کند و مزه واقعی را نمی‌دهد، پس بر آن شد تا خود را در عسل بیندازد تا هرچه بیشتر و بیشتر لذت ببرد. 🔹مورچه در عسل غوطه‌ور شد و لذت می‌برد. 🔸اما افسوس که نتوانست از آن خارج شود. پاهایش خشک و به زمین چسبیده بود و توانایی حرکت نداشت. 🔹در این حال ماند تا آنکه نهایتا مرد. 💢 دنیا چیزی نیست جز قطره عسلی بزرگ! 🔺پس آنکه به نوشیدن مقدار کمی از آن اکتفا کرد نجات می‌یابد، و آنکه در شیرینی آن غرق شد هلاک می‌شود. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 واژه یاب: 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 برداشتها: 1️⃣یادم باشد حرص و طمع به باعث و گرفتاری می شود و حریت و آزادی انسان را میگیرد 2️⃣دنیا شیرین است اما اسیرت میکند 🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶 https://eitaa.com/kashkole_tabligh
شَهِدَ اللّهُ أَنَّهُ لا إِلهَ إِلاّ هُوَ وَ الْمَلائِکَةُ وَ أُولُواالْعِلْمِ قائِماً بِالْقِسْطِ [۱] خداوند و فرشتگان و صاحبان دانش گواهی می‌دهند که معبودی جز او نیست؛او بر پا دارندۀ عدل است. 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 ✅اهمیت و بنگر چگونه در این آیه خداوند از خودش شروع کرده و فرشتگان را در مرتبۀ دوّم و دانشمندان را در مرتبۀ سوّم قرار داده است و همین در شرافت، فضیلت، جلال و بزرگواری دانشمندان کافی است. 🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶 https://eitaa.com/kashkole_tabligh
خداوند عزّ و جلّ فرموده است: یَرْفَعِ اللّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ الَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجاتٍ مجادله/۱۱:... خداوند مؤمنان و کسانی را که از علم بهره مندند درجات عظیمی می‌بخشد. ابن عبّاس گفته است: دانشمندان هفتصد درجه بر مؤمنان برتری دارند که میان هر درجه مسافت پانصد سال راه است. 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 1️⃣در اهمیت و همین بس که خدا وعده درجات عظیم داده است 🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶 https://eitaa.com/kashkole_tabligh
قُلْ هَلْ یَسْتَوِی الَّذِینَ یَعْلَمُونَ وَ الَّذِینَ لا یَعْلَمُونَ زمر/۹: بگو آیا کسانی که می‌دانند با آنانی که نمی دانند یکسانند. 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 1️⃣خداوند برای بیان اهمیت و انسان را با یک چالش مواجه میکند که 🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷 https://eitaa.com/kashkole_tabligh
إِنَّما یَخْشَی اللّهَ مِنْ عِبادِهِ الْعُلَماءُ فاطر ۲۸: در میان بندگان خدا تنها دانشمندان از او می‌ترسند. 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 1️⃣یکی از آثار اینست که و از خدا به دنبال دارد 2️⃣یکی از ویژگیهای ترس از خداست 🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶 https://eitaa.com/kashkole_tabligh
قُلْ کَفی بِاللّهِ شَهِیداً بَیْنِی وَ بَیْنَکُمْ وَ مَنْ عِنْدَهُ عِلْمُ الْکِتابِ رعد ۴۳: بگو کافی است که خداوند و کسانی که علم کتاب نزد آنهاست میان من و شما گواه باشند. 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 1️⃣در اهمیت و همین بس که خدا آنها را برای و شاهد بودن هم رتبه خود قرار میدهد 🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷 https://eitaa.com/kashkole_tabligh
قالَ الَّذِی عِنْدَهُ عِلْمٌ مِنَ الْکِتابِ أَنَا آتِیکَ بِهِ نمل/۴۰: و آن که دانشی از کتاب (آسمانی) داشت گفت: من آن را (پیش از آن که چشم برهم زنی) نزد تو می‌آورم. 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 1️⃣نیروی علم و دانش قادر به آوردن تخت بلقیس است. علم قدرت آفرین است 🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶 https://eitaa.com/kashkole_tabligh
وَ قالَ الَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ وَیْلَکُمْ ثَوابُ اللّهِ خَیْرٌ [قصص/۸۰: کسانی که علم و دانش به آنها داده شده بود گفتند وای بر شما! ثواب الهی بهتر است... 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 1️⃣در این آیه بیان شده است که عظمت قدر به وسیلۀ دانسته می‌شود. 🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷 https://eitaa.com/kashkole_tabligh
وَ تِلْکَ الْأَمْثالُ نَضْرِبُها لِلنّاسِ وَ ما یَعْقِلُها إِلاَّ الْعالِمُونَ عنکبوت/۴۳: این‌ها مثالهایی است که ما برای مردم می‌زنیم و جز عالمان آنها را درک نمی کنند. 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 1️⃣درک و کلام الهی با میسر است 🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶 https://eitaa.com/kashkole_tabligh
وَ لَوْ رَدُّوهُ إِلَی الرَّسُولِ وَ إِلی أُولِی الْأَمْرِ مِنْهُمْ لَعَلِمَهُ الَّذِینَ یَسْتَنْبِطُونَهُ مِنْهُمْ نساء/۸۳:... و اگر آن را به پیامبر و پیشوایان (بر حقّ) ارجاع کنند از ریشه‌های مسائل آگاه خواهند شد. 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 1️⃣در اهمیت و همین بس که خداوند حکم حوادث را به استنباط دانشمندان موکول و رتبۀ آنان را در کشف حکم به رتبۀ پیامبران ملحق فرموده است:🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷 https://eitaa.com/kashkole_tabligh
خداوند در فضیلت یاد گرفتن علم فرموده است: فَلَوْ لا نَفَرَ مِنْ کُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طائِفَةٌ لِیَتَفَقَّهُوا فِی الدِّینِ وَ لِیُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذا رَجَعُوا إِلَیْهِمْ [۲] . مقصود از انذار ارشاد و آموزش دادن به آنان است. توبه/۱۲۲:... پس چرا از هر گروهی، طایفه ای از آنان کوچ نمی کند، تا در دین (و معارف و احکام اسلام) آگاهی پیدا کنند. و چون به سوی آنان باز گردند آنان را (از خدا) بترسانند. 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 1️⃣امر و دستور خدا آموزی و کسب دانش و است 🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶 https://eitaa.com/kashkole_tabligh
سوره انعام وَ ذَرُوا ظَاهِرَ الْإِثْمِ وَ بَاطِنَهُ إِنَّ الَّذِينَ يَكْسِبُونَ الْإِثْمَ سَيُجْزَوْنَ بِمَا كَانُوا يَقْتَرِفُونَ (١٢٠) گناه آشكار و پنهان را رها كنيد؛ قطعاً كسانى كه مرتكب گناه مى شوند به زودى در برابر آنچه همواره مرتكب مى شدند، مجازات خواهند شد 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 1️⃣طبق آیه قرآن دو نوع داریم گناه ظاهر و گناه باطن [مراد از گناه ظاهرى و گناه باطنى در: " ذَرُوا ظٰاهِرَ اَلْإِثْمِ وَ بٰاطِنَهُ " و اقوال مفسرين در اين باره] " وَ ذَرُوا ظٰاهِرَ اَلْإِثْمِ وَ بٰاطِنَهُ‌..." اين آيه گر چه به حسب مضمون مطلق است، و از جميع گناهان ظاهرى و باطنى نهى مى‌كند ولى از سياق آيات قبل و بعد از آن استفاده مى‌شود كه اين آيه تمهيد و زمينه چينى است براى نهيى كه بعدا در جمله " وَ لاٰ تَأْكُلُوا " مى‌آيد و لازمه آن اين است كه خوردن از گوشت حيوانى كه اسم خدا بر آن برده نشده حرام و از مصاديق اثم باشد، تا اين جمله مربوط به جمله " وَ ذَرُوا ظٰاهِرَ اَلْإِثْمِ وَ بٰاطِنَهُ‌" شود، پس اين خوردن، "اثم ظاهر" يا "اثم باطن" هر دو مى‌تواند باشد، ولى از تاكيد بليغى كه در جمله " وَ إِنَّهُ لَفِسْقٌ " است به دست مى‌آيد كه خوردن چنين گوشتى جزو گناهان باطنى است، و گر نه هيچ احتياجى به چنين تاكيد اكيدى نبود. از اين بيان معلوم شد كه مراد از" گناه ظاهرى "آن گناهى است كه شومى عاقبت و زشتى اثرش بر كسى پوشيده نيست، مانند شرك، آشوبگرى و ظلم، و مراد از" گناه باطنى" آن گناهى است كه زشتيش همه كس فهم نيست، مانند خوردن ميته، خون و گوشت خوك، اين قسم از گناه با تعليم خدايى شناخته مى‌شود و عقل نيز گاهى آن را درك مى‌كند. اين معنايى كه ما براى گناه ظاهرى و باطنى كرديم معنايى است كه ظاهر سياق آن را افاده مى‌كند، بعضى از مفسرين معانى ديگرى براى آن كرده‌اند، از آن جمله گفته‌اند: ظاهر بودن گناه و باطن بودن آن به معناى علنى بودن و پنهانى بودن آن است. و نيز گفته‌اند: مقصود از گناه ظاهرى گناهانى است كه از جوارح سرمى‌زند، و گناه باطنى گناهان قلبى و درونى است. و نيز گفته‌اند: گناه ظاهرى به معناى زنا و گناه باطنى روابط پنهانى نامشروع است. بعضى ديگر گفته‌اند: گناه ظاهرى ازدواج با زن پدر و گناه باطنى به معناى زنا است. و نيز گفته‌اند: گناه ظاهرى آن زنايى است كه علنى انجام گيرد، و گناه باطنى زنايى است كه در نهان انجام شود، چون مردم جاهليت بين اين دو قسم زنا فرق مى‌گذاشتند، و مى‌گفتند زنا در صورتى كه در نهان انجام شود گناه نيست، وقتى گناه است كه علنا ارتكاب شود . اين بود اقوال مفسرين در معناى گناه ظاهرى و باطنى، و همانطورى كه ملاحظه مى‌كنيد هيچكدام اين اقوال با سياق آيه سازگار نيست و دليلى هم كه اقتضا كند آيه را بر خلاف ظاهرش حمل كنيم در كار نيست. جمله " إِنَّ اَلَّذِينَ يَكْسِبُونَ اَلْإِثْمَ سَيُجْزَوْنَ بِمٰا كٰانُوا يَقْتَرِفُونَ‌" نهى قبلى را تعليل نموده از مخالفت آن مى‌ترساند. 🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷 https://eitaa.com/kashkole_tabligh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 واژه یاب: 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 برداشتها: 1️⃣نمونه ای از فرصت شناسی در تبلیغ و تربیت فرزند 2️⃣گاهی اتفاقات طبیعی مثل مرگ بهترین ابزار برای موعظه هستند 🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶 https://eitaa.com/kashkole_tabligh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸موضوع: «» ♦️ ماه ذی‌القعده از ماه‌های حرام و طبق روایات ماه اجابت دعاست و اعمال زیادی در این ماه وارد شده که بخشی از آن، بدین شرح است: 1️⃣ گفتن هر روز ١٠٠ بار صلوات بر محمد و آل محمد، ٣۶٠ مرتبه الحمد لله رب العالمین، ٧٠ مرتبه استغفرالله، ٧٠ مرتبه اتوب الی الله، ١٠٠ مرتبه سبحان الله، ١٠٠ بار الحمدلله، ١٠٠ مرتبه لا اله الا الله، ١٠٠ مرتبه الله اكبر، ١٠٠ مرتبه لا اله الا الله الملك الحق المبین، و ١٠٠ مرتبه لاحول ولاقوة الا بالله؛ 2️⃣ فرستادن هزار بار صلوات بر محمد و آل محمد در هر شب و روز جمعه در این ماه؛ 3️⃣ مداومت بر خواندن طیار در این ماه، حداقل هفته‌ای یكبار؛ 4️⃣ مداومت بر خواندن نماز شب و نوافل يوميه در این ماه؛ 5️⃣ خواندن نماز اول ماه و دادن صدقه؛ 6️⃣ اهتمام به خواندن تعقیبات نمازها و تلاوت «آیة الكرسی» بعد از هر نماز در این ماه، چنانچه امام صادق (صلوات الله علیه) در این‌باره فرمودند: «تعقیبات، در جلب روزی برای شما از مسافرت‌های تجارتی مؤثرتر است»؛ 7️⃣ مداومت بر تسبیح حضرت زهرا (صلوات الله علیها)؛ 8️⃣ خواندن نماز روز یکشنبه ماه ذی‌القعده، که شرح آن در مفاتیح‌الجنان آمده؛ 9️⃣ گرفتن در این ماه، مخصوصاً در روز اول ماه و همچنین ٢۵ ماه ذی‌القعده «روز » که طبق روایات ثواب آن برابر با روزه هفتاد سال است؛ 🔟 به‌جا آوردن (صلوات الله علیه‌) در این ماه شریف، مخصوصاً در روز ٢٣ و ٢۵ ماه که دارای ثواب عظیمی است. 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 1️⃣اعمال ماه 🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷 https://eitaa.com/kashkole_tabligh
💠 مفاتیح الحیات 🔸 دعای امام سجاد (ع) برای مرزبانان مشركان 11. اللَّهُمَّ أَخْلِ قُلُوبَهُمْ مِنَ الْأَمَنَةِ، وَ أَبْدَانَهُمْ مِنَ الْقُوَّةِ، وَ أَذْهِلْ قُلُوبَهُمْ عَنِ الاحْتِیالِ، وَ أَوْهِنْ أَرْكَانَهُمْ عَنْ مُنَازَلَةِ الرِّجَالِ، وَ جَبِّنْهُمْ عَنْ مُقَارَعَةِ الأَبْطَالِ، وَ ابْعَثْ عَلَیهِمْ جُنْداً مِنْ مَلَائِكَتِكَ بِبَأْسٍ مِنْ بَأْسِكَ كَفِعْلِكَ یوْمَ بَدْرٍ، تَقْطَعُ بِهِ دَابِرَهُمْ وَ تَحْصُدُ بِهِ شَوْكَتَهُمْ، وَ تُفَرِّقُ بِهِ عَدَدَهُمْ؛ خدایا! دل آن‌ها را از آرامش تهی و بدن آن‌ها را از نیرو خالی كن و راه چاره را به رویشان ببند و اندام آنان را سست گردان كه نبرد با مردان نتوانند و ترس در دل آن‌ها افكن كه كارزار پهلوانان را نخواهند و لشكری از فرشتگان با آن عذابی كه خود می‌ دانی بر آن‌ها فرست، چنان‌كه در روز بدر فرستادی تا بیخ آن‌ها را برآوری و خار [شوكت و جلال ظاهری] آن‌ها را از پیش پای مسلمانان درو كنی و جمع آنان را پریشان گردانی. 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 علیه السلام 1️⃣تعامل مردم و نظام اسلامی 🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶 https://eitaa.com/kashkole_tabligh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیرمرد عارف شهر بابل مازندران می‌گفت: هر کس این دو دقیقه زمان رو گذاشت و کارش حل نشد، به من لعنت کنه. من نود سالمه، آخر عمرمه، الکی لعنت برا خودم نمی‌خرم 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 واژه یاب: علیه السلام 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 برداشتها: 1️⃣نمونه ای از توسل 2️⃣نمونه ای از تشرف به محضر امام زمان علیه السلام 🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷 https://eitaa.com/kashkole_tabligh