eitaa logo
⭕خبر‌فورے⭕
5هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
4.4هزار ویدیو
24 فایل
•﷽• 🌍 کانال خبری فوری 🌍 🇮🇷 پوشش اخبار سیاسی ، نظامی ، اقتصادی ، مذهبی 🇮🇷 🌐پوشش اخبار بین‌الملل از واشنگتن تا پکن🌐 ♨️ با خبر فوری همراه باشید♨️
مشاهده در ایتا
دانلود
📣 میزان رشد نقدینگی در دولت‌های مختلف
ترفندهایی برای کاهش استرس
رودخانه "بالیقلو‌چای" اردبیل برای اولین بار در طول یک قرن اخیر به صورت کامل خشک شد
تحریم‌‌های کانادا علیه برخی از مقامات ایران 🔹وزارت خارجه کانادا اعلام کرد که شماری از مسئولان کشورمان را به بهانه آنچه که فعالیت‌های تهدید کننده صلح و امنیت بین الملل دانسته، در لیست تحریم‌های خود قرار داده است. 🔹خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد که انگلیس شماری از مسئولان ایرانی مرتبط با ساخت پهپاد تحریم کرده است. لندن مدعی است که این تحریم‌ها به دلیل همکاری پهپادی ایران با روسیه وضع شده است.
امیرعبداللهیان: تبادل زندانیان یک موضوع انسانی است وزیر امور خارجه: 🔹درباره تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا، از طریق عمان و قطر ماه‌هاست پیام‌هایی بین ما و آمریکا مبادله می‌شود. 🔹تبادل زندانیان یک موضوع انسانی است و ما هیچ پیش شرطی در این زمینه در نظر نمی‌گیریم. 🔹ما به طرف‌های واسط در این رابطه اعلام کرده‌ایم که در چارچوب مورد توافق تبادل زندانیان را انجام می‌دهیم.
گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه عمان 🔹وزرای امور خارجه ایران و عمان در این گفت‌وگوی تلفنی، آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه و پیگیری‌های صورت گرفته برای اجرایی‌شدن توافقات فی مابین را مورد بررسی و رایزنی قرار دادند. 🔹وزیر امور خارجه عمان با اشاره گفتگوهای اخیر رییسی و سلطان هیثم، بر اهتمام عمان جهت تسهیل همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی با مشارکت فعال ایران تاکید کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وزیر آموزش و پرورش: شرمنده و پیگیر مطالبات معلمان حق التدریس هستیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸ذبیح‌پور: 🎥 رسانه‌های بیگانه به دروغ گفتند آمنه‌سادات ذبیح‌پور و علی رضوانی از ترسشان شب‌ها در صداوسیما می‌مانند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ماجرای تماس‌های مکرر مصی علینژاد با ذبیح‌پور چه بود؟! 🔸️آمنه‌سادات ذبیح‌پور: 🔹️دروغ گفتن هم یکی از تکنیک‌های رسانه‌های بیگانه است.
♦️ 🔹️زندان قزلحصار هم قرار است تخلیه شود. 🔹رئیس اداره ایمنی بنادر و دریانوردی گیلان: کاهش تراز آب به عوامل مختلفی ازجمله گرمایش زمین و کاهش دبی رودخانه‌های ورودی بر می‌گردد./ایسنا 🔹️رئیس کمیته غلات ترکیه: ترکیه احتمال خرابکاری در بندر درینجه را در نظر می‌گیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️رضا پهلوی فرزند محمدرضا امروز به مناسبت سالگرد بختیار بیانیه داده و ازش تجلیل کرده 🔹 توصیه‌های بختیار به صدام:ایران را از پای درآورید، عیب ندارد که یک یا دو میلیون ایرانی بمیرند! 🔹بخشی از پیام صوتی بختیار، نخست وزیر پهلوی، در خصوص همکاری با صدام در جنگ با ایران
♦️دفاع نماینده مجلس از ورود نهادهای بین‌المللی برای حق پخش فوتبال!/ صداوسیما حق فوتبال را باید بدهد اسماعیل حسین زهی، نماینده مجلس: 🔹یکی از شروط ما برای وزیر جدید ورزش این است که حتما یک لایحه برای حق پخش باشگاه ها داده شود و صداوسیما موظف باشد از این طرح تبعیت کند. 🔹صداوسیما برای پرکردن اوقاتش هزاران میلیارد برای یک سریال هزینه می‌کند که بیننده چندانی هم ندارد، اما یک بازی فوتبال بیننده زیادی دارد و پیگیر آن هستیم که حق پخش به باشگاه ها داده شود. 🔹باشگاه‌ها اکثرا زیان‌ده هستند و برای  جبران این زیان نیاز دارند که حق پخش بگیرند تا هم از نظر مالی تامین شوند، هم پروسه مستمر شکایت از تیم‌های ایرانی پایان یابد. تامین مالی باشگاه‌ها به این شکل باعث ورود بخش خصوصی واقعی به ورزش می‌شود. 🔹مجلس پیگیری‌های لازم را انجام داده، اما برای اینکه حق پخش اصل ۷۵ ای نشود، قرار بر این شد که دولت لایحه را بفرستد تا در شورای نگهبان ایرادی به آن گرفته نشود. 🔹ورود مجامع بین المللی در گرفتن حق پخش بسیار تاثیرگذار است. همانطور که حضور بانوان در ورزشگاه یکی از شروط فیفا بود و در حال عملی شدن است، در حوزه حق پخش نیز قطعا موثر است و در صورت عملی نشدن آن توسط فیفا و AFC تعلیق خواهیم شد./ خبرفوری
♦️ 🔹️آیت‌الله گرامی: پلمب مغازه‌ها به اقتصاد مملکت و بازار لطمه می‌زند/ فکر نمی‌کنم با این کار، فرد بی‌حجاب اصلاح شدنی باشد. 🔹️شاخص کل بورس پس از پایان معاملات امروز با ریزش ۱۳ هزار واحدی به عدد ۲ میلیون و ۳۷ هزار واحد رسید. 🔹معین الدین سعیدی، نماینده مجلس: ۲۸ میلیون ایرانی زیر خط فقر یعنی فاجعه/انتخاب
♦️سازمان بهداشت جهانی زیرسویه جدیدی از ویروس کرونا را تحت نظر قرار داد 🔹سازمان بهداشت جهانی به‌تازگی زیرسویه جدیدی از ویروس کرونا امیکرون را تحت‌ نظر قرار داده است که EG.5.1 یا «اریس» نام دارد و درحال شیوع است. به‌نظر نمی‌رسد که این زیرسویه تغییر بزرگی کرده باشد و علائم شدیدتر یا بیماری وخیم‌تری را در افراد ایجاد کند اما سرعت سرایت اریس نسبت به زیرسویه‌های قبلی بیشتر شده است. 🔹ظهور این سویه نشان می‌دهد که اگرچه خیلی‌ها تصور می‌کنند دوران کووید به پایان رسیده است، اما این ویروس همچنان به جهش ادامه می‌دهد و می‌تواند خطرناک باشد./دیجیاتو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
باور کنید، دریاچه ارومیه این شکلی بود! 🔹سال ۱۳۵۳؛ هواپیما بعد از پرواز بر فراز دریاچه ارومیه در «کبودان»، بزرگترین جزیره دریاچه فرود می‌آید. 🔹دکتر اسکندر فیروز رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست ایران و دکتر مارلین پرکینز جانورشناس آمریکایی از هواپیما پیاده می‌شوند.
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹پیامبر(ص): منفور‌ترین چیز‌های حلال در پیش خدا طلاق است. امروز چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه ۲۲ محرم ۱۴۴۵ ۹ آگوست ۲۰۲۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ادعای جنجالی عضو هیئت مدیره استقلال 🔹سمیعی: بالای ۸۰ درصد از قراردادهای بازیکنان شاخص فوتبال ایران غیر واقعی است و استقلال بین تیم‌های مدعی یک استثناست که تمام رقم‌هایش واقعی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مرگ یک خرس با شلیگ گلوله در سوادکوه 🔹لاشه یک قلاده خرس قهوه ای بالغ که با شلیک گلوله تلف شده بود در ارتفاعات ورسک سوادکوه پیدا شد.
♦️ 🔹سخنگوی شورای نگهبان: انتخابات مجلس خبرگان پیش‌ثبت‌نام ندارد و مثل قبل برگزار می‌شود. 🔹آژانس سرویس تغییرات آب و هوایی اتحادیه اروپا:ماه گذشته میلادی گرم‌ترین ماه کره‌زمین بود.
♦️امروز از مراجعه به دفاتر اسناد رسمی خودداری کنید معاون امور اسناد سازمان ثبت: 🔹در پی قطعی برق در اثر آتش سوزی صورت گرفته و خاموش شدن سرویس دهنده‌ها، در حال حاضر شرکت توزیع نیروی برق منطقه‌ای که از بدو حادثه در محل حضور دارد درصدد رفع کردن مشکل است و تلاش می‌شود در حداقل زمان ممکن با رفع مشکل برق، نسبت به فعال شدن مرکز داده اقدام شود. 🔹مردم امروز از مراجعه غیرضروری به مراکز ثبتی خودداری کنند. به محض پایدار شدن سرویس دهنده‌ها، اطلاع رسانی لازم به مردم صورت خواهد گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آبشار کِرِدیت معروف به وحشی‌ترین آبشار ایران در شهر جونقان