eitaa logo
خبر فوری
4.6هزار دنبال‌کننده
7.2هزار عکس
4.5هزار ویدیو
24 فایل
•﷽• 🌍 کانال خبری فوری 🌍 🇮🇷 پوشش اخبار سیاسی ، نظامی ، اقتصادی ، مذهبی 🇮🇷 🌐پوشش اخبار بین‌الملل از واشنگتن تا پکن🌐 ♨️ با خبر فوری همراه باشید♨️
مشاهده در ایتا
دانلود
نخست‌وزیر عراق: تمام دنیا مدیون فداکاری عراقی‌ها در نبرد علیه داعش است ♦️محمد شیاع‌ السودانی، نخست‌وزیر عراق ‌‌گفت که تمام جهان مدیون فداکاری عراقی‌ها در جنگ علیه ‌داعش‌ است. ♦️وی ‌تاکید کرد: آزادسازی موصل یکی از نبردهای مهم بود، آن هم در زمانی که همه انتظار داشتند که موضوع به نفع داعش به پایان برسد. بنابراین تمام دنیا مدیون فداکاری عراقی‌ها در آن نبرد هستند، زیرا باند داعش صرفا عراق را هدف قرار نداد بلکه این توطئه بزرگ‌تری برای هدف قرار دادن کشورهای منطقه بود./ایلنا
افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور به ۵۰ درصد وزیر آموزش و پرورش: ♦️امسال تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور ۴۰ درصد بود و سال بعد به ۵۰ درصد و دو سال بعد به ۶۰ درصد خواهد رسید.
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام باقر(ع): هیچ کس از گناهان سالم نمی‌ماند، مگر اینکه زبانش را نگه دارد. امروز سه‌شنبه ۲۴ مرداد ماه ۲۸ محرم ۱۴۴۵ ۱۵ آگوست ۲۰۲۳
آتش‌سوزی در بازار آهنگران تهران سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران: 🔹در یک پاساژ ۳ طبقه در بازار آهنگران در بازار بزرگ تهران یک مورد آتش‌سوزی اتفاق افتاده و حدود ۳۰ باب انباری و مغازه درگیر آتش شدید شد. 🔹در حال حاضر آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری و تخلیه دود هستند. این حادثه مورد مصدومیت و فوتی نداشت اما خسارات مالی زیادی درپی این حادثه برجا ماند.
♦️از ساعت ۹ تا ۱۵ در برابر تابش خورشید نباشید زین الدینی، متخصص پوست: 🔹اشعه UV اثرات زیان‌باری برای پوست دارد. 🔹اگر ضرورتی وجود ندارد در ساعات اوج تابش خورشید حدوداً ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر از منزل خارج نشوند. 🔹حفاظت فیزیکی مثل کلاه، عینک و لباس‌های آستین بلند برای پوشش بدن نیز موثر است اما در نواحی که در معرض آفتاب هستند حتما باید ضدآفتاب استفاده شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فوران آتشفشان «اتنا» در ایتالیا؛ ده‌ها پرواز لغو شد 🔹به دلیل فوران آتشفشان اتنا و قرار گرفتن خاکسترهای آن در حریم هوایی «سیسیل‌»، فرودگاه «کاتانیا» بسته و ده‌ها پرواز لغو شد. 🔹اِتنا فعال‌ترین آتشفشان اروپاست که در شهر کاتانیا در سیسیل، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری کشور ایتالیا واقع است.
این عامل، مهمترین دلیل ایست قلبی است 🔹همه ما شنیده‌ایم که برخی افراد عارضه ایست قلبی ناگهانی را تجربه کرده‌اند با این حال شاید هنوز به درستی ندانیم که ایست قلبی چیست؟ چه تفاوتی با حمله قلبی دارد؟ و چگونه می‌توان به کسی که چنین شرایطی را تجربه می‌کند، کمک کرد؟ اینجا بخوانید👇👇👇 khabarfoori.com/fa/tiny/news-3022329
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تروریست حادثه شیراز فندک و بنزین به همراه داشت فرمانده سپاه فارس: 🔹تروریست در ابتدا قصد داشت با شلیک به خادمان و محافظان درب ورودی، به داخل صحن حرم نفوذ کند. 🔹این تروریست قصد داشت به داخل ضریح برود اما بعد از شلیکی که سوی نیروی امنیتی صورت میگیرد مسیرش منحرف می‌شود و به سمت دیگری می‌رود‌ و حواسش پرت می‌شود. 🔹یکی از نیروهای خدماتی حرم بعد از اینکه تروریست را می‌بیند و در فاصله نزدیکی قرار داشته به سمتش می‌رود واقعا مردانه، جسورانه و شجاعانه از پشت این تروریست را زمین‌گیر می‌کند. 🔹بعد از چند ثانیه نیروهای امنیتی به بالای سر تروریست می رسند تا کسی به او ضر‌به نزند و تحویل مقامات امنیتی می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مخبر: در اغتشاشات اخیر ۵۰ هزار نفر را از سراسر دنیا جمع کردند و با تمام امکانات به تهران فرستادند 🔹تمام خواننده‌های معروف دنیا را که هر کدام چند میلیون دنبال‌کننده داشتند یک‌جا علیه ایران جمع کردند. 🔹به سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌های معروف مثل مسی پول دادند تا علیه جمهوری اسلامی توییت بزنند. ۴۰۰ میلیون دلار برای مدیریت اغتشاشات هزینه کردند.
♦️هر یک نفر چند بلیت پرواز اربعین می‌تواند بخرد؟ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری: 🔹فرآیندی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت‌ها ابلاغ شده که هر کاربر حداکثر می‌تواند ۹ بلیت اربعین بخرد، بنابراین خرید بلیت گروهی و چارتری کنسل است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تروریست حادثه شیراز فندک و بنزین به همراه داشت فرمانده سپاه فارس: 🔹تروریست حادثه حرم شاهچراغ (ع) هم فندک و هم بنزین همراهش بود، در ابتدا قصد داشت با شلیک به خادمان و محافظان درب ورودی، به داخل صحن حرم نفوذ کند. 🔹این تروریست قصد داشت به داخل ضریح برود اما بعد از شلیکی که سوی نیروی امنیتی صورت میگیرد مسیرش منحرف می‌شود و به سمت دیگری می‌رود‌ و حواسش پرت می‌شود. 🔹یکی از نیروهای خدماتی حرم بعد از اینکه تروریست را می‌بینید و در فاصله نزدیکی قرار داشته به سمتش می‌رود واقعا مردانه، جسورانه و شجاعانه از پشت این تروریست را زمین‌گیر می‌کند. 🔹بعد از چند ثانیه نیروهای امنیتی به بالای سر تروریست می‌رسند تا کسی به او ضر‌به نزند و تحویل مقامات امنیتی می‌شود.
فضائلی: با تدبیر رهبر انقلاب کشور از چالش چند جنگ و درگیری دور شد 🔹عضو دفتر حفظ‌ و نشر آثار رهبر انقلاب: یکی از چالش‌برانگیزترین عرصه‌هایی که ما داشتیم حوزۀ سیاست خارجی بود؛ یک جریانی نسبت به سیاست خارجیِ نظام انتقادات زیادی دارند و نسبت‌هایی را در این عرصه به تصمیم‌گیری‌های کلان مطرح می‌کنند. در این نوع مواجهه در حقیقت یک ادعای خیلی جدی نهفته که اگر بخواهیم آن را خلاصه کنیم این است که عده‌ای معتقدند زبان دنیا را فقط آنها می‌فهمند. 🔹در مواجهه با آمریکا وقتی افرادی می‌خواهند از مذاکره نکردن با یا رابطه نداشتن با آمریکا دفاع کنند می‌گویند چون رهبری فرمودند ما نباید مذاکره کنیم، پس نباید چنین اقدامی انجام دهیم. خب حالا این حرف برای خودش منطق دارد، برای این افراد باور است و باور ارزشمندی هم به‌شمار می رود، ولی می‌خواهم آن‌طرفش را بگویم. 🔹بگویم چرا رهبری می‌گوید ما با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم؟ فهم این منطق خیلی کمک می‌کند، چون تلقی عده‌ای این است که رهبری مثلا دارد لج‌بازی می‌کند. جالب است همین افراد می‌گویند مثلا رهبری جنگ‌طلب است و فلان، در صورتی‌که آنجایی که رهبری ورود کرد، کشور از عرصۀ جنگ دور شد. مثل همین وقایع که اخیرا در آذربایجان به‌وجود آمد؛ کوچکترین بی‌دقتی می‌توانست ما را وارد یک چالش کند. 🔹تمهیدات و تدابیری که رهبری برای هدایت این مسائل داشتند و تذکراتی که به نیروهای مسلح دادند، خیلی از این موارد امکان آشکارکردن آن نیست که اگر آنها یک روزی آشکار و از حالت طبقه‌بندی خارج شود، خیلی بیشتر مشخص می‌شود که کشور در چه مقاطع و چه بزنگاه‌هایی قرار گرفته و اگر کوچکترین بی‌دقتی‌ای می‌شد چه هزینه‌هایی به کشور تحمیل می‌شد و رهبری با هدایت و تدابیر خودشان جلوی آنها را گرفتند.
از پرونده شهید «آرمان علی‌وردی» چه خبر؟ سخنگوی قوه قضاییه: 🔹این پرونده ۸ متهم دارد که اتهام آنها قتل، محاربه، اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی است. 🔹با عنایت به نواقصی که وجود داشت تا پایان ماه جاری پرونده پس از تکمیل با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال می‌شود‌.
♦️هر یک نفر چند بلیت پرواز اربعین می‌تواند بخرد؟ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری: 🔹فرآیندی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت‌ها ابلاغ شده که هر کاربر حداکثر می‌تواند ۹ بلیت اربعین بخرد، بنابراین خرید بلیت گروهی و چارتری کنسل است.
اهدای ساعت مچی‏ به  قهرمانی که دست ندارد! 🔹"ریکاردو تن" در هشت سالگی هر دو دست و پای خود را از دست داد. با این وجود، این ورزشکار اسپانیایی ابتدا به عنوان یک شناگر، سپس به عنوان یک دوچرخه سوار ورزش حرفه ای را ادامه داد و در مسابقات جهانی اخیر دو طلا، یک نقره و یک برنز به دست آورد. 🔹مسئولان مسابقات در اقدامی عجیب به عنوان جایزه اضافی یک ساعت مچی به او هدیه دادند که وی  با فروتنی پذیرفت.
استوری تگرام برای همه آزاد شد! 🔹 ماه میلادی گذشته برای کاربران سرویس پولی این پیام‌رسان راه اندازی شده بود و اکنون برای همه در این پلتفرم قابل دسترس خواهد بود. این خبر همزمان با ۱۰ ساله شدن تلگرام، اعلام شد.
♦️بلیت‌فروشی والیبال قهرمانی آسیا برای زنان نایب رییس فدراسیون والیبال: 🔹بلیت‌فروشی مسابقات قهرمانی آسیا برای زنان تا چند ساعت آینده انجام می‌شود. 🔹بر اساس توافق رییس فدراسیون با شورای تامین استان آذربایجان غربی، استاندار و سایر مقامات ذی ربط، قرار شده خانم‌ها به سالن بیایند و بلیت فروشی هم از طریق سایت انجام می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اقدام جالب وزیر خارجه‌ٔ چین برای ادای احترام به همتای سنگاپوری 🔹وانگ یی در دیدار با همتای سنگاپوری به‌دلیل کراوات‌نبستن او و برای نشان‌دادن احترام به میزبان، کراوات خود را درآورد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 خبر رئیس سازمان اداری‌ و‌ استخدامی برای استخدام باباهای مدرسه و فرهنگیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 شمار تلفات انفجار پمپ بنزین در روسیه به ۳۰ نفر افزایش یافت 🔺منابع خبری روسیه روز سه‌شنبه (امروز) اعلام کردند شمار تلفات ناشی از انفجار و آتش سوزی در پمپ بنزین در جمهوری داغستان قفقاز روسیه به دست کم ۳۰ نفر افزایش یافته است. 🔺آواربرداری و جستجو برای قربانیان ادامه دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صدای در طوری هست که انگار یک جادوگر داره به طرز وحشتناکی می‌خنده‌ ساکنان این خونه نباید هیچ‌وقت شب در این خونه رو باز کنن
بنیاد مستضعفان ۱۸۰۰ زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کرد 🔸با حمایت مالی بنیاد مستضعفان و تخصیص بیش از ۵۲ میلیارد تومان، بیش از ۱۸۰۰ محکوم جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند و از اجرای قصاص برای ۵ محکوم دیگر نیز جلوگیری شد. 🔸آزادی این زندانیان درپی درخواست مسئولان ۵ استان تهران، ایلام، کردستان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، از بنیاد مستضعفان انجام شد. 🔸بنیاد مستضعفان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان تهران مبلغ ۲۰ میلیارد تومان، در ایلام ۲.۳ میلیارد تومان، در استان کردستان ۸ میلیارد تومان، در استان آذربایجان شرقی ۱۲ میلیارد تومان و در آذربایجان غربی ۱۱ میلیارد تومان تخصیص داد. 🔸در استان تهران ۱۳۶۹ نفر، ایلام ۵۲ نفر، کردستان حدود ۱۴۵ نفر، آذربایجان شرقی ۱۸۹ نفر و در آذربایجان غربی ۱۲۰ نفر از محکومان جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند.
♦️محموله حشیش در ورودی یزد کشف شد سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: 🔹با دریافت خبری مبنی بر تردد قاچاقچیان در محور‌های فرعی و ورودی استان یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. 🔹مأموران پلیس شهرستان مهریز و دسته رزمی شهید شاهدی با تشکیل تیم عملیاتی کنترل محور‌های مواصلاتی را مدنظر قرار داده و دو دستگاه موتورسیکلت مربوط به قاچاقچیان را مشاهده و دستور ایست صادر کردند. 🔹قاچاقچیان بدون توجه به فرمان پلیس با توجه به تاریکی هوا از محل متواری شدند، اما در بازرسی از وسایل به جامانده از آن‌ها ۱۳۲ کیلوگرم حشیش کشف شد. 🔹دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار پلیس قرار دارد.
پذیرش بیش از دو میلیون نفر روز در ستادهای اسکان تابستانه فرهنگیان مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پذیرش بیش از دو میلیون نفر روز در ستادهای اسکان تابستانه فرهنگیان در سراسرکشور خبر داد.
سند جامع سرمایه انسانی آموزش و پرورش تهیه می‌شود سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه با بیان اینکه طبق مصوبه کمیسیون تعداد کلاس های با تراکم بالای ۴۰ نفر به صفر می‌رسد، تاکید کرد: وزارت آموزش و پرورش مکلف به تهیه سند جامع سرمایه انسانی آموزش و پرورش شامل جذب، گزینش، استخدام، بازنشستگی و خروج از خدمت معلمان شد.