eitaa logo
⭕خبر‌فورے⭕
5هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
4.4هزار ویدیو
24 فایل
•﷽• 🌍 کانال خبری فوری 🌍 🇮🇷 پوشش اخبار سیاسی ، نظامی ، اقتصادی ، مذهبی 🇮🇷 🌐پوشش اخبار بین‌الملل از واشنگتن تا پکن🌐 ♨️ با خبر فوری همراه باشید♨️
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻اعضای اصلی اوپک احتمالا تولیدشان را به میزان بیشتری کاهش دهند 🔹بانک آمریکایی «سیتی گروپ» اعلام کرد به دلیل رشد غیرمنتظره تولید پنج کشور، اعضای اصلی اوپک ممکن است لازم باشد تولیدشان را به میزان بیشتری کاهش دهند. پنج کشور ایران، عراق، لیبی، نیجریه و ونزوئلا که در چند سال گذشته با کاهش و اختلال در تولید دست و پنجه نرم کرده‌اند، امسال حدود ۹۰۰ هزار بشکه در روز به تولید اضافه خواهند کرد و در سال ۲۰۲۴ هم به میزان مشابه به تولید اضافه می‌کنند که برای تامین رشد آتی تقاضا، تقریبا کافی خواهد بود./ایسنا
♦️دستگیری سرباند قاچاق سوخت در هرمزگان فرمانده مرزبانی استان هرمزگان: 🔹سرباند قاچاق سوخت در هرمزگان دستگیر شد. 🔹با هماهنگی دستگاه قضایی ،علاوه بر کشف گردش مالی ۱۷۵۰ میلیارد ریالی این قاچاقچی، ۱۶دستگاه خودرو و خانه نیز از وی کشف و توقیف شد./تسنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هم‌اکنون وضعیت مرز مهران 🔹تردد بیش از ۱۱۰ هزار زائر اربعین حسینی در ۲۴ ساعت گذشته 🔹تردد و ازدحام در مرز مهران حدود ۵۰ درصد بیشتر از مدت مشابه قبل بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آتش‌سوزی در مجتمع پالادیوم 🔹ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران: حادثه در رستوران طبقه منفی یک رخ داده بود. دود از دودکش رستوران به بیرون منتشر شده و ابعاد حادثه را بزرگ نشان می‌داد ولی حادثه خسارت جانی نداشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آهنگ ماموریت غیرممکن اونقدر معروفه که تا کسی نت‌های اولشو بشنوه می‌دونه داره به چی گوش می‌دهد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رسم‌ورسوم‌های عجیب و غریب کشورها 🔹هر کشوری سنت و رسم عجیبی دارد. ایرانِ ما هم شاید استثنا نباشد، اما در این ویدیو به عجیب‌ترین رسم و رسوم‌های سایر کشورها پرداخته‌ایم. 🔹آیا می‌دانستید در چین پای زنان را می‌بستند تا سایز پای آنها کوچک بماند؟
مسخره‌ترین مرگ‌ها در دنیا (۱)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نامش مشایه اهواز است، اما من دریایی دیدم که در آن گم شده‌ام، تا چشم کار می‌کرد شکوه تیره‌ای را ‌دیدم که باد عبا و چادر آن‌ها را به بازی گرفته بود، اما میان همه شلوغی حواسش بود گلوی زائر را تازه کند. چهره‌هایی را دیدم که عرق از سَر و روی آن‌ها می‌چکد اما با پاک کردن آن با گوشه آستین خود جان تازه‌ای برای ادامه راه می‌گرفتند. جاماندگانی را دیدم که به مشایه دخیل بسته بودند و با چشمانی اشک‌آلود همدردی با حسینِ علی ورد لبانشان بود، وقتی می‌گویم تا چشم کار می‌کرد! تا نبینی! نمی‌دانی من چه می‌گویم. اینجا اراده‌ها به لطف ابا عبدالله الحسین گره خورده است، این‌ها را هر کسی ببیند هزار بار از خودش می‌گذرد تا قدم در آن مسیر بگذارد! این شعار نیست! زمانی که می‌گویم: قطره‌ای در دریای بزرگ عاشقان امام حسین (ع) می‌شوی.
♦️فعالیت غول‌های اینترنتی از امروز در اروپا محدود می‌شود 🔹غول‌های اینترنتی جهان از جمله  گوگل، یوتیوب، آمازون، فیس بوک، اینستاگرام، ایکس (تویتر سابق) و تیک تاک از امروز (جمعه سوم شهریور) در قالب محدودیت‌هایی که کمیسیون اروپا مقرر کرده است، در این قاره فعالیت خواهند کرد. 🔹این شرکت‌ها که هرکدام افزون بر ۴۵ میلیون کاربر فعال در اتحادیه اروپا دارند، تحت نظارت کمیسیون اروپا، مشمول تعهدات جدیدی برای مبارزه با اطلاعات نادرست، نفرت آنلاین، پورنوگرافی کودکان و جعل هستند. 🔹قانون جدید همچنین در حوزه تبلیغات، هدف قرار دادن افراد زیر سن قانونی یا انتشار تبلیغات بر اساس داده‌های حساسی همچون مذهب و گرایش جنسی را ممنوع می‌کند.
شاهدخت لئونور، ولیعهد تاج و تخت اسپانیا و فرمانده آینده کل نیروهای مسلح این کشور دیروز عازم خدمت سربازی شد و یک دوره سه ساله آموزش نظامی را آغازکرد 🔹به گزارش رویترز، دختر بزرگ شاه فیلیپه ششم که در ماه اکتبر ۱۸ ساله می شود، در حالی به آکادمی نظامی ارتش زاراگوزا رسید که شاه فیلیپه ششم و ملکه لتیزیا او را همراهی کردند.
♦️۶ ماده غذایی برای جلوگیری از اشتهای بیش از حد 🔹بنابر اعلام دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، با شش گزینه گیاهی که به آنها اشاره خواهیم کرد می‌توان به کنترل اشتهای بیش از حد کمک کرد: 🔹مارچوبه 🔹موز 🔹پیاز 🔹جو 🔹کنگر فرنگی 🔹قارچ
♦️ 🔹وزیر کشور در مرز مهران: بیش از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار نفر تاکنون در سامانه سماح ثبت نام‌ کرده‌اند. 🔹رئیسی با استقبال مخبر وارد کشورمان شد. 🔹بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از انتخابات پارلمان اروپا از سمت خود کناره گیری می‌کند. 🔹ارتش اوکراین مدعی ورود به شبه‌جزیره کریمه شد. 🔹مدیرعامل شهر فرودگاهی امام: تخلف برخی ایرلاین‌ها با فروش بلیت ۵میلیونی اربعین 🔹رئیس‌جمهور: گام‌هایی که در این دولت در موضوع تجارت انجام شده است در ۴۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.
بالاخره پای VAR به ایران باز شد ‌سرپرست وزارت ورزش: 🔹در آخرین هماهنگی‌هایی که فدراسیون فوتبال با کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام شده است خود AFC قرار است ۸ دوربین‌ VAR را برای ۳ بازی در لیگ قهرمانان آسیا به ایران بیاورند. 🔹ما در آزادی و ورزشگاه نقش‌جهان میزبان تیم‌های آسیایی در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این ورقه‌های ابریشمی به این وسعت، تار عنکبوت هستند
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام حسین(ع): هركه گرفتارى مؤمنى را برطرف كند، خداوند گرفتاری‌هاى دنيا و آخرتش را برطرف مى‏كند. امروز شنبه ۴ شهریور ماه ۹ صفر۱۴۴۵ ۲۶ آگوست ۲۰۲۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ترافیک سنگین شب گذشته در ورودی مرز مهران ستاد مرکزی اربعین: 🔹در پایانه مرزی مهران و جاده‌های منتهی ترافیک و ازدحام مشاهده می‌شود. 🔹زائرانی که در مسیر مهران هستند، از مرزهای خسروی، باشماق و تمرچین تردد کنند.
تیراندازی در ایرانشهر ۴ کشته برجای گذاشت فرمانده انتظامی ایرانشهر: 🔹در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر سرنشینان یک دستگاه خودرو ۴۰۵ به سمت شهروندان تیراندازی و در این تیراندازی ۴ نفر به قتل می‌رسند. 🔹این درگیری طایفه‌ای بوده است و این تیراندازی خاتمه این قتل‌ها نبود و تعدادی از بستگان این مقتولین به روستای تمپ ریگان ایرانشهر هجوم آورده و خساراتی را برای اهالی این روستا به جا گذاشتند. 🔹با تدابیر ویژه پلیس هم‌اکنون امنیت برقرار شده و تحقیقات در خصوص دستگیری عاملان این جنایت در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفته است.
♦️ 🔹وزیر کشور: حرکات تروریستی که در حرم حضرت شاهچراغ(ع) اتفاق افتاد تلاش آمریکا و از سر استیصال برای ساماندهی مجدد داعش بود. 🔹بنا بر اعلام وزیر سابق آموزش و پرورش، طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ تعداد ۸ میلیون و ۷۹۵ هزار بی‌سواد مطلق در کشور وجود دارد. 🔹وزیر کشور:مدارک داوطلبان انتخابات درحال بررسی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آخرین وضعیت راه‌های منتهی به مرز مهران مسئول سالن مرکز مدیریت راه‌های کشور: 🔹در حال حاضر در محور ایلام به مهران ترافیک سنگینی را شاهد هستیم. 🔹در محور مریوان به سمت باشماق تردد روان است. 🔹در محور پیرانشهر به سمت مرز تمرچین تردد روان است.
♦️در حزب موتلفه اجازه نمی‌دهیم کسی در پی صیغه باشد بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی: 🔹ما در حزب مؤتلفه اجازه نمی‌دهیم کسی در پی صیغه باشد. اگر کسی در پی این اقدام برود اخراج است. ما در حزب مراقب هستیم که در مؤتلفه اسلامی یکی از این حوادث رخ ندهد. 🔹 چرا در کمیته امدادی که با وجود مرحوم عسگراولادی و ... دوستان موتلفه مدیریت شده یک رانت و اختلاس نیست؟ ‌چرا درحالی که کمیته امداد با زن‌های سرپرست خانواده ارتباط دارد ولی یک مورد اخلاقی در آن یافت نمی‌شود؟ چون اگر کسی نگاه چپ کند اخراج می‌شود. اصلا نمی‌گذارند بماند. 🔹حالا شما نظرتان این است که شورای نگهبان به خاطر مسائل سیاسی، فعالیت‌های غیراخلاقی یا اختلاس و ... را نادیده بگیرد؟ شورای نگهبان موظف است کسانی که رفتند در مجلس خلاف کردند، سوء‌استفاده مالی و اخلاقی کردند را رد صلاحیت کند./ایلنا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اکانت "پارک حیات وحش توران" ویدئویی از "دلبر" یوزپلنگ ایرانی (آسیایی) منتشر کرده که این حیوان که در یک محوطه محصور شده دنبال یک خرگوش می‌کند اما پس از گرفتن خرگوش از خوردن آن امتناع کرده و فقط آن را لمس می‌کند
رشد ۴۶ هزار واحدی شاخص بورس 🔹شاخص کل بورس امروز با رشد ۴۶ هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد یک میلیون و ۹۹۳ هزار واحد رسید.