eitaa logo
⭕خبر‌فورے⭕
5.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
4.4هزار ویدیو
24 فایل
•﷽• 🌍 کانال خبری فوری 🌍 🇮🇷 پوشش اخبار سیاسی ، نظامی ، اقتصادی ، مذهبی 🇮🇷 🌐پوشش اخبار بین‌الملل از واشنگتن تا پکن🌐 ♨️ با خبر فوری همراه باشید♨️
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آتش‌سوزی در مجتمع پالادیوم 🔹ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران: حادثه در رستوران طبقه منفی یک رخ داده بود. دود از دودکش رستوران به بیرون منتشر شده و ابعاد حادثه را بزرگ نشان می‌داد ولی حادثه خسارت جانی نداشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آهنگ ماموریت غیرممکن اونقدر معروفه که تا کسی نت‌های اولشو بشنوه می‌دونه داره به چی گوش می‌دهد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رسم‌ورسوم‌های عجیب و غریب کشورها 🔹هر کشوری سنت و رسم عجیبی دارد. ایرانِ ما هم شاید استثنا نباشد، اما در این ویدیو به عجیب‌ترین رسم و رسوم‌های سایر کشورها پرداخته‌ایم. 🔹آیا می‌دانستید در چین پای زنان را می‌بستند تا سایز پای آنها کوچک بماند؟
مسخره‌ترین مرگ‌ها در دنیا (۱)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نامش مشایه اهواز است، اما من دریایی دیدم که در آن گم شده‌ام، تا چشم کار می‌کرد شکوه تیره‌ای را ‌دیدم که باد عبا و چادر آن‌ها را به بازی گرفته بود، اما میان همه شلوغی حواسش بود گلوی زائر را تازه کند. چهره‌هایی را دیدم که عرق از سَر و روی آن‌ها می‌چکد اما با پاک کردن آن با گوشه آستین خود جان تازه‌ای برای ادامه راه می‌گرفتند. جاماندگانی را دیدم که به مشایه دخیل بسته بودند و با چشمانی اشک‌آلود همدردی با حسینِ علی ورد لبانشان بود، وقتی می‌گویم تا چشم کار می‌کرد! تا نبینی! نمی‌دانی من چه می‌گویم. اینجا اراده‌ها به لطف ابا عبدالله الحسین گره خورده است، این‌ها را هر کسی ببیند هزار بار از خودش می‌گذرد تا قدم در آن مسیر بگذارد! این شعار نیست! زمانی که می‌گویم: قطره‌ای در دریای بزرگ عاشقان امام حسین (ع) می‌شوی.
♦️فعالیت غول‌های اینترنتی از امروز در اروپا محدود می‌شود 🔹غول‌های اینترنتی جهان از جمله  گوگل، یوتیوب، آمازون، فیس بوک، اینستاگرام، ایکس (تویتر سابق) و تیک تاک از امروز (جمعه سوم شهریور) در قالب محدودیت‌هایی که کمیسیون اروپا مقرر کرده است، در این قاره فعالیت خواهند کرد. 🔹این شرکت‌ها که هرکدام افزون بر ۴۵ میلیون کاربر فعال در اتحادیه اروپا دارند، تحت نظارت کمیسیون اروپا، مشمول تعهدات جدیدی برای مبارزه با اطلاعات نادرست، نفرت آنلاین، پورنوگرافی کودکان و جعل هستند. 🔹قانون جدید همچنین در حوزه تبلیغات، هدف قرار دادن افراد زیر سن قانونی یا انتشار تبلیغات بر اساس داده‌های حساسی همچون مذهب و گرایش جنسی را ممنوع می‌کند.
شاهدخت لئونور، ولیعهد تاج و تخت اسپانیا و فرمانده آینده کل نیروهای مسلح این کشور دیروز عازم خدمت سربازی شد و یک دوره سه ساله آموزش نظامی را آغازکرد 🔹به گزارش رویترز، دختر بزرگ شاه فیلیپه ششم که در ماه اکتبر ۱۸ ساله می شود، در حالی به آکادمی نظامی ارتش زاراگوزا رسید که شاه فیلیپه ششم و ملکه لتیزیا او را همراهی کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر
♦️۶ ماده غذایی برای جلوگیری از اشتهای بیش از حد 🔹بنابر اعلام دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، با شش گزینه گیاهی که به آنها اشاره خواهیم کرد می‌توان به کنترل اشتهای بیش از حد کمک کرد: 🔹مارچوبه 🔹موز 🔹پیاز 🔹جو 🔹کنگر فرنگی 🔹قارچ