eitaa logo
روشنا ( آوای بیداری ) 🇵🇸🏴
1.8هزار دنبال‌کننده
9.8هزار عکس
6.3هزار ویدیو
162 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
مسابقه کتابخوانی سوال شماره چهارم❓❓❓ 🔺معنی و مفهوم واژه حجاب چیست؟ ۱. بر اساس احکام اسلام خانمها باید بدن خود را بجز صورت و دست ها تا مچ از نامحرم بپوشانند هر پوششی که این مقدار را بپوشاند حجاب است ۲-حجاب برای پوشاندن زیبایی های ظاهری خانمها در مقابل نامحرم است و هر لباسی که بیشترین این کار را انجام دهد طبعا حجاب بهتری است ۳-گزینه الف و ب ۴-حجاب فقط پوشش با چادر است و خانمهای غیر چادری بی حجاب یا بد حجاب می باشند ┄┅┅♦️@basijechaypareh♦️┅┅┄ https://eitaa.com/basijechaypareh
مسابقه کتابخوانی سوال شماره پنجم❓❓❓ 🔺آیاتی که دستور خداوند متعال در خصوص حجاب صراحتا در آن بیان شده است کدام گزینه می باشد. ۱. آیه۵۹ سوره احزاب ۲-آیه ۴ سوره نسا ۳- آیه۳۱ سوره نور ۴-گزینه الف و ج ┄┅┅♦️@basijechaypareh♦️┅┅┄ https://eitaa.com/basijechaypareh
مسابقه کتابخوانی سوال شماره ششم❓❓❓ 🔺کدام گزینه نادرست می باشد؟ ۱. حجاب برای زنان مسلمان فقط یک مسئله شخصی نیست و جنبه تمدنی و هویتی دارد. ۲-حجاب مختص خانمها نیست و آقایان هم باید قوانین پوشش را رعایت کنند ۳- قوانین اسلامی برای رسیدن به یک زندگی سعادتمند در دنیا و آخرت از سوی خداوند قرار داده شده و حجاب نیز یکی از این قوانین است که عمل به آن در اجتماع لازم است ۴-هرکس مختار است سبک پوشش خود را انتخاب کند و ما باید به عقاید هم احترام بگذاریم بنابراین در حیطه حجاب امر به معروف مجاز نیست ┄┅┅♦️@basijechaypareh♦️┅┅┄ https://eitaa.com/basijechaypareh
مسابقه کتابخوانی سوال شماره هفتم❓❓❓ 🔺معنی آیه (لا اکراه فی الدین) چیست؟ ۱-افکار بر خلاف افعال قابل اجبار نیست. ۲-در پذیرش دین اجبار و اکراه وجود ندارد ۳-در انجام احکام و دستورات دینی اجباری وجود ندارد و می توان با اختیاری که خداوند به انسان داده برخی از اعمال دینی را انجام نداد ۴-گزینه الف و ب ┄┅┅♦️@basijechaypareh♦️┅┅┄ https://eitaa.com/basijechaypareh
کتاب شبهات پر تکرار.pdf
1.76M
🔺منبع مسابقه کتابخوانی شبهات پرتکرار @basijechaypareh
نحوه شرکت در مسابقه: عزیزان تا پایان روز چهارشنبه ۲۴مرداد ماه فرصت دارند پاسخ سوالات را بصورت یک کُد و عدد ۷رقمی * نام و نام خانوادگی *نام استان و شهرستان به آی دی ادمین کانال @mahdihz313 ارسال نمایند.
🕯 🌷تعجیل در فرج مولانا صاحب الزمان عجّل اللّه تعالی فرجه الشریف صلوات🌷
آیه: وَلَا نُكَلِّفُ نَفْساً إِلَّا وُسْعَهَا وَلَدَيْنَا كِتَابٌ يَنطِقُ بِالْحَقِّ وَهُمْ لَا يُظْلَمُونَ (۶۲) ترجمه: و ما هیچ كس را جز به مقدار توانش تكلیف نمى كنیم، و نزد ما كتابى است كه به حقّ سخن مى گوید (و بر كار مردم گواه است) و به آنان هیچ ستمى نمى شود. نکته‌ها‌: در فقه قاعده اى به نام قاعده ى «نفى عُسر و حَرَج» وجود دارد، كه مبناى آن همین آیه است. یعنى هرگاه تكلیفى موجب سختىِ غیر قابل تحمّل گردید، آن تكلیف ساقط مى شود. پیام‌ها‌: - گرچه سبقت و سرعت در كارهاى خیر ارزش دارد، ولى افراط ممنوع است. «الاّ وُسعها» - تكلیف همه ى انسان ها یكسان نیست. هر كس به مقدار توانِ جسمى، فكرى و مالیش مكلّف است و خداوند تكلیف غنى را از فقیر نمى خواهد. «لا نكلّف نفساً الاّ وسعها» - در جهان بینى الهى، هیچ كس گرفتار عقده و احساس حقارت نمى شود، چون بیش از توانش تكلیفى ندارد. «الاّ وسعها» (آرى هر كس توانى دارد و وظیفه اى، پس باید آرامش داشته باشیم) - نظام آفرینش، حساب و كتاب دارد. «و لَدَینا كتاب»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨بسم ربِّ الشُّهدا وَالصدّیقین✨ امام خامنه ای مدّظله العالی : امروزفضیلت زنده نگه‌ داشتن نام، یاد و خاطره شهیدان کمتراز شـــ🌹ــهادتـــــ نیست. 🕊زیارتنامه شهدا🕊 🌹اَلسَّلامُ عَلَیکُم یَا اَولِیاءَ اللهِ وَ اَحِبّائَهُ ، اَلسَّلامُ عَلَیکُم یَا اَصفِیَآءَ اللهِ وَ اَوِدّآئَهُ ، اَلسَلامُ عَلَیکُم یا اَنصَارَ دینِ اللهِ ، اَلسَلامُ عَلَیکُم یا اَنصارَ رَسُولِ اللهِ ، اَلسَلامُ عَلَیکُم یا اَنصارَ اَمیرِالمُومِنینَ ، اَلسَّلامُ عَلَیکُم یا اَنصارَ فاطِمَةَ سَیِّدَةِ نِسآءِ العالَمینَ ، اَلسَّلامُ عَلَیکُم یا اَنصارَ اَبی مُحَمَّدٍ الحَسَنِ بنِ عَلِیٍّ الوَلِیِّ النّاصِحِ ، اَلسَّلامُ عَلَیکُم یا اَنصارَ اَبی عَبدِ اللهِ ، السّلام عَلیکُم یا انصار مهدی عجّل الله، بِاَبی اَنتُم وَ اُمّی طِبتُم ، وَ طابَتِ الاَرضُ الَّتی فیها دُفِنتُم ، وَفُزتُم فَوزًا عَظیمًا ،فَیا لَیتَنی کُنتُ مَعَکُم فَاَفُوزَمَعَکُم. •┈••✾🍃🌹🌹🌹🍃✾••┈•
مداحی آنلاین - نماهنگ بنویس حسین - مجتبی رمضانی.mp3
3.16M
می‌نویسم حسین می‌خونم کربلا سر و سامونم و درمونم کربلا به حق فاطمه بنویس اسم منو فی یوم الاربعین میون زائرا جاماندگان💔 🏴 مجتبی_رمضانی🎙
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا