#مهم_ترین_بخش_بیانات_رهبرمان
آمریکا و اسرائیل آمدند
شرارت کردند
کتک خوردند
و رفتند
و چیزی به دست نياوردند
برای جنگ ۱۲ روزه ۲۰سال برنامهریزی کرده بودند
دست خالی برگشتند و ناکام شدند
https://eitaa.com/khate_Revayat
#مهم_ترین_بخش_بیانات_رهبرمان
جانهای عزیزی را از دست دادیم
این طبیعت جنگ لست
لکن جمهوری اسلامی نشان داد که کانون اراده و قدرت است
میتواند بایستد
خسارتهای مادی دشمن بسیار بیشتر از خسارات ما بود
او شروع کرد
او بیشتر خسارت دید
https://eitaa.com/khate_Revayat
#مهم_ترین_بخش_بیانات_رهبرمان
آمریکا در این جنگ به شدت ضرر کرد
آخرین و بیشترین تسهیلات را به کار برد
جنگنده ها و زیردریاییها را به کار برد
اما نتوانست به چیزی که میخواهد برسد
https://eitaa.com/khate_Revayat
#مهم_ترین_بخش_بیانات_رهبرمان
نصیحت من به فرزندانم در سراسر کشور
1️⃣در برابر دشمن همه با هم باشید
اختلافاتی هست باشه
2️⃣اما در مقابل دشمن همه در کنار هم قرار بگیرید
این یک عامل مهم است
3️⃣از رئیس جمهور محترم حمایت کنید
کارهای خوبی شروع کردند
بعضی کارهای نیمه شهید رئیسی را از سر گرفتند
4️⃣باید از دولت حمایت شود که کار سنگینی میکنند
5️⃣از اسراف اجتناب کنید
اسراف در آب و نان و خوراکی ها و گاز و بنزین
6️⃣این از مهم ترین خطرات برای کشور است
7️⃣اگر اسراف نباشد، بلاشک اوضاع کشور بهتر خواهد بود
8️⃣ارتباط با خدا را بیشتر کنید
برای امنیت
برای عافیت
برای باران
9️⃣با خدا حرف بزنید
متضرعانه با او حرف بزنید
که او اسباب امور را مهیا خواهد کرد
https://eitaa.com/khate_Revayat
گل فکر بی قراری بلبل نمی کند
بلبل بدون گل سخنش گل نمی کند
عاشق به جرم عشق به بالای دار رفت
آری کسی ز عشق تنزل نمی کند
سوغات مرد عشق بجز درد هیچ
باید بمیرد آنکه تحمل نمیکند
بر در چه می زنید دری وا نمی شود
من گشته ام نگرد که پیدا نمی شود
دریا دلم چگونه به یک قطره دل دهم
یک قطره آب مانده که دریا نمیشود
لیلا یکی درست بگویم خدا یکی
هر کس به یک کرشمه که لیلا نمی شود
حق با تو بود گر به دلت مهر من نبود
یوسف که پای بند زلیخا نمی شود
او سیب خواست تو دیگر بگو چرا
آدم که خام خواهش حوا نمی شود
من گشته ام تمام جهان را عزیز من
هر یوسفی که یوسف زهرا(س) نمی شود
من گشته ام تمام جهان را عزیز من
ارباب بهتر از گل زهرا(س) نمی شود
#مرهم
https://eitaa.com/khate_Revayat
سلام و نور
شهرقدس در جنگ ۱۲ روزه چند سرباز عزیز رو تقدیم راه الله کرد.
یکیشون شهید امیرحسین گشانی بود
این لینک که در ادامه میفرستم مربوط به کانال شهید هست
حتما عضو بشید.
https://eitaa.com/Shahid_Amirhosein_geshani
🌧
بارون که شروع شد گفت من میخوام توی حیاط نماز بخونم. گفتم نه سرده
گفت پس توی بالکن میخونم.
کاپشن پوشید و سجاده انداخت و شروع کرد به نماز خوندن
گفتم چه نمازی بود؟
گفت نماز تشکر....
پرسیدم چی گفتی حالا...
گفت دعا کردم مریضا خوب بشن، هیچ جا خشک نباشه همیشه بارون بیاد، امام زمان ظهور کنه
امروز بارون به قلب من بارید
مطمئنم خبرِ نماز خوندن پسرکم همراه ملائکهای که برای نمازش اومده بودن به آسمون میرسه
امیدوارم دعای پسرکم قبول بشه...
خدایا شکرت که بارون اومد
https://eitaa.com/khate_Revayat
12.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌩🌩🌩🌧
تا حالا نشده بود رعد و برق بزنه و من از خوشحالی گریه کنم...
گاهی گرفته شدن نعمت، ما رو شاکرتر میکنه.
امروز دمِ غروب چندتا از همسایه ها توی بالکن بودن. همه چشم دوخته بودن به آسمون
صدای شُرشُر ناودونها بلند شد
بوی بارون تمام کوچه رو پُر کرد
گربهها خزیدن زیر ماشینها
بارون شدت گرفت
هوا خنک و تمیز شد
بچه ها خوشحال شدن
از گنجشکها خبری نبود اما اونا هم شاد بودن حتما
من این وسط به شُکر واقعی فکر میکردم
انگار چیزی از توی قلبمون میجوشید و واقعیِ واقعی میگفت الحمدلله الهی شکر....
اما کی دعا کرده بود و مستجاب شده بود؟
کیه که بخاطرش بارون نازل میشه؟
رزقها فرود میاد...
گرهها باز میشه...
ما خیلی خوشبختیم که هنوز یک نفر از ۱۴ معصوم بین ما و توی دنیای ما زندگی میکنه
او که اگر دعا کنه هم بارون میاد هم غصه میره
هم امنیت میشه هم آرامش میاد
ما خوشبختیم که با دعای امام مهدی بارون رو دیدیم
و شاکرتر شدیم
امید داریم که خودش هم بیاد و قلبمون آروم بگیره
امضا، چشم به راهِ بارانِ دوازدهم
#بِیُمنِه_رُزِقَ_الوَری
#صاحب_الزمان
#مولا
https://eitaa.com/khate_Revayat
بسم الله النور🌻
امروز برای پسرهای من، یک روز فراموش نشدنی
ماندگار
باعشق
و
خاطرهانگیز شد
وقتی دو سوم مراسم گذشت و آقا نیامد، کمی دمق شدند
بچهها از ۴ونیم صبح بیدار بودند. تنها چیزی که از خواب شیرین بیدارشان کرد دیدار رهبر معظم انقلاب بود.
اما حدود دو ساعت در حسینیه بودند و رهبر را ندیدند.
اما یکباره، ورق برگشت.
خواب از چشم پسرکانم پرید
روی پا ایستادند و قد و قامت و صورت ماهِ رهبرشان را دیدند.
شور و شعف از رویِشان میبارید
و چه ذوقی کردم از اشکِ شوقِ محمدحسن ۷سالهام که نگاه میکرد به جمال رهبر و اشک میریخت.
جان گرفتیم
غصهها یادمان رفت
خستگیها به در شد
لحظات سامان گرفت و نشست به جانمان....
از خدا میخواهم که شهدِ شیرینِ این دیدار غیرمنتظره و شورانگیز در کام پسرانم بماند.
و تمام وجودشان را نورانی کند.
الهی الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله
#دیدارِ_ماه
#بیت_رهبری
#حسينيه_امام_خمینی
#پسرانم_سرباز_وطناند
#عمرم_رو_عمرت
https://eitaa.com/khate_Revayat