eitaa logo
🚩خطِ روایت☫سمیرا چوبداری☫
254 دنبال‌کننده
173 عکس
59 ویدیو
0 فایل
سِــلاح من چیزی‌ست که خُـــــدا به آن قسم خورده ༻وَالـقَـــلَـمِ وَ ما یَسـطُـــرون༻ در جنگِ روایتها، می‌نويسم. حق را،عشق را،وطن را 🇮🇷🇵🇸 #سمیرا_چوبداری #خط_روایت
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسم الله النور🌻 امروز برای پسرهای من، یک روز فراموش نشدنی ماندگار باعشق و خاطره‌انگیز شد وقتی دو سوم مراسم گذشت و آقا نیامد، کمی دمق شدند بچه‌ها از ۴ونیم صبح بیدار بودند‌. تنها چیزی که از خواب شیرین بیدارشان کرد دیدار رهبر معظم انقلاب بود. اما حدود دو ساعت در حسینیه بودند و رهبر را ندیدند. اما یکباره، ورق برگشت. خواب از چشم پسرکانم پرید روی پا ایستادند و قد و قامت و صورت ماهِ رهبرشان را دیدند. شور و شعف از رویِ‌شان می‌بارید و چه ذوقی کردم از اشکِ شوقِ محمدحسن ۷ساله‌ام که نگاه می‌کرد به جمال رهبر و اشک می‌ریخت. جان گرفتیم غصه‌ها یادمان رفت خستگی‌ها به در شد لحظات سامان گرفت و نشست به جانمان.... از خدا میخواهم که شهدِ شیرینِ این دیدار غیرمنتظره و شورانگیز در کام پسرانم بماند. و تمام وجودشان را نورانی کند. الهی الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله https://eitaa.com/khate_Revayat
ای سفره‌دار، سفره‌ی اعیانی‌ات قبول اُمُّ‌الشهید، لشکرِ قربانی‌ات قبول ای مشکِ چشم‌های تو نذرِ لبِ حسین ای آسمان، زیارتِ بارانی‌ات قبول (سلام‌الله‌علیها) https://eitaa.com/khate_Revayat
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هم‌صحبت شدن با مادران شهدا برای من شبیه نشستن کنار دریاست. در سکوت تماشایشان میکنم. به عظمت روحشان چشم می‌دوزم، و از تلاطم قلبشان اشک میریزم... مصاحبه‌ای داشتم با مادر شهید امیرحسین گشانی که در روزنامه جام‌جم چاپ شد. از طریق لینک زیر گپ و گفت ما را بخوانید https://jamejamdaily.ir/Newspaper/Page/7211/Life/11/0
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
تقدیم به خودم؛ با مِهر🌻 به قول خانم امیرزاده ، مثل میوه است، باید برسد.... امروز این کتاب رو به خودم هدیه دادم. به امید اینکه آب و نور بگیرم از خط به خطش و مادر خوبی باشم.... توصیه میکنم بخونیدش مطمئنم کتاب فوق‌العاده‌ای هست.... ❤️ https://eitaa.com/khate_Revayat
خواننده‌ی دعا که گویی از محاسن سپیدان مسجد بود بین دو نماز، دعای تعقیبات را طوری خواند که دلم تا دم افطار ماه خدا پَر زد... خدا کند به ماه رمضان برسیم و رویِ ماهش را ببینیم