بسم الله النور🌻
امروز برای پسرهای من، یک روز فراموش نشدنی
ماندگار
باعشق
و
خاطرهانگیز شد
وقتی دو سوم مراسم گذشت و آقا نیامد، کمی دمق شدند
بچهها از ۴ونیم صبح بیدار بودند. تنها چیزی که از خواب شیرین بیدارشان کرد دیدار رهبر معظم انقلاب بود.
اما حدود دو ساعت در حسینیه بودند و رهبر را ندیدند.
اما یکباره، ورق برگشت.
خواب از چشم پسرکانم پرید
روی پا ایستادند و قد و قامت و صورت ماهِ رهبرشان را دیدند.
شور و شعف از رویِشان میبارید
و چه ذوقی کردم از اشکِ شوقِ محمدحسن ۷سالهام که نگاه میکرد به جمال رهبر و اشک میریخت.
جان گرفتیم
غصهها یادمان رفت
خستگیها به در شد
لحظات سامان گرفت و نشست به جانمان....
از خدا میخواهم که شهدِ شیرینِ این دیدار غیرمنتظره و شورانگیز در کام پسرانم بماند.
و تمام وجودشان را نورانی کند.
الهی الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله
#دیدارِ_ماه
#بیت_رهبری
#حسينيه_امام_خمینی
#پسرانم_سرباز_وطناند
#عمرم_رو_عمرت
https://eitaa.com/khate_Revayat
ای سفرهدار، سفرهی اعیانیات قبول
اُمُّالشهید، لشکرِ قربانیات قبول
ای مشکِ چشمهای تو نذرِ لبِ حسین
ای آسمان، زیارتِ بارانیات قبول
#وفات_حضرت_ام_البنین (سلاماللهعلیها)
#گرامی_داشت_مادران_شهدا
https://eitaa.com/khate_Revayat
﷽
همصحبت شدن با مادران شهدا برای من شبیه نشستن کنار دریاست.
در سکوت تماشایشان میکنم. به عظمت روحشان چشم میدوزم، و از تلاطم قلبشان اشک میریزم...
مصاحبهای داشتم با مادر شهید امیرحسین گشانی که در روزنامه جامجم چاپ شد.
از طریق لینک زیر گپ و گفت ما را بخوانید
https://jamejamdaily.ir/Newspaper/Page/7211/Life/11/0
#خط_روایت #سمیرا_چوبداری
#شهید_امیرحسین_گشانی
#شهرقدس #روزنامه_جامجم
https://farsnews.ir/meysamrashidi/1765352756934057884
بازنشر این مصاحبه در خبرگزاری فارس
#شهید_امیرحسین_گشانی
#خبرگزاری_فارس #سمیرا_چوبداری
﷽
تقدیم به خودم؛ با مِهر🌻
به قول خانم امیرزاده ، #فهم مثل میوه است، باید برسد....
امروز این کتاب رو به خودم هدیه دادم.
به امید اینکه آب و نور بگیرم از خط به خطش و مادر خوبی باشم....
توصیه میکنم بخونیدش
مطمئنم کتاب فوقالعادهای هست....
#سمیرا_چوبداری
#تربیت_کودک #کتاب #آیت_الله_خامنه_ای #رهبرجانمون❤️
https://eitaa.com/khate_Revayat
خوانندهی دعا که گویی از محاسن سپیدان مسجد بود بین دو نماز، دعای تعقیبات را طوری خواند که دلم تا دم افطار ماه خدا پَر زد...
خدا کند به ماه رمضان برسیم و رویِ ماهش را ببینیم