eitaa logo
خزینة الجواهر
1.1هزار دنبال‌کننده
31.1هزار عکس
28.7هزار ویدیو
34.9هزار فایل
منبعی از محتوای ناب تبلیغی مناسبتی ارتباط باخادم كانال @a1nemati پستهای مفیدتان را به ما ارسال کنید
مشاهده در ایتا
دانلود
از تمام حوزه فقط عبا و عمامه اش را به ارث برده اید! 🔻 برخی معممینی که بعد از انتشار فیلم پرابهام مهسا امینی بدون هیچ سند و مدرکی موضع گیری کردند، قضاوت کردند، حکم دادند و خواهان اجرای حکمشان بودند، در مورد جنایت واضحی که در حرم شاه چراغ رخ داده است یا سکوت اختیار کرده‌اند و یا موضع گیری غیر انقلابی داشته اند. ♨️اصلا شما که خود را به حوزه علمیه ربط می‌دهید و از تمام حوزه فقط عبا و عمامه اش را به ارث برده اید، از نحوه شهادت طلبه شهید آرمان علی وردی که با شدید ترین و شقاوتمندانه ترین حالت به شهادت رسیده با خبرید؟ ♨️ این خواص رفوزه شده به عیان می بینند که حق و باطل در خیابان صف ارایی کرده‌اند و علی رغم نهیب مقام معظم رهبری که باید در صدد جبران اشتباهاتشان بر آیند، نه تنها اشتباه خود را جبران نکرده‌اید بلکه هنوز هم آتش بیار معرکه‌اید!!! ♨️ فاعْتَبِرُوا يَا أُولِي الْأَبْصَارِ 🌐 رسانه حوزه انقلابی (رحامدیا) 🆔 @rahamedia
🔰 لینک جلسات دوره رایگان جریان شناسی که در رحا مدیا برگزار شده است ------------------------------------------------- 🔻 جریان انجمن حجتیه: 1️⃣ جلسه اول 2️⃣ جلسه دوم 3️⃣ جلسه سوم 4️⃣ جلسه چهارم 5️⃣ جلسه پنجم 6️⃣ جلسه ششم 🔻 جریان شیعه انگلیسی: جلسه اول جلسه دوم جلسه سوم جلسه چهارم 🔻 جریان یمانی: جلسه اول جلسه دوم جلسه سوم جلسه چهارم جلسه پنجم جلسه ششم جلسه هفتم ------------------------------------------------- برای دوره جدید جریان شناسی حوزه و روحانیت در فتنه مهسا امینی به این لینک مراجعه کنید 👇👇 https://eitaa.com/rahamedia/14171 🆔 @rahamedia
از فدک تا فلک آیه الله مصباح (2).mp3
14.78M
💮سلسله دروس آیه الله مصباح یزدی💮 🔅ترم 1 از فدک تا فلک (12 جلسه) ✴️سخنران: آیة الله (دام ظله العالی) 📖🎧 : وحدت و اختلاف ⏰ 60':45" 📁 14.00 MB
با این صغری و کبرای کاملا غلط حتی شمر و خولی و هرمله هم می تونن مسئولیت بگیرن
دستورالعمل جذب خاص (بدون آزمون) روحانی کاروان عتبات عالیات در راستای اجرای سیاست‌های بعثه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و باعنایت به توصیه نماینده محترم ولی فقیه در خصوص جذب نیروهای نخبه و فرهیخته حوزه‌های علمیه (جذب خاص) به عنوان خادمان فرهنگی عتبات عالیات، معاونت فرهنگی بعثه نسبت به جذب افرادی که دارای شرایط عمومی واختصاصی ذیل هستند از تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/27 لغایت ۱۴۰۳/06/27 اقدام می‌نماید. ❇️ الف - شرایط عمومی ✅️ -تابعیت جمهوری اسلامی ایران. ✅️ -التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی و ولایت فقیه. ✅️-برخورداری از حسن شهرت و معاشرت. ✅️ -نداشتن سوءپیشینه و سابقه محكومیت در محاکم قضائی جمهوری اسلامی ایران. ✅️ -برخورداری از توانائی جسمانی. ✅️-نداشتن منع قانونی خدمت نظام وظیفه عمومی در زمان اعزام. ✅️ -متأهل بودن. ✅️-معمم بودن دائم در زمان پذیرش. ✅️ -دارابودن حداقل 27 سال و حداکثر ۴۵ سال. ⚠️ ب - شرایط اختصاص ☑️ .دارا بودن مدرک اتمام کتبی و شفاهی پایه دهم از حوزه های قم، مشهد یا اصفهان 🔽ج- فرآیند جذب 🔻.ثبت نام اولیه در سایت آزمون (azmoon.hajj.ir) 🔻.تأیید ثبت نام (صحت سنجی مدارک بارگزاری شده در سامانه، توسط مناطق و ستاد) 🔻.کسب حد نصاب قبولی در مصاحبه علمی و عملی 🔻.کسب حد نصاب قبولی در ارزیابی نوار سخنرانی و روضه خوانی و مدیحه سرایی 🔻.طی کردن مراحل آموزش و کسب حد نصاب آن ❎️ تبصره3: پس از تائید ثبت نام در صورت عدم مراجعه داوطلبان جهت گذراندن مراحل جذب طی 3 سال، پرونده ایشان مختومه می‌گردد. ❎️ تبصره 2:‌ کسب حد نصاب قبولی در مصاحبه علمی، حداقل امتیاز ۷۰ (14) از ۱۰۰ (20) میباشد. ⏬️ د: مصاحبه علمی و عملی ✔️.مصاحبه بر دو محور علمی و عملی طبق جدول ذیل برگزار میگردد. ✔️.زمان برگزاری مصاحبه از تاریخ ۱۴۰۳/۰۸/01 تا ۱۴۰۳/۰۸/۳۰ می‌باشد. ✔️.محل برگزاری مصاحبه علمی، دفاتر بعثه در سراسر کشور می‌باشد. ❌️تذکرات ضروری❌️ 1 -جذب خاص فقط از طریق سامانه جذب به آدرس azmoon.hajj.ir انجام میگیرد و افراد واجد شرائط با مراجعه به سامانه نسبت به ثبت نام اقدام می‌نمایند. 2 -هزینه ثبت نام 2.000.000 ریال می‌باشد که تنها از طریق درگاه اینترنتی معتبر همین سامانه قابل پرداخت است. 3-پس از اتمام زمان ثبت نام حداکثر طی سه ماه مدارک داوطلبان بررسی و صحت سنجی میگردد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت یا بعثه منطقه خود از وضعیت ثبت نام خویش مطلع شوند. 4 -دفاتر مناطق و استانی بعثه وظیفه دارند در خصوص نحوه جذب خاص، داوطلبان را راهنمایی نمایند . 5 -هر داوطلب فقط یكبار مجاز به شرکت در مصاحبه علمی و عملی جذب خاص میباشد. 6 -در صورت عدم موفقیت داوطلب درهر یک از مراحل بند "ج" این اطلاعیه، داوطلب مردود تلقی می‌شود و تنها از طریق شرکت در آزمون عمومی امكان جذب را خواهد داشت. 7 -دوره آموزش تمهیدی پیش از آزمون، متعاقبا اعلام می‌گردد. مدیریت جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پزشکیان: اگر بتوانیم FATF و برجام را حل کنیم و روابط‌مان را با دنیا اصلاح کنیم، می‌توانیم به اهداف چشم‌انداز برسیم
پزشکیان: اگر آمریکا با ما نجنگه با آمریکا هم برادریم /////// آقای پزشکیان کجای نهج البلاغه را خواندی به این نتیجه رسیدی باشیطان هم میشود برادر شد؟
پزشکیان: فتنه نداریم. یه عده اینورن میگن حق با ماست. شما اونوری میگی حق با منه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیا دولت وفاق شکست می‌خورد؟ 🔶 مناظره محمدرضا خاتمی و پرویز امینی فیلم کامل در یوتوب : https://youtu.be/yJ6SKsO2ntQ
فرزند آوری در حقیقت هنر زن است اوست که زحماتش را تحمل می کنند اوست که خدای متعال ابزار پرورش فرزند را به او داده است صبرش را ،عاطفه اش را،احساساتش رابه آنها داده است. مقام معظم رهبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پزشکیان: قرار بود گشت ارشاد دیگه اذیت نکنه، حالا پیگیری می کنیم که دیگه اذیت نکنند.....
۱۷ بانک نهضت ملی مسکن را تحریم کردند درحالی قانون جهش تولید مسکن بانک‌ها را مکلف کرده است که حداقل ۲۰ درصد از کل تسهیلات خود را به نهضت ملی مسکن اختصاص دهند، که تازه‌ترین آمار از عملکرد نظام بانکی در این بخش نشان می‌دهد سهم ۱۷ بانک از پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن همچنان صفر است. بانک‌های مسکن، سپه، ملی، تجارت، ملت، صادرات، صنعت و معدن و توسعه صادرات تنها بانک‌هایی بودند که در تاریخ منتهی به ۳۱ تیر ماه امسال جمعاً ۷۴۸.۷۱۷ میلیارد ریال تسهیلات در نهضت ملی مسکن پرداخت کرده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر معظم انقلاب : مدل امر به معروف مدل خواهش نیست!
HS_Volume 22_Issue 86_Pages 123-146 (1).pdf
855.7K
📌نقد سندی و دلالی روایت «رفع قلم» در ۹ ربیع به مناسبت کشته شدن عمر بن خطاب: در این مقاله به روایتی موسوم به «رفع قلم» «...أَنْ یَرْفَعُوا الْقَلَمَ عَنِ الْخَلْقِ کُلِّهِمْ فِی ذَلِکَ الْیَوْمِ...» از سه منظر: ، و پرداخته شده است. قدیمی‌ترین مأخذ این روایت، مجموع الأعیاد ابوسعیدطبرانی، یکی از نصیریه در قرن پنجم است و از آن‏جا در قرن ششم، به منابع انتقال یافته است. بررسی رجالی و سندی بیان‏گر آن است که روایت فوق، مرسل و محرَّف‌ و راویان اصلی آن همگی . مهم‌ترین نقد دلالی این روایت، تصریح آن بر جریان فراگیر رفع تکلیف به مدت سه روز و در واقع ترویج نوعی اباحی‌گری است. حاصل، آن‌که روایت مزبور به دلایل: عدم اعتبار منبع، عدم اعتبار و صحت سند، احراز مخالفت متن با کریم و و نیز مخالفت محتوای روایت با شواهد تاریخی و اتفاق نظر قاطبه مورخان مبنی بر وقوع ماجرای قتل خلیفه دوم در اواخر ذی‌الحجه سال 23هجری، فاقد حجیت ارزیابی می‌شود. 👇👇 🌻 @ahlebait110
📌تاریخچه بر امیرمؤمنان علی(ع) در لازم به ذکر است که از نظر شیعیان شهادت بر امیرمؤمنان علی(ع) در از باب جزئیت در اذان نیست؛ بلکه از باب تقرب و تهیت به امیرمؤمنان علی اظهار می گردد؛ چنانکه شیخ صدوق(م381ق) نیز در همان اوائل عصر غیبت کبرا بر آن تذکر داده است. در سیف الدوله حمدانی بعد از تأسیس دولت ، دستور داد تا برای اولین بار جمله "محمد و علی خیر البشر" که برگرفته از کلام رسول خدا درباره منزلت امیرمؤمنان است، در وسط گفته شود و به صورت یک سنت درآمد. در سال 296 قمری ابوعبدالله شیعی نیز دستور داد تا در اذان «حی علی خیرالعمل و علیٌ خیرالبشر» گفته شود. افزون بر حلب در اظهار "اَشهَدُ انَّ علیّاً ولی المؤمنین،" شیعیان امامی مذهب عصر آل بُوَیه نیز «اَشهَدُ انَّ علیّاً وَلِی الله» را در اذان خود اعلام کردند. بنابر گزارش ابن کثر(م774ق) سنی، بیشتر مردم نیز در سال 366 قمری "حی علی خیرالعمل" را در اذان اظهار می کردند. در سال 443 قمری نیز محله «اشهد انَّ علیّا ولی الله» را در اذان خود اعلام کردند. برخی نیز بر سر در خانه ها و خود این فراز را با طلا نوشتند. 📚بلاذری، أنساب الأشراف‏، ج2، ص103؛ 📚شیخ صدوق، من لایحضره الفقیه، ج3، ص493. 📚ابن عدیم، بغیه الطلب فی تاریخ حلب، ج2، ص476- 475، 944 📚ابن حماد، اخبار ملوک بنی عبید و سیرتهم، ج1، ص50. 📚ابن کثیر، البدایه و النهایه، ج11، ص270. 📚شیخ صدوق، من لایحضره الفقیه، ج1، ص290. 📚ابن جوزی، المنتظم فی التاریخ الامم و الملوک، ج15، ص329، ص335؛ 📚مقریزی، المواعظ و الاعتبار بذکر خطط و آثار، ج2، ص271، ص274. 👇👇 🌻 @ahlebait110
📌تأکید اهل بیت(ع) بر کیفیت صلوات امام حسن (ع) صلوات را اینگونه می فرستاد: «اللَّهُمَ‏ صَلِ‏ عَلَى‏ مُحَمَّدٍ وَ عَلی آلِ مُحَمَّد.» امام (ع) نیز بعد از واقعه مکرر جمله "اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد،" را استعمال می کرد. فخر رازی(م606ق) می نویسد: اهل تسنن، "صلوات الله عليه و عليه الصلاة و السلام" را جز برای رسول خدا(ص) به کار نمی برند‏، اما آنها را برای و اولاد او بیان می کنند.» 📚قندوزی، ینابیع الموده لذوی القربی، ج1، ص41. 📚شیخ طوسی، مصباح المتهجّد و سلاح المتعبّد، ج1، ص373. 📚فخرالدین رازی، مفاتیح الغیب، ج16، ص136. 👇👇 🌻 @ahlebait110
📌چه کسانی امت پیامبر اعظم(ص) هستند؟ قال رسول اكرم صلى الله عليه و آله: لَا تَزَالُ أُمَّتِي بِخَيْرٍ مَا تَحَابُّوا وَ تَهَادَوْا وَ أَدَّوُا الْأَمَانَة. رسول الله فرمود: ⬅️امّت من تا هنگامى كه يكديگر را بدارند و محبت بورزند، ⬅️به يكديگر دهند، ⬅️و كنند، در خير و خوبى خواهند بود. 📚شیخ صدوق، عيون اخبار الرضا، ج2، ص29. 🌻 @ahlebait110
📌حفظ واجب است. امیرمؤمنان (ع) درباره حفظ وحدت اجتماعی خطاب به نوشت: «بدان، در ، هیچکس مانند من وجود ندارد که به وحدت امت و به انس گرفتن آنان با همدیگر، از من دلسوزتر باشد.» 📚سیدرضی، نهج‏ البلاغه، نامه: 78، ص465. 👇👇 🌻 @ahlebait110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وحدت و امنیت دو روی یک سکه کارشناس: حجت الاسلام دکتر محمد جواد سرتختی 👇👇 🌻 @ahlebait110
📌چه کسانی امت پیامبر اعظم(ص) هستند؟ قال رسول اكرم صلى الله عليه و آله: لَا تَزَالُ أُمَّتِي بِخَيْرٍ مَا تَحَابُّوا وَ تَهَادَوْا وَ أَدَّوُا الْأَمَانَة. رسول الله فرمود: ⬅️امّت من تا هنگامى كه يكديگر را بدارند و محبت بورزند، ⬅️به يكديگر دهند، ⬅️و كنند، در خير و خوبى خواهند بود. 📚شیخ صدوق، عيون اخبار الرضا، ج2، ص29. 🌻 @ahlebait110
📌حفظ واجب است. امیرمؤمنان (ع) درباره حفظ وحدت اجتماعی خطاب به نوشت: «بدان، در ، هیچکس مانند من وجود ندارد که به وحدت امت و به انس گرفتن آنان با همدیگر، از من دلسوزتر باشد.» 📚سیدرضی، نهج‏ البلاغه، نامه: 78، ص465. 👇👇 🌻 @ahlebait110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
داستانی عالی و پیشنهادی عالی‌تر برای حجاب کارمندان مرد چگونه، کارمندان زن را با شوخی برهنه می‌کردند؟! این داستان ۱دقیقه‌ای ذهن شما را در بسیاری از مراحل تبیین یاری خواهد کرد eitaa.com/atash_be_akhtiar روبیکا rubika.ir/atash_be_akhtiar
🔔تجربه موفق یکی از اعضای شبکه ائمه جماعات مدارس در جذب دانش آموزان به نماز جماعت سلام وادب. حقیر به‌مدت سه سال(از اول مهرماه سال97 تا آخر اردیبهشت99) در مدرسه ای مشغول نماز بودم. بله از اول بنای ما فقط به اقامه‌ی نماز بود و آن هم فقط از مهرماه تا آخر اسفندماه ولی بحمدلله بخاطر؛ ✅انس با دانش‌آموزان ✅توجه به ایشان ✅حضور در برنامه های ایشان ✅اطلاعات به روز ✅پاسخ گویی به شبهات روز ✅آشنایی با فضای مجازی ✅مشاوره ✅تقدم در سلام و جویای احوال شدن ✅حضور مرتب ✅حضور قبل از ساعت مقرر ✅سخنرانی های متنوع ✅برگزاری جشن در کنار مجالس عزا ✅توزیع پذیرایی در مجالس 👈سبب شده بود که ايشان‌؛ ✅به حقیر اعتماد کنند و مشکلاتشان را من در میان بگذارند ✅حضور مرتب در اقامه نماز داشته باشند ✅حضور مرتب در مجالس جشن و عزا داشته باشند ✅در انتخاب مرجع تقلید به آنها کمک کنم ✅التزام به ولایت فقیه پیدا کنند ✅مشارکت در برنامه های فرهنگی-مذهبی داشته باشند ‼️دو نکته ای که قابل دقت: ☝️اگر دوستان در برنامه ها حضور پیدا نمی‌کردند، از باب احوال پرسی و برطرف کردن مشکلات نه از باب توبیخ و یا استیضاح سراغشان میرفتم. ✌️بعد از سال99 حقیر به طور ثابت مسجد گرفتم که باید بگم تا سال گذشته مسؤلین آن مدرسه برای حضور در آن مدرسه زنگم می‌زدند و منم شرمنده آن ها میشدم. 📍ضمنا بخاطر موارد فوق الذکر، حتی دوستان درخواست داشتند که نیمه فروردین تا اواخر خرداد را هم حقیر در مدرسه برای برنامه ها حضور پیدا کنم با اینکه از اول فقط از اول مهر تا آخر اسفند بود. 🔰راستی درست است که چهارسال گذشته است ولی در مجالسی که والدینِ دانش آموزان و یا معلمین می‌گیرند دعوت به سخنرانی میشوم الحمدلله. شاید لازم به عرض باشد که همان سال اول حضور حقیر، از طرف آموزش‌وپرورش به عنوان امام جماعت پرتلاش و منظم تقدیر شد که باید بگویم همه این ها از فضل الهی است و خدایی نکرده بنای تعریف از خود نبوده بلکه خواستم خدمت اساتید خود، درسم را عرضه کرده باشم. ممنون از محبتتان .