eitaa logo
خضر نیوز (جنگ شناختی)
1.8هزار دنبال‌کننده
13.3هزار عکس
7.3هزار ویدیو
31 فایل
تحلیلی ، خبری ( با تمرکز بر جنگ شناختی دشمن) ارتباط با ادمین 👇👇 https://eitaa.com @HRSamir مشاوره در زمینه های :سواد رسانه، اعتیاد مجازی ، فضای مجازی و کودکان و.......
مشاهده در ایتا
دانلود
اگر اقامه نماز جمعه فردا به دستور امام زمان باشد چه حالی داره شرایط شرایط جنگ تمام عیار با کفار است همه کفر در مقابل همه اسلام ایستاده‌اند و درحال رجز و عربده کشی هستند بیش از ۷۰ سال است رژیم غاصب کودک کش به پشتوانه آمریکا و انگلیس و آلمان و فرانسه در حال جنایت است و در این یک سال اخیر بیش از ۴۲ هزار زن و کودک را فقط در باریکه غزه سلاخی کرده و چون هیچ کشوری به او چیزی نگفته و سازمان‌های به اصطلاح بین المللی نا تنها مانع او نشدند که با سکوت و با محکوم کردن نیروهای خودجوش مدافع مردمی مثل حماس و حزب‌الله حامی اسقاطیل شده و او جسورانه بر جنایات خود مصمم‌تر کردند. در این شرایط و با توجه به حمایت همه جانبه ایران کفر به با تمام قدرت و توان خود به میدان آمده است و لذا باید جبهه مردمی و اسلامی هم به میدان بیاید مانند روزی که امام خمینی رحمت الله علیه فرمود مردم به خیابان‌ها بیایند و توجهی به حکومت نظامی نکنند و در این قضیه وقتی با درخواست خواص برای لغو این دستور به حضور ایشان رسیدند فرمود: اگر دستور از ناحیه مقدسه امام زمان باشد چه می‌گویید اینک اگر برپایی نماز جمعه این هفته نیز به دستور ولی عصر و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف باشد باید تکلیف حضور را واجب تلقی نمود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ظاهرا خوابی که این بابا دیده در آستانه وقوع است. منشه امیر ، با نام ایرانی منوچهر ساچمه‌چی،وزنامه‌نگار ایرانی-اسرائیلی مقیم سرزمین های اشغالی است. وی سردبیری بخش فارسی وبگاه وزارت امور خارجه اسرائیل را هم به عهده دارد
تهدید بی شرمانه رسانه ترور آلارم رژیم صهیونیستی به ترور امام خامنه‌ای: رهبر ایران فردا آخرین نماز جمعه خود را اقامه می‌کند. 🔴 غلط زیادی
هل من ناصر ینصرنی
744.9K
🔹چرا حضور در نمازجمعه این هفته تهران، است؟
جو بایدن، رئیس ‌جمهوری آمریکا طی اظهاراتی به خبرنگاران از ادامه رایزنی‌های واشینگتن با تل‌آویو درباره بانک اهداف و زمان پاسخ اسرائیل به حمله ایران خبر داد. بایدن همچنین اظهار داشت که رایزنی‌های کشورش با مقامات اسرائیلی در مورد حملات احتمالی اسرائیل به تاسیسات نفتی ایران جریان دارد. او همچنین تصریح کرد که امروز پنج‌شنبه[12 مهر] در ارتباط با پاسخ دادن اسرائیل به حمله ایران «هیچ اتفاقی نخواهد افتاد». بایدن پیش از ترک کاخ سفید به مقصد جنوب آمریکا به خبرنگاران گفت: «امروز (پنج‌شنبه) هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.» او در پاسخ به این پرسش که «آیا با حملات اسرائیل به تاسیسات نفتی ایران موافق هستید؟»، اظهار داشت: «ما در حال مذاکره در این باره هستیم. فکر می‌کنم که این خواهد بود»، اما او جمله‌اش را به پایان نرساند. این اظهارات او در صحبت‌های کوتاهی با خبرنگاران در کاخ سفید بیان شد.
▪️ابو علی عسکری، مسئول امنیتی کتائب حزب الله: اگر جنگ انرژی آغاز شود، جهان روزانه ۱۲ میلیون بشکه نفت از دست می دهد و همانطور که قبلاً کتائب حزب الله گفته بود، یا به همه نعمت می رسد یا همه محروم می شوند.
29 عملیات حزب الله علیه نیروهای اشغالگر در یک روز 🔹 حزب الله لبنان از صبح امروز تا این لحظه 29 عملیات را علیه نیروهای اشغالگر اسرائیلی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی انجام داده و ضربات سختی هم به آن‌ها در جنوب لبنان وارد کرده است. 🔹 نیروهای اسرائیلی چند مرتبه در کمین مبارزان حزب الله افتادند و طی آن شمار زیادی نظامی صهیونیست کشته و زخمی شدند. 🔹 حزب الله در تازه‌ترین عملیات خود نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در شهرک اویویم هدف حمله موشکی قرار داد.
طوفان مردم تهران در ادای احترام به سید مقاومت؛ فلسطین گلباران شد مردم تهران در اقدامی بی‌سابقه با بیش از هزار شاخه گل در میدان فلسطین حاضرشدند و به شهید سید حسن نصرالله ادای احترام کردند. این بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین گل‌باران مردمی است و امت حزب الله در تهران فردا و پس‌فردا می‌توانند با شاخه‌های گل در میدان فلسطین حاضر شوند.
خبرگزاری رویترز می‌نویسد کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در نشست‌هایی که این هفته در دوحه برگزار شد، تلاش کردند به ایران اطمینان دهند که در درگیری بین تهران و اسرائیل بی‌طرف هستند. این نشست‌ها به دلیل نگرانی از افزایش تنش‌ها و تهدیدات احتمالی علیه تأسیسات نفتی منطقه برگزار شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تصاویر از هدف قرار دادن کشتی انگلیسی توسط دلاوران انصارالله یمن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نوشته که: پیرمرده تو مترو کنارم نشسته بود، گفت آقای خامنه ای خیلی جیگر داره! وسط جنگ، نماز جمعه گذاشته میگه من فلان ساعت، اونجام. با حرفاش یاد این فیلم افتادم👆👆 https://eitaa.com/khezrnews
❤️❤️ 30 بیانیه اتاق عملیات مقاومت اسلامی: بسم الله الرحمن الرحیم «به كسانى كه به خاطر ستم به آنان مى‏جنگند، اذن داده شده است و خداوند بر پيروزى آنان تواناست». خداوند متعال راست گفته است اتاق عملیات مقاومت اسلامی از منابع موثق میدانی و امنیتی خود تأیید می کند که تعداد کشته شدگان افسران و سربازان دشمن صهیونیستی در درگیری های قهرمانانه مجاهدین مقاومت امروز پنجشنبه 1393/10/03 به 17 نفر رسیده است. افسران و سربازان «و پیروزی جز از جانب خدای توانا و حکیم است». پنجشنبه 10/3/2024 29 ربیع الاول 1446ق
خبرهایی دربارۀ ۵ انفجار مهیب در تل‌آویو 🔹برخی از منابع خبری اسرائیلی اذعان کردند که صدای پنج انفجار مهیب از تل‌آویو شنیده شده است. 🔹این منابع گفتند که سامانه‌های پدافندی این رژیم در تل‌آویو فعال شده، ولی آژیرهای خطر به صدا درنیامده. هنوز جزئیات بیشتری درباره علت انفجارها منتشر نشده است.
دشمنان گفتند : بعد حمله و ضربه وعده صادق ۲ رهبر ایران به پناهگاه رفته. الان کجایید ببینید، ای دروغ گویان، رهبر معظم با اعلام قبلی و به رغم تهدیدات زیاد بر علیه شخص ایشان ، خودش شخصا وارد میدان شده. رویتان سیاه باد.
پنتاگون: به دنبال جنگ در منطقه نیستیم 🔹سخنگوی پنتاگون اعلام کرد: ما به دنبال جنگ با هیچ سازمان، گروه یا کشوری در منطقه نیستیم. 🔹وی همچنین مدعی شد: ما خواهان درگیری منطقه‌ای گسترده‌تر در منطقه نیستیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حزب الله قاتل اسرائیلی را به جهنم فرستاد 🔹این سرباز اسرائیلی جنایتکار چندی پیش در این مکالمه ویدیویی می گوید که یک دختر 12 ساله مسلمان را کشته است و در ادامه می گوید که دنبال نوزاد بودم که بکشم ولی نوزادی نمانده بود! 🔹این قاتل جنایتکار دیروز توسط نیروهای حزب الله لبنان به هلاکت رسید.
شرکت در نماز جمعه فردا و نمایش عظمت حضور ملت ایران پشت سر رهبر و مقتدای خویش با توجه به شرایط موجود نوعی مبارزه با رژیم صهیونیستی محسوب شده و بر حفظ و ارتقاء روحیه محور مقاومت تاثیر بسزایی خواهد داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گفت‌وگوی رئیس‌جمهور با خلبانان نیروی هوایی ارتش در سفر به قطر
وزارت خارجه اسرائیل به «العربیه»: تصمیم برای پاسخ دادن به حملات ایران عملا گرفته شد. پاسخ بزرگی به حمله ایران داده خواهد شد و تهران بهای بسیار گزافی خواهد پرداخت. پاسخ ما به حملات ایران آن را متحمل هزینه‌ بسیار سنگینی خواهد کرد. وزارت خارجه اسرائیل به «العربیه»: پاسخ اسرائیل به حمله ایران با در نظر گرفتن ملاحظات امنیتی و دیپلماتیک داده خواهد شد و شامل سایت‌های غیرنظامی نمی‌شود. سفیر اسرائیل در سازمان ملل: در ارتباط با ایران گزینه‌های زیادی در اختیار داریم. ما قوی هستیم و به زودی این را به ایران نشان خواهیم داد. اگر دیپلماسی شکست بخورد به دیگر گزینه‌ها فکر خواهیم کرد. وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» اعلام کرد که با اسرائیل نحوه پاسخ دادن آن به حمله ایران را بررسی می‌کند.