eitaa logo
خضر نیوز (جنگ شناختی)
1.8هزار دنبال‌کننده
13.3هزار عکس
7.3هزار ویدیو
31 فایل
تحلیلی ، خبری ( با تمرکز بر جنگ شناختی دشمن) ارتباط با ادمین 👇👇 https://eitaa.com @HRSamir مشاوره در زمینه های :سواد رسانه، اعتیاد مجازی ، فضای مجازی و کودکان و.......
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تصاویر از هدف قرار دادن کشتی انگلیسی توسط دلاوران انصارالله یمن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نوشته که: پیرمرده تو مترو کنارم نشسته بود، گفت آقای خامنه ای خیلی جیگر داره! وسط جنگ، نماز جمعه گذاشته میگه من فلان ساعت، اونجام. با حرفاش یاد این فیلم افتادم👆👆 https://eitaa.com/khezrnews
❤️❤️ 30 بیانیه اتاق عملیات مقاومت اسلامی: بسم الله الرحمن الرحیم «به كسانى كه به خاطر ستم به آنان مى‏جنگند، اذن داده شده است و خداوند بر پيروزى آنان تواناست». خداوند متعال راست گفته است اتاق عملیات مقاومت اسلامی از منابع موثق میدانی و امنیتی خود تأیید می کند که تعداد کشته شدگان افسران و سربازان دشمن صهیونیستی در درگیری های قهرمانانه مجاهدین مقاومت امروز پنجشنبه 1393/10/03 به 17 نفر رسیده است. افسران و سربازان «و پیروزی جز از جانب خدای توانا و حکیم است». پنجشنبه 10/3/2024 29 ربیع الاول 1446ق
خبرهایی دربارۀ ۵ انفجار مهیب در تل‌آویو 🔹برخی از منابع خبری اسرائیلی اذعان کردند که صدای پنج انفجار مهیب از تل‌آویو شنیده شده است. 🔹این منابع گفتند که سامانه‌های پدافندی این رژیم در تل‌آویو فعال شده، ولی آژیرهای خطر به صدا درنیامده. هنوز جزئیات بیشتری درباره علت انفجارها منتشر نشده است.
دشمنان گفتند : بعد حمله و ضربه وعده صادق ۲ رهبر ایران به پناهگاه رفته. الان کجایید ببینید، ای دروغ گویان، رهبر معظم با اعلام قبلی و به رغم تهدیدات زیاد بر علیه شخص ایشان ، خودش شخصا وارد میدان شده. رویتان سیاه باد.
پنتاگون: به دنبال جنگ در منطقه نیستیم 🔹سخنگوی پنتاگون اعلام کرد: ما به دنبال جنگ با هیچ سازمان، گروه یا کشوری در منطقه نیستیم. 🔹وی همچنین مدعی شد: ما خواهان درگیری منطقه‌ای گسترده‌تر در منطقه نیستیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حزب الله قاتل اسرائیلی را به جهنم فرستاد 🔹این سرباز اسرائیلی جنایتکار چندی پیش در این مکالمه ویدیویی می گوید که یک دختر 12 ساله مسلمان را کشته است و در ادامه می گوید که دنبال نوزاد بودم که بکشم ولی نوزادی نمانده بود! 🔹این قاتل جنایتکار دیروز توسط نیروهای حزب الله لبنان به هلاکت رسید.
شرکت در نماز جمعه فردا و نمایش عظمت حضور ملت ایران پشت سر رهبر و مقتدای خویش با توجه به شرایط موجود نوعی مبارزه با رژیم صهیونیستی محسوب شده و بر حفظ و ارتقاء روحیه محور مقاومت تاثیر بسزایی خواهد داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گفت‌وگوی رئیس‌جمهور با خلبانان نیروی هوایی ارتش در سفر به قطر
وزارت خارجه اسرائیل به «العربیه»: تصمیم برای پاسخ دادن به حملات ایران عملا گرفته شد. پاسخ بزرگی به حمله ایران داده خواهد شد و تهران بهای بسیار گزافی خواهد پرداخت. پاسخ ما به حملات ایران آن را متحمل هزینه‌ بسیار سنگینی خواهد کرد. وزارت خارجه اسرائیل به «العربیه»: پاسخ اسرائیل به حمله ایران با در نظر گرفتن ملاحظات امنیتی و دیپلماتیک داده خواهد شد و شامل سایت‌های غیرنظامی نمی‌شود. سفیر اسرائیل در سازمان ملل: در ارتباط با ایران گزینه‌های زیادی در اختیار داریم. ما قوی هستیم و به زودی این را به ایران نشان خواهیم داد. اگر دیپلماسی شکست بخورد به دیگر گزینه‌ها فکر خواهیم کرد. وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» اعلام کرد که با اسرائیل نحوه پاسخ دادن آن به حمله ایران را بررسی می‌کند.
🎥 رسانه‌های عبری از شنیده شدن صدای 8 انفجار در حیفای اشغالی خبر دادند ارتش اسرائیل اعلام کرد که طی دقایق اخیر ۱۰ موشک از لبنان به سمت الجلیل و خلیج حیفا شلیک شده است.
هکرهای حنظله میگن سرور اصلی نرم افزار نظارت شاباک بر افسراش رو هک کرده و اطلاعات ۳۰هزار افسر رو که ۷ترابایت هست به زودی منتشر میکنه
🚩 الجزیره: نماینده اسرائیل در سازمان ملل: حمله به اسرائیل بی‌سابقه است و پیامی روشن و دردناک به تهران خواهیم داد. 🏷 🇮🇷
🚩 | پایانه های نفتی در سواحل جنوب ایران در حال تخلیه از تانکر های نفت می‌باشند 🏷 🇮🇷
🏴حزب الله: بیش از 20 افسر و سرباز بر اثر بمبی که ما با نیروهای زبده که سعی در پیشروی در خارج از مارون الرأس و یارون منفجر کردیم، کشته و زخمی شدند
جزئیات تله‌های انفجاری ضد کوماندوهای اسرائیلی در جنوب لبنان 🔹یکی از افسران حاضر در اتاق عملیات حزب‌الله لبنان امروز پنجشنبه خبر داد بسته‌های انفجاری در مسیر تردد احتمالی نظامیان و نیروهای کماندو رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان کار گذاشته شده است. 🔹وی با اشاره به اینکه نیروهای حزب‌الله صبح امروز این بسته‌ها را در مناطق «مارون الراس» و «یارون» و در هنگام عبور کماندوهای اسرائیلی منفجر کردند، گفت که در این حملات بیش از ۲۰ افسر و سرباز کشته و زخمی شدند. 🔹این افسر حزب‌الله خبر داد این بسته‌ها اخیراً و بنا بر رصد و پیگیری تحرکات دشمن توسط نیروهای حزب الله کار گذاشته شد؛ البته برخی از این بسته‌ها در ساعت‌های قبل از انفجار کار گذاشته شده بود. 🔹وی تأکيد کرد مجاهدان حزب‌الله موفق شدن این بسته‌ها را در مسیرهایی کار بگذارند که احتمال می‌دهند نیروهای کماندوی ارتش اسرائیل در مرزهای لبنان و فلسطین از آن عبور کند. 🔹به گفته این منبع حزب‌الله، بسته‌ها زمانی کار گذاشته شدند که ارتش اسرائیل در اوج آماده‌باش قرار داشتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
واکنش معین شریف خواننده و هنرمند لبنانی به بمباران منزلش خواننده معروف لبنانی در واکنش به بمباران منزلش در محله شیاح در ضاحیه بیروت، جلوی ویرانه‌های آن آمده پیامی منتشر کرد. فکر کنید سلبریتی ایرانی جای ایشان بود چه می‌گفت.
کوتاه ترین عملیات حمله زمینی تاریخ بشر: آمدند مردند بازیگر لبنانی این توییت را منتشر کرده. پس چرا بسیاری بازیگران ما همنوای دشمن می‌نوازند ؟
🔴گزارش‌های غیررسمی و تاییدنشده: از آنجایی که بایدن احتمال حمله اسرائیل به عملیات نفتی ایران را رد نکرد، تمام نفتکش‌های ایرانی لنگرگاه پایانه نفتی جزیره خار‌گ را ترک کرده‌اند. این اولین بار از نوامبر گذشته است که لنگرگاه خالی است
🚨🚨🚨حمله وحشیانه اسرائیل به ضاحیه بیروت با بمب سنگر شکن