خزعبلات؛
دوستای واقعی قربون صدقه هم دیگه نمیرن، بلکه ب هم فحش میدن.
جداً اگه دوستم انقد باهام صمیمی و راحت نباشه که بهم فحش بده ولی به یکی دیگه فحش بده ناراحت میشم.
اینجوری ام که چرا به من فحش نمیدیییییی؟
نکنه جلوم معذبی؟ها؟عیعقخعقعخقخ۵قع
آقا انقد حرف زدیم تهِ همشم ختم میشد به اینکه فاطمه ببین اینجای کارو ری*دی!
خیلی خوبه که اشتباهاتمو میکوبن تو صورتم و باعث میشن که یکم کودک درونمو رها کرده و عاقل تر و بالغ تر بشم💆🏻♀.
خزعبلات؛
اه فاطمه کی میخوای بزرگ شی؟ ۱۸ سالت شد دیگه ، یکم عاقل شو .
هر روز خطاب به خودم:
ولی واقعاً این کودک و دلقک درون رهام نمیکنه.
ولی سعیمو میکنم🌚
باید با نیمی از احساسات جینگولیت خداحافظی کنی و بعدشم انقدر دغدغه و مشکلات پیدا میکنی که خنده از رو لبت فرار میکنه.
بچه ها واقعاً خوش به حالتون که انقدر منتظر محرمید تا برید هیئت و روضه و اینور اونور،گریه و عزاداری کنید.
منم خیلی منتظر محرمم ولی هر سال فقط میشینم کنج خونه و کربلا رفتن و هیئت رفتنای بقیه رو نگاه میکنم و حسرت میخورم:)