خزعبلات؛
اه فاطمه کی میخوای بزرگ شی؟ ۱۸ سالت شد دیگه ، یکم عاقل شو .
هر روز خطاب به خودم:
ولی واقعاً این کودک و دلقک درون رهام نمیکنه.
ولی سعیمو میکنم🌚
باید با نیمی از احساسات جینگولیت خداحافظی کنی و بعدشم انقدر دغدغه و مشکلات پیدا میکنی که خنده از رو لبت فرار میکنه.
بچه ها واقعاً خوش به حالتون که انقدر منتظر محرمید تا برید هیئت و روضه و اینور اونور،گریه و عزاداری کنید.
منم خیلی منتظر محرمم ولی هر سال فقط میشینم کنج خونه و کربلا رفتن و هیئت رفتنای بقیه رو نگاه میکنم و حسرت میخورم:)
کی رو جز شما داریم مگه؟
کیه که انقدر خوب مثل شما بهمون پناه بده و دست نوازش بکشه رو سرمون؟