باید با نیمی از احساسات جینگولیت خداحافظی کنی و بعدشم انقدر دغدغه و مشکلات پیدا میکنی که خنده از رو لبت فرار میکنه.
بچه ها واقعاً خوش به حالتون که انقدر منتظر محرمید تا برید هیئت و روضه و اینور اونور،گریه و عزاداری کنید.
منم خیلی منتظر محرمم ولی هر سال فقط میشینم کنج خونه و کربلا رفتن و هیئت رفتنای بقیه رو نگاه میکنم و حسرت میخورم:)
کی رو جز شما داریم مگه؟
کیه که انقدر خوب مثل شما بهمون پناه بده و دست نوازش بکشه رو سرمون؟
خزعبلات؛
بچه ها واقعاً خوش به حالتون که انقدر منتظر محرمید تا برید هیئت و روضه و اینور اونور،گریه و عزاداری ک
میدونید بچه ها؟
اصلاً بحثِ اینکه شرایط رفتن رو ندارم نیست ؛ بحث سر اینه که آدم اگه با لیاقت باشه و اگه اهل بیت بپذیرنش ، میره...
هر جوری که باشه میره...
این حسِ اینکه منو نخواستن و نمیخوان منو داره میکشه..
ولی همین گناه های کوچولو موچولو کم کم یسری چیزا رو از آدم میگیره ؛ آدمو از یسری چیزا دور میکنه ؛ اون حس و حال خوبو ازمون میقاپه و ما متوجهش نیستیم.