هدایت شده از |مُعٺَڪِفـ|
از سیُ یکمِ شهریورِ خود استفاده کافی را ببرید؛
1.تا سر حد مرگ بخوابید.
2.به بیرون رفته و عشقو حال کنید.
3.لای کتاب هارا همینطور که در تابستان بسته بود بسته نگه دارید و باز نکنید.
4.صگ اخلاق نباشید و از در کنار خانواده بودن لذت کافی را ببرید.
5.برای خودتان و دیگر اعضای خانواده آشپزی کنید و بگذارید دیگران هم همراه با شما دل و روده شان به هم بریزد.
6.تلفن خود را به گوشه ای پرت کنید.
آرام پرت کنید گوشی گرونه*
#اول مهر از رگ گردن به شما نزدیک تر است.
خزعبلات؛
وای این خودِ منه بقران
شاید باورتون نشه ولی من یه شب تا صبح فقط بخاطر اینکه مرگ خانوادمو تصور کردم گریه کردم و حتی نصف شب با گریه میرفتم بالای سرشون تا مطمئن بشم که نفس میکشن و حالشون خوبه و بعد دوباره به گریه کردنم ادامه میدادم به طوری که چشمام کاسه خون میشد و از استرس و اضطراب زیاد معدم به شدت درد میگرفت و میرفتم بالا میوردم. واقعاً نمیدونم چمه و این حد از استرس و اضطراب و ترسِ از دست دادن داره از کجا میاد.
بهبه. شروع رسمی باز گذاشتن پنجره، مچاله شدن زیر پتو، عشق کردن با بوی بارون و نارنگی و خوردن قهوهی داغ توی تخت را اعلام مینمایم.