زنگ هشدارم واسه نماز صبح تیتراژ اول باب اسفنجییه.
یهو میبینی ساعت پنج و نیم صبح از زیر بالشتم یکی با صدای بلند میگه حاضرین بچه هااااااا بله ناخدااااااا عوووووو اون میاد بیرون با خوشحالیییییی
باباسفنجی💅🏻
واکنش مامان بابام اون لحظه ای که تو تاریکی و سکوت این صدا پخش میشه:
اصلا مهم نیست چه قدر خوابیدم و با چه کیفیتی؛ همیشه کمبود خواب دارم. روز رستاخیز هم صدای سور اسرافیلو بشنوم، میگم حالا بذارید میخوام یه پنج دقیقه بیشتر تو گورم بمونم.
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
لطفا منو برگردونین به سرسرههای مهدکودک، من آدم دانشگاه رفتن نیستم.
• kiddo •
@farsitweets
وسایل هنر انقد گرونه که الان تنها راه شوهر پولداره ولاغیر.
حتی با کار کردن هم نمیتونم بخرمشون😭