eitaa logo
کیمیاگری والد
275 دنبال‌کننده
111 عکس
1 ویدیو
0 فایل
کیمیاگری والد✨🧑‍🍼؛ با هدف توانمندسازی والدین در مسیر تربیت. 🌱 🌱 🌱 🌱 🌱 🌱 📍فائزه‌زارعی‌محمودآبادی(ارشدروانشناسی‌تربیتی) 📍الهام‌بهاریه (ارشد‌مشاوره‌خانواده) 🤳برای ارتباط: @Hatafi_2580
مشاهده در ایتا
دانلود
⏳ فقط چند ساعت تا شروعِ مونده! اگر هنوز برای شرکت در این کارگاه آنلاین با تدریس خانم «الهام بهاریه» اقدام نکردید و دوست دارید فردا کنار ما باشید... همین الان به آیدی زیر پیام بدید: @Hatafi_2580 https://eitaa.com/kimiagarivaled
کیمیاگری والد
وقتی فکرها متوقف نمی‌شوند... 🧠 خیلی وقت‌ها درگیر افکاری می‌شویم که رهایمان نمی‌کنند. اگر شما هم جزو
لینک جلسه امروز برای افرادی که ثبت نام‌کرده بودند، ارسال شد✅👌 اگر فردی ثبت نام‌ کرده و لینک براش ارسال نشده، به آیدی زیر پیام بده. @Hatafi_2580
پایان وبـــیــنار☘✅ مرسی از حضور و همراهتیون🌹 خداقوت💪
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از خانواده بزرگ گیلدا
کارگاه تخصصی مهارت «همدلی» برای کودکان ۵ تا ۸ سال (سفر به دنیای احساسات با زبانِ قصه و انیمیشن) ثبت نام: https://app.didar.me/customer/form/4bb77610-5284-4686-99d2-c3551d2a2930 آیا می‌خواهید فرزندتان یاد بگیرد چطور با دوستانش ارتباط بهتری برقرار کند؟ آیا دوست دارید او دنیا را از نگاه دیگران ببیند و مهربان‌تر باشد؟ ✅ شناخت احساسات خود و دیگران ✅ یادگیری هنر گوش دادن و صبوری ✅ پیدا کردن راه‌های مهربانانه برای حل دعواهای کودکانه ✅ خوانش کتاب «به بدنت گوش بده» ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ تعداد جلسات: ۴ جلسه (۱ جلسه معارفه رایگان + ۳ جلسه تخصصی) 👧 رده سنی: ۴ تا ۶ سال 👩‍🏫 تسهیل‌گران: فائزه زارعی | الهام بهاریه اطلاع از سایر دوره های آموزشی👇 تنها مجموعه تخصصی مهارتهای ارتباطی استان یزد @gildagroup
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
چرا گاهی حس میکنی با فرزندت غریبه شدی؟ 💔 https://eitaa.com/kimiagarivaled
خیلی از والدین میگن: «ما که همیشه کنار همیم، پس چرا حس می‌کنم اون دنیای خودشو داره و من دنیای خودمو؟»🤔 واقعیت اینه که «بودن در کنار هم» با «ارتباط داشتن» زمین تا آسمون فرق داره.🙃 https://eitaa.com/kimiagarivaled
رابطه با کودک مثل یک حساب پس‌انداز عاطفی میمونه. ✔️ هر بار که با صبوری به حرفش گوش میدی... ✔️ هر بار که به جای نصیحت کردن، فقط باهاش بازی میکنی.... ✔️ و هر بار که حسش رو درک میکنی.... داری یک «سکه» توی این حساب میریزی💰 مشکل از جایی شروع میشه که ما فقط «برداشت» میکنیم (دستور میدیم، انتقاد میکنیم، کنترل میکنیم) ..... و یادت میره که قبلش باید «پس‌انداز» کرده باشیم.🙂 https://eitaa.com/kimiagarivaled
چطور این حساب عاطفی رو پر کنیم؟ لازم نیست کارهای عجیب و غریب انجام بدی. فقط کافیه «زمانِ باکیفیت» رو به روتینِ روزانه‌‌ ات اضافه کنی. باهمدیگه وقت بگذرونید و فعالیت های مشترک انجام بدید✅ https://eitaa.com/kimiagarivaled