منو دکمه میتونیم همینطوری بشینیم سناریو فیک بسازیم و خوشحال باشیم و همزمان میتونیم به یچیز فکر کنیم و استرس بگیریم و ناراحت باشیم
خیلیم عالی😌
من الان نمیدونم مشقای زبانم چیه و چون صب کلاس دارم نمیتونم از کسی بپرسم چون باهاشون دوست نیستم اونهمه که الان بخوام ازشون سوال بپرسم
"Out of the blue"
من الان نمیدونم مشقای زبانم چیه و چون صب کلاس دارم نمیتونم از کسی بپرسم چون باهاشون دوست نیستم اونهم
بنابراین هرجارو که فکر میکنم ممکنه تو تکالیف گفته باشه الان مینویسم و صبح میپرسم و میفرستم
هدایت شده از اهمالʕ •ᴥ•ʔ
بعد چتامون اینطوریه که یه عالمه چیزای اینجوری 🤣😂 وسط چیزای اینجوری :( 🥺 عه
"Out of the blue"
بعد چتامون اینطوریه که یه عالمه چیزای اینجوری 🤣😂 وسط چیزای اینجوری :( 🥺 عه
هیشکی نمیفهمه چی میگیم😭😂
خوبی صحبت کردن با دکمه اینه که نیاز نیست درست جمله بندی کنم یا درمورد چیزایی که تایپ میکنم فکر کنم چون خودش میفهمه😌
"Out of the blue"
خوبی صحبت کردن با دکمه اینه که نیاز نیست درست جمله بندی کنم یا درمورد چیزایی که تایپ میکنم فکر کنم چ
حالا نه که با بقیه چت کردنی خیلی فکر میکنم رو جمله هام😔😂
یعنی منظورم اینه خیالم راحته که متوجه حرفم میشه
از الان به بعد با هر چنلی حال نکنم درجا لفت میدم!😏
*وی خود میداند دلش نمیاید لفت بدهد
از صب دلم میخواد بیام بگم با احترام به همه هیترام
اما خب یادم میوفته هیتر ندارم دیگه بخاطر همون نمیگم