"Out of the blue"
من الان نمیدونم مشقای زبانم چیه و چون صب کلاس دارم نمیتونم از کسی بپرسم چون باهاشون دوست نیستم اونهم
بنابراین هرجارو که فکر میکنم ممکنه تو تکالیف گفته باشه الان مینویسم و صبح میپرسم و میفرستم
هدایت شده از اهمالʕ •ᴥ•ʔ
بعد چتامون اینطوریه که یه عالمه چیزای اینجوری 🤣😂 وسط چیزای اینجوری :( 🥺 عه
"Out of the blue"
بعد چتامون اینطوریه که یه عالمه چیزای اینجوری 🤣😂 وسط چیزای اینجوری :( 🥺 عه
هیشکی نمیفهمه چی میگیم😭😂
خوبی صحبت کردن با دکمه اینه که نیاز نیست درست جمله بندی کنم یا درمورد چیزایی که تایپ میکنم فکر کنم چون خودش میفهمه😌
"Out of the blue"
خوبی صحبت کردن با دکمه اینه که نیاز نیست درست جمله بندی کنم یا درمورد چیزایی که تایپ میکنم فکر کنم چ
حالا نه که با بقیه چت کردنی خیلی فکر میکنم رو جمله هام😔😂
یعنی منظورم اینه خیالم راحته که متوجه حرفم میشه
از الان به بعد با هر چنلی حال نکنم درجا لفت میدم!😏
*وی خود میداند دلش نمیاید لفت بدهد
از صب دلم میخواد بیام بگم با احترام به همه هیترام
اما خب یادم میوفته هیتر ندارم دیگه بخاطر همون نمیگم
هدایت شده از pain³
#XNFP
i only get jealous because i’m afraid someone is going to make you happier than i do.
من فقط به این دلیل حسودی می کنم که میترسم کسی بیشتر از من تو رو خوشحال کنه.