ولی به نظرم زینب دیشب داشت مازوت میسوزوند، چون تا ۲ نخوابید. هیشکی هم برقشو قطع نکرد. تا کی تبعیض؟!
اگه امروز دلتون گرفته بود و خواستید چیزی درباره حضرت زهرا بخونید، این کتاب هم تجربه خوبیه. تجربه مواجهه با حضرت، به عنوان یک مبارز انقلابی...
[پ.ن۱: حقیقت عظیم | سید علی خامنهای
پ.ن۲: اگه نخواستید کتاب رو بخرید، همون نمونه ۳۰ صفحهای کتاب هم عجیب خوبه!]
قسمتای حماسی صحبتهای آقا رو همه جا دیدیدم. ولی اون بخشی که برای ما مسوولیت میسازه، این قسمته:
[«جبههی مقاومت» یک سختافزار نیست که بشکند یا از هم فرو بریزد یا نابود بشود. «مقاومت» یک ایمان است، یک تفکّر است، یک تصمیم قلبی و قطعی است؛ مقاومت یک مکتب است، یک مکتب اعتقادی است. چیزی که ایمان یک عدّه مردم است، چیز قراردادیای نیست...این، با فشار آوردن نهفقط ضعیف نمیشود بلکه قویتر میشود.]
روحیه مقاومت خود به خود شکل نمیگیره، و خود به خود باقی نمیمونه. برای تقویتش چه باید کرد؟