اگه امروز دلتون گرفته بود و خواستید چیزی درباره حضرت زهرا بخونید، این کتاب هم تجربه خوبیه. تجربه مواجهه با حضرت، به عنوان یک مبارز انقلابی...
[پ.ن۱: حقیقت عظیم | سید علی خامنهای
پ.ن۲: اگه نخواستید کتاب رو بخرید، همون نمونه ۳۰ صفحهای کتاب هم عجیب خوبه!]
قسمتای حماسی صحبتهای آقا رو همه جا دیدیدم. ولی اون بخشی که برای ما مسوولیت میسازه، این قسمته:
[«جبههی مقاومت» یک سختافزار نیست که بشکند یا از هم فرو بریزد یا نابود بشود. «مقاومت» یک ایمان است، یک تفکّر است، یک تصمیم قلبی و قطعی است؛ مقاومت یک مکتب است، یک مکتب اعتقادی است. چیزی که ایمان یک عدّه مردم است، چیز قراردادیای نیست...این، با فشار آوردن نهفقط ضعیف نمیشود بلکه قویتر میشود.]
روحیه مقاومت خود به خود شکل نمیگیره، و خود به خود باقی نمیمونه. برای تقویتش چه باید کرد؟
گیرم که وفا کنیم بر پیمان هم
گیرم برویم تشنه در میدان هم
دِینی دارد حسین بر گردن ما
دینی که ادا نمیشود با جان هم
میلاد عرفان پور