eitaa logo
لحنِ نگاه
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
549 ویدیو
61 فایل
القدس تبقی للمجاهدِ مقصداً -معلّم ومربی پرورشی مناطق کم برخوردار -اینجا شاهد روزمرگی و برداشت هایم از جهان پیرامون هستید. https://daigo.ir/secret/3411742195 حرف:
مشاهده در ایتا
دانلود
آسمون مایی ما ستاره هات:)
«به بلند شدنت بعدِ هر زمین افتادنی، نگاه کردی؟ امید دقیقا اون شکلیه..»
«بخش هایی از موفقیتت،همونایی که هیچ کس برای آن ها دست نمی زند ، به چشم کسی نمیاد ، و انقدر جالب نیست که در موردش به کسی بگی..همونارو ، دقیقاً همونارو عمیقاً دوست بدار.»
...
💚
...
این جا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست.
122.6K
سرود روز معلم :)
«من از دور بسیار خشک و جدی‌،از نزدیک بسیار شوخ و صمیمی و از خیلی نزدیک بسیار غمگینم.»
. «ما اینجا می نویسیم و تقاضا میکنیم که هرکس هر طور دوست داشت و توانست،می تواند کمک کند تا برای بچه های مشتاق و مستعد و البته کم برخوردارِ روستای دوری که از شهر بسیار فاصله دارد،کتاب تهیه کنیم.چند نفر از شما لطف کردند،کتاب فرستادند،هزینه واریز کردند و کتاب خریدیم.بچه ها به قدری از این کمک ها خوشحال شدند که ما از وصفش عاجزیم..ما که هیچ ، ولی از خدا می خواهیم عملاً از شما تشکر کند و پاداش انفاق کردنتون رو در دو دنیا بدهد.» .
پاداش بعضی کارهای بزرگ فقط محبت امام حسینه اون رو برای شما آرزومندم:)
. «زنگ آخر امروز همه در هم و کنار کتاب های روی زمین چیده شده ، نشسته بودیم.بعضی ها از شوق زیاد چندتا کتاب با هم گرفته بودند و می خواندند ، بعضی ها چسب می زدند تا جلد کتاب ها کنده نشود ، بعضی ها لیبل می زدند که با نظم کتاب ها رو بچینیم.خودم هم روی صندلی نشسته بودم و داشتم به هزینه ای که نجار برای قفسه ها گفته بود بلند بلند فکر می کردم.یکی از بچه ها پرسید *خانم گرون نیست؟ چطور می خواهین تهیه کنید ؟ هنوز،به سوالش پاسخ نداده بودم که بعد از چند ثانیه،مدیر با خوشحالی وارد شد و بدون اینکه توضیح بده چیشده ، چادرمو گذاشت رو سرم و دستمو گرفت و کشوند بیرون..یک آقایی اومده بود باهام کار داشت.سلام کرد و گفت : خانم این قفسه ها برای شماست.نپرسیدم از کجا و چطور فهمیدید ما به قفسه نیاز داریم،چون میدونستم چه کسی به دلِ آدمای بزرگ، انجام کارهای بزرگ رو الهام میکنه.» .
«ما كانَ لِلّهِ يَنموُ» !
این رو هم بگم که یهو تماس گرفتند گفتند:یک صندوق پر برای شما کتاب اوردیم.بدون درخواست قبلی:)
فقط یه چیزی رو می خوام برسونم: خدا مارو تو این راه تنها نمیزاره خدا مارو حمایت میکنه از جایی که توقع نداریم.خدا همون دوست و رفیقیه که میتونی دغدغه هایِ کوچک و بزرگت رو بهش بگی.
خدا مارو با آدم های شبیهِ خودمون آشنا میکنه!
اگه از گناهاتون خسته شدید بدونید که خدا از بخشیدن شما خسته نمیشه . آیت الله مرتضی تهرانی
...
از شما رسیده:)
هشت ماه پیش..