eitaa logo
گوشه‌گیر
99 دنبال‌کننده
96 عکس
68 ویدیو
13 فایل
کاغذپاره‌های یک ذهن گوشه‌گیر طلبه هنردوستِ سیاست‌ندوست @Alamdar_Ali
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از حاجیاما
پای منقل (قسمت سوم).mp3
زمان: حجم: 12.8M
🔸پادکست "پای منقل" 🗓قسمت سوم: طبل 🔹 دارد بهتر می شود! ان شاءالله https://eitaa.com/hajiyama
هدایت شده از یزد قهرمان
پیشنهادات ویژه حسینیه هنر یزد (انتشارات راه‌یار) در هفتمین نمایشگاه مجازی کتاب👌 همراه با تخفیف ویژه نمایشگاه و ارسال رایگان🤩 برای خرید هرکدوم از کتاب‌ها فقط کافیه روی اون اسم ضربه بزنید👇 🔸سری کتاب‌های رنگ آمیزی "فردا رو ما می‌سازیم" با موضوع پیشرفت کودک🚀🚀 من هم ربات می‌سازم الو مامان من این بالام هزارآفرین دانشمند به جای موشک کاغذی موشک من 🔸سری کتاب‌های تجربیات مادرانه در حوزه تربیت دینی و انقلابی فرزندان👩‍👧‍👦 منم یه مادرم (سبک تربیتی مادران شهدا) مثبت ۵۷ (تربیت انقلابی فرزندان) پرچمدار کوچک من (تربیت حسینی) 🔸روایت پیشرفت 🇮🇷 دختران ایران (روایت زنان موفق ایرانی) امواج اراده‌ها (خودکفایی و پیشرفت در عرصه نظامی، هسته‌ای و...) داستان رویان (روایت زندگی دکتر کاظمی آشتیانی) 🔸محصولات تولیدی حسینیه هنر یزد🤗 نهضت در یزد (دایره‌المعارف مصور تاریخ انقلاب اسلامی در یزد) علاقه بند مردم (خاطرات آیت‌الله علاقه‌بند یزدی) برپا (اصغر بمانی؛ هنرمند و مربی پرورشی دهه ۶۰) به توان شانه‌هایت (زنان و پشتیبانی جنگ) سَلوی (سلوی فلسفی؛ مربی پرورشی دهه ۶۰) ابتکار در کارزار (ابتکارات و خلاقیت‌های رزمندگان یزدی در دفاع مقدس) @yazde_ghahraman
گوشه‌گیر
پیشنهادات ویژه حسینیه هنر یزد (انتشارات راه‌یار) در هفتمین نمایشگاه مجازی کتاب👌 همراه با تخفیف ویژه
کتابای فردا رو ما می‌سازیم کتاب رنگ‌آمیزی کودکه با موضوع پیشرفت. واسه بچه‌ها کتاب خوبیه کتاب‌های تجربیات تربیتی مادران شدیدا پیشنهاد می‌شود. واسه اونایی ک کار تربیتی میکنن البته 🚶‍♂️ کتابای روایت پیشرفت هم که گفتم. دختران ایران هم به خانما خیلی پیشنهاد میشود کتابای تالیف خودمون هم که اصلا عالی بنده حقیر سراپا تقصیر هم یه دستی تو یکی دوتاش داشتم 😌 برپا و سلوی واسه کسایی ک میخوان کار تربیتی کنن خیلی خوبه (از جمله کتابامونه که خودم خیلی دوستشون دارم. موضوع خوب، داستان خوب، قلم خوب) به توان شانه‌هایت، روایت یکی از بانوان جهادی یزده، قبل انقلاب و جنگ و تا همین الان که هنوزم فعاله ماشاءالله (موضوعش تقریبا مثل کتاب حوض خون هست که آقا تقریظ زدند و مال همین انتشارات راه‌یار هم هست) ابتکار در کارزار هم یکی از پرفروش‌های امسال بوده
چند شب پیش میدون امیرچخماق یزد بودم. رفته بودم تجمع. وقتی داشتم برمیگشتم چشمم افتاد به یه میز که یه خانم مسن پشتش نشسته بود و داشت کمک مالی جمع میکرد. نگاه انداختم دیدم عه. خانم غفوریه. راوی کتاب به توان شانه‌هایت. تو دلم به این همت و خستگی‌ناپذیری ماشاءالله گفتم. عجیبه این زن.
📍 پایگاه‌های آمریکایی‌ها در منطقه باید تعطیل شوند 🗒 ما با پانزده کشور همسایگی خاکی یا آبی داریم و همیشه مایل به ارتباط گرم و سازنده با همه‌ی آنان بوده‌ایم و هستیم، لکن دشمن پایگاه‌هایی در بعضی از این کشورها احداث کرده تا تسلّط خود بر منطقه را تأمین نماید... من توصیه میکنم هر چه زودتر آن پایگاه‌ها را تعطیل کنند ✍🏼 بخشی از اولین پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای، رهبر معظّم انقلاب اسلامی | ۲۱ اسفند ۱۴۰۴ 📲 @rahbar_enghelab_ir
فعلا نشستیم ببینیم ته این توافق به کجا میرسه
اوّلاً ذات استکباری آمریکا بجز تسلیم چیز دیگری را قبول نمیکند. ثانیاً اگر پشتیبانی از رژیم صهیونیستی را بکلّی کنار بگذارد، پایگاه‌های نظامی‌اش را از اینجا جمع کند، در این منطقه دخالت نداشته باشد، آن وقت میشود بررسی کرد مسائل را. - رهبر شهید. ١٢ آبان ١۴٠۴
کارزار متوقف‌کردن غضنفری
امت حزب‌الله صبر نداره
ما با این صبر کم، اگه زمان انسان ٢۵٠ساله بودیم، چند بار امام رو متهم میکردیم به انفعال؟
با کعبه وداعِ آخرین بود و حسین چون اهل حرم کعبه غمین بود و حسین - ارباب ما از مکه راه افتاده به سمت کربلا
🚫 همه چیز با رهبری هماهنگ است برخی اوقات گفته می‌شود که جزئیات این مذاکرات، زیر نظر رهبری است؛ در حالیکه این سخن دقیق نیست. من نسبت به مذاکرات بی‌تفاوت نیستم اما تا بحال در جزئیات مذاکرات دخالت نکرده‌ام و از این پس هم دخالت نخواهم کرد. من مسائل کلان، خطوط اصلی، چارچوب‌ها و خط قرمزها را عمدتاً به رئیس جمهور و در برخی موارد محدود به وزیر امور خارجه گفته‌ام؛ اما جزئیات در اختیار آن‌ها است... - ٢٠ فروردین ١٣٩۴ یکی از دوستان گفتند تصویب برجام را به رهبری نسبت داده‌اند؛ خب بله، امّا شما که چشم دارید، ماشاءالله هوش دارید، همه چیز را می‌فهمید! آن نامه‌ای را که من نوشتم نگاه کنید، ببینید تصویب چه جوری است؛ شرایطی ذکر شده که در این صورت این [توافق] تصویب می‌شود. البتّه اگر چنانچه این شرایط و این خصوصیّات اجرا نشد، اِعمال نشد، وظیفه‌ی رهبری این نیست که بیاید وسط و بگوید برجام نباید اجرا بشود. [البتّه] خود این، یک مقوله‌ای است که وظیفه‌ی رهبری در این جور مواقع اجرائی چیست. عقیده‌ی ‌ما این است که در زمینه‌های اجرائی، رهبری نباید وارد میدان بشود و یک کاری را اجرا کند یا جلوی اجرای یک کاری را بگیرد، مگر آنجایی که به حرکت کلّی انقلاب ارتباط پیدا میکند؛ آنجا چرا، وارد میشویم، امّا در موارد دیگر نه. بنابراین نه، برجام را به آن صورتی که عمل شد و محقّق شد، بنده خیلی اعتقادی نداشتم و بارها هم به خود مسئولینِ این کار -به آقای رئیس‌جمهور، به وزیر محترم خارجه، به دیگران- همین را گفته‌ایم و موارد زیادی را به آنها تذکّر داده‌ایم. - ١ خرداد ١٣٩٨