تنها راه مونده تشکیل بانده
عزیزانی که میخوان عضو باند باشن عدد ١ رو پی وی ارسال کنن
هدایت شده از نظر سوم
در موضعگیری آدمها نباید دنبال این بود که طرف بیاد رسماً بگه «غلط کردم، غلط گفتم» از کوچکترین بازگشتی عاقلانه و مومنانه باید استقبال کرد
از آنسو مراقب بود گربه با توبه زاهد و عابد نمیشود! اینگونه نشود که جوبگیردمان ناگهان طرف را استاد جبهه انقلاب و جهاد تبیین هم جا بیاندازیم!
نه با غوره سردی نه با مویز گرمی!
@nazare3
هدایت شده از ناشناس من
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/the_lonelyMind/193
چی شده؟
#دایگو
گوشهگیر
در موضعگیری آدمها نباید دنبال این بود که طرف بیاد رسماً بگه «غلط کردم، غلط گفتم» از کوچکترین بازگشت
فک میکنم در واکنش به دعوت میثم مطیعی از علی لاریجانی باشه برای جهاد تبیین! در هیئتش
اعزه یه جوری واسه علی لاریجانی کف و خون قاطی میکنن انگار نه انگار این بشر چه گذشتهای داشته. در رابطه با عبدالرضا داوری هم همین رفتار سادهلوحانه رو داشتند
از اون طرف یه عده هیچجوره باهاش کنار نمیان و کار میثم مطیعی رو میزنن
وا بدید دیگه مسلمونا
تا الان داشتم یه پروژه رو تدوین میزدم
حس روز امتحانو دارم
هی حس میکنم نباید بخوابم چون یه ساعت دیگه باید برم سر جلسه امتحان