هدایت شده از پرهام زمانی|مُعَوَّق
دوست عزیز میشود شرایط تکمیل ۸۵٪ درصدِ دیگر از آمادگی، جهت عیالوار شدن را ذکر کنید؟
[عمراً اگر موقع درصدبندی بهه فکر کرده باشی]
حاج آقا قنبریان سه روز اینجاست قراره میکروفونو با میکروفون روشن کنه
[استعاره از روشن کردن سیگار با سیگار بمعنای سخنرانیهای پی در پی و پشت سر هم]
بعضی وقتا با خودم میگم یه چند روز نباشم، جواب تلفن ندم، کم بذارم، کمکاری کنم، یه چند روز اولویتم دیگران نباشن، تا بفهمن اگه هستیم و زیاد هستیم از لطفمونه نه وظیفهمون، نه خریتمون
امیدوارم یه روزی از این حرف پشیمون نشم
اما اگر عراقچی همون ظریف بود میتونست خیلی بدتر ازینها مصاحبه کنه؛ با خیال راحت که یه عده هستند با توجیهات همیشگی مالهکشیشو بکنن
هدایت شده از وحید یامین پور
10.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#روایت_فتح
🔺️چرا ناسیونالیستها ایرانستیز میشوند؟!
ناسیونالیستها(طرفداران ایدئولوژی ملّیگرایی) و آرکائیستها(باستانگرایان) میخواهند یک توهم فانتزی غربی از ایران بسازند ولی وقتی واقعیت دینخو و معنوی ایران را میبینند به تحقیر ایران و ایرانی رو میآورند.
ناسيوناليسم برای #پهلوی یک پروژه غربی بود برای تهی کردن ایران از حقیقتش.
➕️ @Yaminpour