رنج تو زندگی همونقدر اجتنابناپذیره که مثلا کودکبودن اجتنابناپذیره. مگه تو میتونی تو دنیا باشی ولی در یک برههای کودکبودن رو تجربه نکنی. تا کودکی رو هم نگذرونی بزرگ نمیشی
گوشهگیر
ولی زندگی همینه دیگه چیکار میشه کرد. کی اون چیزی که میخواسته رو همون تایمی که میخواسته به دست اورده؟
ما یه بار زندگی میکنیم. حالا ممکنه وسط این مسافرت هفتاد هشتاد ساله، به هر دلیلی، تو ایستگاه دهم دوازدهم مثلا دلمون یچیزی بخواد. چرا باید اون چیز اونجا باشه؟ طلب داریم مگه؟
هدایت شده از علیرضا زادبر
چقدر حرف میزنید؟
کِی کار میکنید؟
هر روز یک دعوا و نزاع!
شاید درآمدشان از این دعواهاست!
https://eitaa.com/Politicalhistory
از هرچیزی که شأنیت ائمه رو پایین میاره بدم میاد
بابا رضا یعنی چی. بابا بزرگته مگه؟