eitaa logo
گوشه‌گیر
101 دنبال‌کننده
96 عکس
68 ویدیو
13 فایل
کاغذپاره‌های یک ذهن گوشه‌گیر طلبه هنردوستِ سیاست‌ندوست @Alamdar_Ali
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از وحید یامین پور
حالا که یک روز از هیجان آتش‌بس گذشته با عذر خواهی از رفقا این مطلب کوتاه تحذیری را به خودم تذکر میدهم: به گمان من ترامپ و اسرائیل فقط وقتی خود را پیروز می‌دانند که عمود خیمه ایران را بزنند. همانطور که عرض شد، "آتش‌بس، قسمتی از جنگ است، نه صلح"؛ و فریبکاری ترامپ و نتانیاهو هم بی‌انتهاست جز به یک ایران ازهم گسیخته بدون توان دفاعی و آفندی، که همواره امکان ترور و تخریب را در آن داشته باشند، راضی نمی‌شوند. طبیعتا قوای امنیتی و اطلاعاتی صدبار بیشتر از امثال ما متوجه این معنا هستند. این تذکری به خود ما باشد تا دست از دعا و توسل برای سلامتی و حفظ رهبر انقلاب بر نداریم و از جهات فرهنگی و رسانه‌ای به جای پررنگ کردن معنای جشن، هوشیاری جنگی مردم را حفظ کنیم. اللهم اجعل قائدنا في درعك الحصينة التي تجعل فيها من تريد
هدایت شده از قـــلم‌دار
اگر جنگ ادامه دارد پس جشن‌مان برای چیست؟ به نظر می‌رسد امت حزب الله (و مردم عادی به طریق اولی) گرفتار یک سردرگمی ناگهانی شده و نمیداند با جنگ چند جند است عده‌ای مارش پیروزی میزنند و جشن میگیرند و از آن‌طرف به کسانیکه می‌گویند "چرا صلح کردیم؟" میگویند "صلح نکردیم. جنگ هنوز ادامه دارد". اگر جنگ هنور ادامه دارد جش پیروزی‌مان برای چیست؟ وقتی مردم ١٢ روز است به طرز غیرقابل تصوری همراه ما هستند، به راحتی داریم مردم را از دست میدهیم و بلاتکلیف‌شان میگذاریم که بالاخره جنگ هست یا تمام شده؟ پای‌ کار جنگ بمانیم یا برویم؟ اگر انقدر پیروز میدان بودیم چرا از دو قدمی خیمه دشمن برگشتیم و آتش‌بس کردیم؟ چرا از وسط میدان جنگ میکشانیم‌شان وسط جشن پیروزی و برگشت‌شان به میدان جنگی که هنوز تمام نشده را سخت‌تر میکنیم. ادعای‌مان این است آماده تعرض دشمنیم ولی آماده‌ترین مردم‌مان در این چند دهه را داریم دستی دستی از دست میدهیم. در شرایطی که چند روز بود اتحاد غیرقابل وصفی بین‌مان شکل گرفته بود، چرا این اتحاد را مصرفِ گیجی خودمان می‌کنیم؟ چرا کسی توضیحی درمورد آتش‌بس نمی‌دهد و می‌گذارد افکار عمومی مردم و جامعه حزب الله به هر طرف که خواست برود و این و آن را متهم کند و اختلاف بیاندازد؟ عزیزانِ دست‌اندرکار! عزیزان مطلع! عزیزان تریبون‌دار! افکار عمومی را رها نکنید. رها بشوند خودشان دنبال جواب میگردند و جواب‌های احتمالی جواب‌های خوبی نیست.
گوشه‌گیر
این کانالو زدم فاخرنویسی کنم مثلا
چون خودمم نمیتونم تفکیک کنم اون شخصیت دلقکم رو با شخصیت فاخرم
فک کردید. هی ازینجا فوروارد میکنم اونجا از اونجا فوروارد میکنم اینجا
هدایت شده از خیابان قیام
اقتدار ایران - نسخه گوشی.pdf
حجم: 213.4K
اقتدار ایران، شکست شیطان، آغاز نظم جدید تحلیلی بر باخت قمارباز در برابر ایران سرفراز گفتاری از وحید جلیلی در جمع مدیران رسانه ملی، سه‌شنبه سوم تیرماه ۱۴۰۴ نسخه مطالعه در گوشی ___________ ● کانال تحلیلی خبری خیابان قیام ● @khiaban_ghiam
هدایت شده از مدرسه فلسطین
حجت‌الاسلام قنبریان4_5971976369515534154.mp3
زمان: حجم: 14M
⭕ روایت واقع‌بینانه از آتش‌بس ◉━━━━━━━━━━━────  ↻ ◁ ◁ ㅤ▐▐ ㅤ ▷▷ ↹ 👤 حجت‌الاسلام قنبریان این صوت رو بشنوید تا با ایده جمهوری اسلامی برای مواجهه با اسرائیل بیشتر و دقیقتر آشنا بشید و متوجه راهبرد جمهوری اسلامی در این مرحله از جنگ شوید. 🇵🇸به مدرسه فلسطین بپیوندید: 🌐|| @palestinestory
دیگه واقعا نمیدونم چی میشه
خدا بزرگه
الان واقعا حس و حالم همینه