گوشهگیر
این کانالو زدم فاخرنویسی کنم مثلا
چون خودمم نمیتونم تفکیک کنم اون شخصیت دلقکم رو با شخصیت فاخرم
گوشهگیر
چون خودمم نمیتونم تفکیک کنم اون شخصیت دلقکم رو با شخصیت فاخرم
آخرشم گفته بود ببخشید ولی خیلی عجیبید 😂
هدایت شده از خیابان قیام
اقتدار ایران - نسخه گوشی.pdf
حجم:
213.4K
اقتدار ایران، شکست شیطان، آغاز نظم جدید
تحلیلی بر باخت قمارباز در برابر ایران سرفراز
گفتاری از وحید جلیلی در جمع مدیران رسانه ملی، سهشنبه سوم تیرماه ۱۴۰۴
نسخه مطالعه در گوشی
___________
● کانال تحلیلی خبری خیابان قیام ●
@khiaban_ghiam
هدایت شده از مدرسه فلسطین
حجتالاسلام قنبریان4_5971976369515534154.mp3
زمان:
حجم:
14M
⭕ روایت واقعبینانه از آتشبس
◉━━━━━━━━━━━────
↻ ◁ ◁ ㅤ▐▐ ㅤ ▷▷ ↹
👤 حجتالاسلام قنبریان
این صوت رو بشنوید تا با ایده جمهوری اسلامی برای مواجهه با اسرائیل بیشتر و دقیقتر آشنا بشید و متوجه راهبرد جمهوری اسلامی در این مرحله از جنگ شوید.
#ترسیم_صحنه
#انسجام_ملی
🇵🇸به مدرسه فلسطین بپیوندید:
🌐|| @palestinestory
هدایت شده از KHAMENEI.IR
👈 «#صدای_ایران»؛ شماره ۴: موشکهای مهلک، مشتهای متحد؛ رمز التماس آتشبس از سوی رژیم صهیونی این بود...
📢 روزنامه اینترنتی رسانۀ KHAMENEI.IR ویژهی روزهای دفاع مقدس ملت ایران در برابر تهاجم رژیم صهیونی
🔹️ #سرمقاله | اساساً صورت مسئله وضعیتی که هماکنون با آن مواجهیم، صلح نیست. صرفاً توقف است، نه چیز دیگر. «صلح تحمیلی» آنجاست که دشمن پایان درگیری و تجاوز را در گرو پذیرش شروط ظالمانه خود بداند؛ تعطیلی برنامه هستهای، تعطیلی برنامه موشکی و دیگر اهدافی که رژیم پس از تجاوز 23 خرداد اعلام کرد. اما شامگاه سوم تیر -بعد از حملهی موشکی ایران به پایگاه «العدید قطر» که مقر اصلی فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه غرب آسیاست- خود رژیم از طریق آمریکا درخواست توقف حملات را داد.
🔹️پس اولاً اصلاً صحبت از صلح نیست، بلکه صرفاً یک آتشبس موقت و شکننده است؛ و ثانیاً، نهتنها تحمیلی نیست، بلکه با عجز دشمن و از موضع قدرت ایران شکل گرفته است.
🔹️این آتشبس تا کی برقرار خواهد بود؟ مشخص نیست. هر لحظه ممکن است شعلهی درگیری دوباره بالا بگیرد. بیانیههایی که از سوی شورای عالی امنیت ملی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی منتشر شده، با صراحت از تعابیری چون «دست به ماشه» استفاده کردهاند. این یعنی همهچیز وابسته به رفتار طرف مقابل است.
🔹️البته اسرائیلیها در شب پایانی نبرد تلاش کردند تا از فرصتی که تا زمان اجرایی شدن آتشبس باقی مانده بود، برای انجام حملهای سنگین استفاده کنند. اما پاسخ محکم و فوری نیروهای مسلح ایران، با حملهی موشکی مهیب به سراسر سرزمینهای اشغالی، نشان داد که فضای دیپلماسی و متعاقب آن توقف درگیری، به معنای سستی نیست.
🔹️در تهاجم رژیم صهیونیستی علیه ایران، ورق جنگ از روز دوم یا سوم برگشت. ایران توانست در عمق سرزمینهای اشغالی ضربات موثر و دقیق و حیاتی وارد کند. همین قدرت میدانی، به پشتوانهی انسجام عظیم داخلی ملت ایران بود که منجر به تغییر جدی محاسبات و عقبنشینی دشمن از برنامههای گسترده و شوم خود شد. اینگونه نیست که طرف مقابل دلش برای ما سوخته باشد یا به حقوق بشر معتقد شده باشد. صرفاً وقتی دیدند که قدرت ایران در میدان حضور دارد مسیر میانجیگری را برای آتشبس پیش گرفتند.
🔹️دنیا دید که همین یک هفته پیش، آمریکا پس از تهاجم رژیم صهیونی از براندازی و شورش و تغییر نظام و نابودی توان موشکی و هستهای در ایران حرف زد اما بعد از دیدن اراده عملی ایران در میدان و هدف قرار گرفتن پایگاه اصلی نظامیاش در قطر، آمد و گفت: «تو شلیک نکن ما تضمین میکنیم که شلیک نکنند!»
🔹️دشمن شاید با سانسور گسترده حجم خرابیها و تلفات خود اجازه ندهد دنیا بداند دقیقا چه برسرش آمده اما خود عمق ضربات ایران را خوب میداند. ضرباتی که به قول یک روزنامه صهیونیستی، صحنههایی آخرالزمانی را در شهرهای سرزمینهای اشغالی رقم زدند، صحنههایی که مشابه آن را جهان در غزه دیده بود.
🔹️به قول یک استراتژیست آمریکایی: «دیروز واقعاً روزی وحشتناک برای مردم اسرائیل بود. آنها به این آتشبس نیاز داشتند چون مهمات دفاعی آنها رو به اتمام بود و رئیسجمهور ترامپ با کمک قطر وارد ماجرا شد.»
🔹️قدرت ایران خود را در میدان به رژیم اسرائیل و آمریکا تحمیل کرد. همان آمریکایی که رئیس جمهورش روز پنجم جنگ با نخوت گفته بود ما به دنبال آتشبس نیستیم، ما به دنبال پیروزی صددرصدی و تسلیم کامل ایران هستیم!
📥نسخه PDF را از اینجا دریافت کنید.
🖥 Farsi.Khamenei.ir