eitaa logo
گوشه‌گیر
100 دنبال‌کننده
96 عکس
66 ویدیو
13 فایل
کاغذپاره‌های یک ذهن گوشه‌گیر طلبه هنردوستِ سیاست‌ندوست @Alamdar_Ali
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از محسن قنبریان
🌀 جهادِ بی صاحبِ تبیین ۱. اقلا ۲۵میلیون نفر (۴۲٪) در تجمعات این ایام شرکت کرده اند. ۲. این تجمعات ابتدا «برای تأمین امنیت شهرها» در مقابل شورش داخلی عوامل موساد بود. حالا از آن موقف گذشته و باید بر سر «نحوه پایان شرافتمندانه جنگ» اثر کند. شعارمان این بوده «شروع کننده شمایید اما پایان دهنده مائیم» ۳. پایان جنگ (نه صرفاً آتش بس) با خروج از چرخه تکراری گذشته (جنگ_آتش بس_مذاکره_جنگ) نقطه ایمن و «ضمانت عینی» می خواهد. ۴. این ضمانت عینی به گفته کارشناسان متعدد «اخراج آمریکا از منطقه» است؛ نه وعده برداشتن تحریم ها یا حتی قصاص قاتلان! ۵. اما این ضمانت، هنوز انتخاب ۴۸٪ مردم است! جالب اینکه این درصدِ هم همه اش محصول جهاد تبیین ما نیست! بلکه ۳۰٪ ماهواره بینْ ها هم خروج آمریکا را نقطه پایان جنگ می دانند! ❓ افزایش این نسبت در افکار عمومی وظیفه کیست؟! سهم برنامه های متعدد رسانه ملی و مبلغانِ جهاد تبیین چقدر است؟! ❗️دوْری در کانالها و گروه های جهاد تبیینی ایتا بزنید ببینید چقدر مساله، این و «روش توجه دادن عموم مردم به آن» است؟! ❗️ سهم زیادی از تولید محتواها و بحث ها حول: • توئیت های ترامپ فریبکار! یا کلیپ های نتانیاهو! • بدبینی به مسئولین یا بازسازی ذهنی کودتای دی! • دعوا سر لقب رهبر شهید و جدید! • شرح لفظی و واژه شناسی «ظهور عام و خاص»، «بسته یا کنترل تنگه» و... در پیامهای رهبر انقلاب! • نسبت این جنگ با ظهور! و... در این فضا، حرفهای محدود تولیدی هم دیده نمی شود! ❓نباید دست فرمان عوض شود و ما هم به جامعه گزارش کار موثر دهیم؟! ✍🏻 محسن قنبریان ۱۴۰۵/۱/۳ ☑️ @m_ghanbarian
[در ماجرای جنگ احد] خدای بزرگوار، مسلمانان را به عبرت و تأمل دعوت میکند؛ می‌فرماید ما وعده خودمان را عمل کردیم، گفته بودیم که شما بر دشمن پیروز خواهید شد و شُدید. اما بعد از آنکه این سه خصلت در شما پدید آمد، ضربه آن را خوردید: اولاً «تنازعتم فی الامر»، باهمدیگر اختلاف کردید، وحدت کلمه و وحدت صفوف را به هم زدید. ثانیاً «فَشلتُم»، سست شُدید. آن شور و حماسه و آمادگی اولِ کار را از دست دادید. ثالثاً «عَصَیتُم»، از فرمان پیغمبر و رهبر و آن کسانی که مسئول اداره امور شما بودند، اجتناب ورزیدید... این سه صفت در شما پیدا شد، دشمن این مجال را پیدا کرد که از پشت به شما ضربه وارد کند. (اسلام شکست نخورد؛ اما پیروزی اسلام اولاً دیرتر شد، ثانیاً جان سرداران شجاع و عزیزی مانند حمزه سیدالشهداء در این راه قربانی شد). - 📚 انسان ٢۵٠ ساله. شهید سید علی خامنه‌ای
به چسبِ پوشکمم نیستی آمریکا
ما مرغ و خروس نداریم تو خونه ولی یخچال‌فریزرمون صبح‌ها به نیابت از مرغ‌هایی که توشه انقدر سروصدا میکنه که نمیذاره بخوابیم
کتابخونه‌م مهمون جدید داره 🥲
سی روز دلتنگی 🖤
غم، از ترسِ فراموش‌شدن، مدام خودش را به خاطرت می‌آورد. به او اطمینان بده که برای همیشه در گوشه‌ای از قلبت نگه‌ش میداری؛ و به زندگی ادامه بده.
خدایا شکرت؛ واسه به دنیا اومدن تو عصر جمهوری اسلامی.
🔺این، یک جنبش است و نه یک واکنش + آنچه در خیابان‌های ایران می‌بینیم، یک به معنای واقعی کلمه است. جنبشی با جانمایهٔ مقاومت ملی در برابر تهاجم اجنبی‌. جنبشی با مسئولیت تاریخی و نه یک واکنش هیجانیِ مقطعی. + جنبش‌های اجتماعی، پس از مدتی به مرحلهٔ می‌رسند؛ به دلایلی مانند احساس حصول نتیجه، ناهمراهی بدنهٔ اجتماعی، فقدان شرایط لازم برای تداوم، از بین رفتن و حذف عناصر اصلی و محوری و... رفته‌رفته سرد می‌شوند و فرومی‌پاشند. + جنبش مقاومت ملی ایرانیان، با گذشت یک‌ماه و با وجود فشارهای همه‌جانبهٔ ناشی از ترور و تخریب و کشتار و تعلیق بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی و معیشتی و... نه تنها دچار میرایی نشده، بلکه بیشتر گُر می‌گیرد؛ افراد جدیدی به جنبش می‌پیوندند؛ شیوه‌های پویایی جنبش، نو به نو می‌شوند؛ اهداف، ارتقا می‌یابند و... + دشمنِ همه‌چیزدان، حتماً برآورد دیگری داشت! با پایداریِ این جنبش، ارزیابی تاب‌‌آوری اجتماعی ایرانیان، موضوعیت خود را برای دشمن از دست داده است. کار از تاب‌آوری اجتماعی (نگاه حداقلی به قابلیت‌های اجتماعی ایرانیان) گذشته. + حالا دشمن، عملاً با دو جبههٔ آفندی (هجومی) روبروست؛ تهاجم نیروی نظامی و تهاجم نیروی اجتماعی. بله؛ نیروی اجتماعی ایرانیان، صرفاً مقاومت نمی‌کند؛ حقیقتاً در حال تهاجم است. واکنش‌های عصبی و دیوانه‌وارِ رهبران دشمن نسبت به مردم، نشانهٔ تهاجمی بودن جنبش اجتماعی ایرانیان است. @ebteda_ir
سوال: اینکه فرمودید توده‌ی مردم مسائل را به خوبی میفهمند، در این رابطه آیاتی مانند اکثر الناس لایعلمون و اکثر الناس لایعقلون، یعنی بیشتر مردم نمیدانند و بیشتر مردم نمیفهمند را چگونه معنی میفرمائید؟ جواب آقا: https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=17182
«وَ نُریدْ انْ نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْارْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ ائِمَّهً وَ نَجْعَلُهُمُ الْوارِثینَ» من به ملت بزرگ ایران که در طول تاریخ شاهنشاهی، که با استکبار خود آنان را خفیف شمردند و بر آنان کردند آنچه کردند، صمیمانه تبریک می‌گویم. خداوند تعالی بر ما منت نهاد و رژیم استکبار را با دست توانای خود که قدرت مستضعفین است در هم پیچید و ملت عظیم ما را ائمه و پیشوای ملتهای مستضعف نمود، و با برقراری جمهوری اسلامی، وراثت حقه را بدانان ارزانی داشت. من در این روز مبارک، روز  و روز فتح و ظفر ملت، جمهوری اسلامی ایران را اعلام می‌کنم. امام خمینی (ره)؛ ١٢ فروردین ١٣۵٨ بيشتر بخوانيد: http://emam.com/-/93BruR
هدایت شده از _بیدِمجنون؛
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اونی که سوار تاکسی آقا مجتبی شده بوده هروقت یادش میاد به رهبرآینده مملکت گفته اینا همش کار خودشونه: @biedemajnon