هدایت شده از افسانههایِ من
من همونیم که از تنهایی متنفر بود و همیشه تنها گذاشته شد
نمیدونم کجاست!🇵🇸
-
میدونی که نمیتونم هیچوقت خداحافظی کنم؟
میدونی که هیچوقت نتونستم کسیو کنار بزارم؟
پس همهچیو سپردم دست خودت:)
نمیدونم کجاست!🇵🇸
-
خلاصه شرمنده که همینجوری دارم میزارم و برمیگردم شهرم:))))
قرارمونه خدافظی نکنیم مگه نه؟:)
نمیدونم کجاست!🇵🇸
قطار اتوبوسی تجربه جدیدیه؛ اوکیه ولی حال نمیکنم باهاش.
میدونین با مترو تفاوتی نداره حقیقتش؛
فقط صندلیش باعث میشه گردندردم شدید شه.