هدایت شده از هزارمن
نمیدونم کجاست
چقدر علایق و روزمرگیهات جدا بافتهست زن💘
انرژی و هیجانِ زیر پوستی تزریق میکنی به اطرافیانت، اگه رنگ بودی احتمالا "نارنجی" میشدی.
رُس غم رو میکشی و تبدیلش میکنی به لبخند، چه موهبت بزرگیه واقعا.
🌞- این پیامتون
هدایت شده از ‹عـطرنـعنـــٰـــاع›
با این وضع هوا فقط زندگی تو فریزر ایدهآله☝️🏻
شما میکیونگ ندارید که ویژه به یادتون باشه:))☝🏻💘
آخی خدایا این بچه تو قلبمه.
[تو اون جاهای رازدارِ حرم که بهش یواشکی گفتم]