eitaa logo
کانال دوره‌های ضمن خدمت
84.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
153 ویدیو
3.7هزار فایل
لینک کانال 👇 https://eitaa.com/joinchat/1174405123C85918d0daf لینک کانال 👇 @ltemss https://eitaa.com/ltemss تبادل @lte_s
مشاهده در ایتا
دانلود
. 🔰 اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش 🔸درخصوص اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی آموزگار ابتدایی سال 1401 و دبیری و هنرآموز سال 1402(پس از بررسی اعتراضات، انصرافی‌ها و تعیین نیروهای جایگزین و ...) . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
دفترچه استخدام فرزندان شهدا و جانبازان.pdf
5.98M
💢دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 
باسلام هر روز را با یاد شهدا آغاز کنیم 🌷 پاسدار شهید شمس علی اَهرُون 🌷تولد ۳ فروردین ۱۳۴۱ کوهدشت استان لرستان 🌷 شهادت ۱۷ اسفند ۱۳۶۳ پیرانشهر 🌷 سن موقع شهادت ۲۲ سال 🌷 امروز سالگرد شهادت این شهید عزیز می‌باشد ✍ بخش‌هایی از وصیتنامه این شهید عزیز ✅ خدایا هیچ‌گاه رحمت و بخشندگی تو را فراموش نمی‌کنم و راهی که تو برای نجاتم نشانم داده‌ای، یعنی «جهاد و شهادت» را پیدا کرده ام ✅ پشتیبان ولایت فقیه باشید که زندگی منهای ولایت فقیه، بی‌ارزش و بی‌محتوا است. ✅ از تفرقه بپرهیزید که قلب امام از تفرقه درد می‌گیرد و اگر باعث درد قلب امام شوید، آن وقت است که مورد خشم خدا قرار می‌گیرید. ✅ بدانید تن به ذلت دادن و تن به صلح دادن با دشمنان اسلام، خیانت به خون شهدا است. ✅ از روحانیت متعهد جدا نشوید که رهبری این انقلاب با روحانیت است و اگر وحدت و اطاعت از امام خمینی را رعایت کردید، شما را نوید زیارت قبر شش گوشه‌ اباعبدالله (ع) را می‌دهم. 🤲 هدیه به ارواح طیبه شهدا، امام شهدا و شهدایی که امروز سالگرد شهادتشان می‌باشد و این شهید عزیز فاتحه با صلوات 🤲 دعای این شهید عزیز بدرقه امروزتان ان شاء الله
🛑 استخدام ۱۷ هزار و ۴۰۰ نفر در سال تحصیلی جاری در آموزش و پرورش کشور 👤معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در آزمون استخدامی قبلی از ۲۷ هزار ردیف استخدامی ۱۷ هزار و ۴۰۰ نفر قبول شدند و با این حال حدود ۱۱ هزار ردیف استخدام خالی ماند. معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: اعلام نتایج آزمون استخدامی پیش‌رو تا پایان مرداد ۱۴۰۳ انجام و تا اول مهر برای آنان دوره آموزشی برگزار می‌شود . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
💢ما باید در فضای مجازی و هوش مصنوعی پرچمدار شویم 👤وزیر آموزش و پرورش: ▫️کتاب‌های درسی و محتوای یادگیری دانش آموزان باید متناسب با شرایط جدید و فضای دیجیتال تغییر کند. ▫️ دنیای فضای مجازی کمتر به رسمیت شناخته شده اما باید آن را هرچه سریعتر به رسمیت بشناسیم. فضای مجازی و هوش مصنوعی پرچمدار می‌خواهد و این استعدادهای ایرانی هستند که باید در این زمینه پرچمدار شوند. ما زندگی هدفمند هوشمند در فضای مجازی را خواهانیم. ➖➖➖➖➖➖ 👤معاون آموزشی وزارت علوم: ▫️تمامی رشته‌های دوره کارشناسی بازنگری می‌شوند . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
. ✅ تبصره جدید تک ماده از سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ "به بعد قابل اجرا" می باشد. . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
آزمون آزمایشی دروس عمومی آموزگاری: آمادگی برای آزمون 👇👇👇👇👇👇👇👇👇https://eitaa.com/joinchat/2085552336C926db8da2d
50نمونه_سوال_دوره_مبانی_اندیشه_اسلامی_1_معرفت_شناسی_و_مبانی_معرفت.pdf
641.3K
📣🔴0️⃣5️⃣نمونه سوالدوره " اندیشه اسلامی (1) معرفت شناسی و مبانی معرفت دینی" 🔻کد دوره : 92503059     🔻مدت دوره 20ساعت 💎استان : 🔎با قابلیت جستجو 🌹صداقت سرلوحه کارماست🌹 🖋ویرایش:اول( ) ⬅️ فرمت: PDF ❌در صورت استفاده از فایل مبلغ (سه هزار تومان) به کارت قید شده در فایل واریز کنید ⚛️تاریخ آزمون :1402/12/16لغایت1402/12/17 ⏰تایم آزمون اول : 14:00 تا 14:30 ⏰تایم آزمون دوم : 19:00 تا 19:30 ⏰تایم آزمون سوم : 22:00 تا 22:30 📚 نمره قبولی: 12 از 20 ⏳ مدت آزمون: 30دقیقه 🖊 تعداد سوالات: 21سوال 📥تعداد سوالات در هر بار نمایش :1سوال 💯 نمره منفی ندارد https://ltms.cfu.ac.ir . ❇️ 👇 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 💢کانال دورهای ضمن خدمت ⬇️⁩⁦ ⏬ @ltemss @ltemss
💢سابقه تحصیلی دانش‌آموزان پایه دهم و یازدهم محفوظ می‌ماند 👤رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت وزارت آموزش و پرورش: ▫️امسال برای هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم سابقه تحصیلی منظور می‌شود. برای پایه یازدهم در سال ۱۴۰۴ و پایه دهم در سال ۱۴۰۵ منظور می‌شود و این مسئله یعنی سابقه تحصیلی دانش‌آموزان محفوظ شده و در زمان مشخص خود اثر می‌گذارد و محاسبه می‌شود. ▫️سهم دروس اختصاصی در سابقه تحصیلی به میزان ۲۲ درصد است و مابقی ۵۰ درصد در آزمون سراسری تولید خواهد شد؛ لذا ۲۸ درصد دروس عمومی صرفا در سابقه تحصیلی تولید می‌شود به همین جهت تاکید داریم دروس عمومی را جدی‌تر بگیرند. . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .