eitaa logo
بازگشت || محمدامین رضایی
2.5هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
589 ویدیو
64 فایل
طلبه درس خارج،دانشجوی سیاستگذاری دوست دار فقه،عدالت وکتاب #اندیشه_متفکران_انقلاب #آرمان_های۵۷ #نقد_سرمایه_داری سوال،انتقاد،پیشنهاد: @R_m_am ♦️اینستاگرام:instagram.com/M_amin_rezai1 ♦️تویتر twitter.com/m_amin_rezai ویراستی virasty.com/m_amin_rezai
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 نامه ای به خانم سال۸۲ سه سال صبحانه را روی نیمکت کلاس وداخل انباری مدرسه خوردم چون ساعت ۵ صبح با اتوبوسی که به شهر میرفت به روستای کناری میرفتم و منتظرم می ماندم تا مدرسه شروع شود، بعدظهرها هم ۵کیلومتر را پیاده بر میگشتم، از همان نوجوانی که بخاطر درس خواندن در شهر هزار کیلومتر از خانواده ام دور بودم، تمام زندگی و دغدغه ام شد که برای انقلاب کاری کنم، حالا هم اگر در هپکو اراک فریاد میزنم، در راهپیمایی ها در حمایت از مستضعفین پلاکارد به دست میگرم، در مجازی تحلیل مینویسم، سخنرانی میکنم و...همه برای همان دغدغه هست، انقلاب و آرمان های ۵۷ بماند. چند روزی است آمدم روستا کمک پدر، دیشب با خانواده برنامه زاویه را میدیم، با حرارت از دغدغه های انقلابی تان میگفتید تا رسیدید به اینکه چون یک مدرسه خوب برای آقازاده تان پیدا نکردید و مجبور شدید یک مدرسه تاسیس کنید! نمیدانم وقتی این حرف شما را پدر من شنید با خودش چه گفت، شاید گفته باشد پس چرا من نتوانستم مدرسه تاسیس کنم تا پسرم آن همه سختی نکشد؟ خانم شما و آقازاده تان فریدالدین به اسم خدمت انقلاب بنگاه اقتصادی تاسیس کردید! غصه نخورید انقلاب را بچه های محروم حفظ کردند و میکنند، شما به فکر تاسیس مدرسه های بهتر برای نوه های خود باشید ✍ https://eitaa.com/Rezai_analyzer
🔹زنی که همسرش در چهل سال گذشته معاون کتب درسی آموزش و پرورش، رئیس فرهنگستان، رئیس مجلس، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، مجمع تشخیص مصلحت و شورای عالی آموزش و پرورش بوده، چنان از ناکارآمدی نظام رسمی تعلیم و تربیت انتقاد می‌کند که گویی در این مدت اسکندر مقدونی بر کشور حکم‌فرما بوده است! مصطفی زالی #حداد_عادل #عدالت_آموزشی 🎬 @Mostazafin_TV
♦️امروز گریه ام گرفت... 🔹بیشتر از فقر، تبعیض و بیشتر از تبعیض ، توجیه تبعیض درد دارد ✍ https://eitaa.com/Rezai_analyzer
بازگشت || محمدامین رضایی
🔴 نامه ای به خانم #ماهورزاده سال۸۲ سه سال صبحانه را روی نیمکت کلاس وداخل انباری مدرسه خوردم چون ساع
♦️هجمه ها علیه این نامه زیاده شده است! من"واقعیت زندگی"خودم را نوشتم تا "زندگی خیالی و منافع" بعضی ها در زیر سوال برود دریایی آلوده بوده مسئولانی مثل آقای به جای حل مشکل دریا، دریاچه ای امن ساختند برای فرزندان خود و بعضی مسئولین، ما را هم رها کرند https://eitaa.com/Rezai_analyzer
♦️بعضی ها فکر میکنند دعوای ما با آقای جناحی و سطحی هست یا با آقازاده ایشان مشکل داریم مساله ما کاملا مبنایی هست،در این سالها با ترویج "مدارس غیرانتفاعی" ترویج شده،آقای حداد هم یکی از مروج هاست، اشکال به ایشان بیشتر وارد هست چون خود را انقلاب تر میداند ✍️ @m_amin_rezai
♦️ انقلابیون بعد از پیامبر ص گرفتار توجیه تبعیض شدند که انقلاب و حسین ع به قتلگاه رفت https://eitaa.com/Rezai_analyzer
♦️ مساله فراتر از شخص و جناح هست، دریایی آلوده بود مسئولین ما به جای حل مشکل دریاچه ای امن زدند برای فرزندان خود و هم حزبی هایشان به نام "مدارس غیر انتفاعی" در کنارش اجازه دادند چهار بچه فقیر هم شنا کنند، آلودگی دریا را هم از یاد بردند https://eitaa.com/Rezai_analyzer
‍ 🔴امام آزاد اندیشی ۸/۸/۹۸ یادداشت من در روزنامه صبح نو http://sobhe-no.ir/newspaper/811/12 🔸هر مکتبی که ادعای امتداد اجتماعی دارد و نمی خواهد در کتابخانه خلاصه شود باید موضعش را با مسائلی که با مردم و جامعه مرتبط است مشخص کند، "آزاد اندیشی" یکی از آنهاست. اسلام "اندیشه ی آزاد" از تعصب و تحجر را تشویق و "آزادی اندیشه" را ترویج میکند، این یک ادعای صرف نیست، صدها آیه و روایت در تایید این موضوع هست، تجلی این مساله را در سیره امام رضا ع به وضوح میتوان دید. 🔹از سوال به عنوان روح و از مناظره به عنوان بستر آزاد اندیشی میتوان نام برد. ترویج پرسش گری و فرصت سوال یکی از نشانه های آزاد اندیشی است، در اسلام سوال پرسیدن نه تنها یک "حق" بلکه حتی یک "تکلیف" هست، حق و تکلیفی برای رشد علمی، روحی انسان و پیشرفت جامعه (فَاسْأَلُوا أَهْلَ الذِّكْرِ إِنْ كُنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ) در اسلام شبیه علم آموزی که قید مذهب، زمان، جنسیت نمیخورد سوال پرسیدن نیز قید شرط بر نمیدارند. جمله شکوهمند امام رضا ع( يا قوم ان كان فيكم احد يخالف الاسلام و أراد أن یسال فالیسال غیر محتشم) " ای مردم هرکس مخالف اسلام است و سوالی دارد بدون هیچ ترسی سوالش را بپرسد" حق فرصت سوال پرسیدن را تایید میکند و (سل عاما بدالک) "سوال بپرس، هرچیزی که به به ذهنت می آید " نشانگر بی قید و شرط بودن سوال در مکتب رضوی است 🔸 مناظره دیگر دلیلی است بر آزاد اندیشی، بخاطر شرایط زمانه امام رضا ع تجلی مناظره است، به حق باید امام هشتم را امام مناظره و آزادی اندیشه نامید، سیره امام رضا ع استقبال از مناظره با تئوریسین های مکاتب الهی و مادی بود. پذیرش مناظره یعنی اولا: مکتبی که من از آن دفاع میکنم منطق دارد ثانیا: من به تو احترام می گذارم حاضرم برایت وقت بگذارم، حرف هایت را گوش کنم، تو حق پرسش و به چالش کشیدن اندیشه من را داری ثالثا: من نسبت به نقدهای تو پاسخگو هستم، صرفا حرف نمی زنم و قصد ندارم که با زر و زور و تزویر مکتب و اندیشه ام را بقبولانم بلکه حرفهایم را بشنو، سوال و نقدی داری جواب میدهم، ببین اگر حرف هایم منطقی و عقلی است بپذیر و الا رد کن. 🔸 دستگاه خلافت مامون به قصد تخریب امام رضاع بارها جلسلات مناظره برگزار میکرد، افرادی را دعوت میکرد که امام را تخطئه کنند با این حال امام با روی خوش به مناظره می آمدند، خیلی از صاحبان مکاتب با فرض بعید اگر حاضر به مناظره شوند با ده ها ترفند و مغالطه تلاش میکنند جلسه را به نفع خود تمام کنند، اما مناظرات امام متدولوژی آزاد اندیشی است، در تاریخ آمده امام در مناظره همیشه تبسم میکرد، فرصت ابراز عقیده میداد، وقتی حرف طرف مقابل تمام میشد میگفت حرفت را کامل بگو بازهم فرصت داری، وقتی طرف مقابل می ماند به او کمک‌ میکرد که میتوانی در جوابم این را بگویی! و حتی طرف مقابل را تشویق میکرد و سخنان درستش را تایید میکرد (الان جئت بنصف) یعنی: "این سخن و موضعت منصفانه و درست بود" به طرف مقابل فرصت و میدان سوال کردن میداد چنان که امام به راس جالوت پیشوای یهودیان گفت: (من بپرسم یا میپرسی؟) و جالوت پرسید، از مقبولات طرف مقابل استفاده میکرد (دلیلی از من نپذیر؛ مگر آنچه از تورات که بر زبان موسی بن عمران و آنچه از انجیل که بر زبان عیسی بن مریم و آنچه از زبور که بر زبان داود آمده است) عصبانیت و تخریب و توهین به هیچ وجه در روش امام نبود، افراد بعد از مناظره یا اسلام می آوردند یا سکوت میکردند، امام از قدرت و تهدید و تحمیل استفاده نمی کرد و اجازه میداد خود افراد آزادانه انتخاب کنند، حتی زمانی که عمران مغلوب شد و خواست شهادتین رازگویی افراد را بیرون کرد تا شخصیتش به همان اندازه تخریب نشود، متن مناظرات امام رضا ع خصوصا با عمران آموزش این متدولوژی مناظره و آزاد اندیشی است، تنها راه زنده کردن کرسی های آزاد اندیشی، مطالبه ی روی زمین مانده رهبر انقلاب تنها با عمل به سیره رضوی حیات خواهد یافت ✍️ 🔹کانال @m_amin_rezai
بازگشت || محمدامین رضایی
‍ 🔴امام آزاد اندیشی ۸/۸/۹۸ یادداشت من در روزنامه صبح نو http://sobhe-no.ir/newspaper/811/12 🔸هر
♦️ امام آزاد اندیشی ۸/۸/۹۸ یادداشت من در روزنامه صبح نو http://sobhe-no.ir/newspaper/811/12 ان شالله از این به بعد هر هفته یک یادداشت فرهنگی در روزنامه صبح نو خواهم داشت، متن یادداشت را اینجا هم خواهم گذاشت ✍#محمدامین_رضایی https://eitaa.com/Rezai_analyzer
🔴 رهبر انقلاب امروز: 🔹اینکه یک مدتی منتظر بمانیم به خاطر ، یک مدت منتظر بمانیم که آیا رئیس‌جمهور آمریکا مهلتهایی را که در برجام گذاشته‌اند، تمدید میکند یا خیر، یک مدت معطل برنامه‌ی رئیس‌جمهور بمانیم ... همه‌اش شد ... این انتظار، کشور را به و عقب‌ماندگی میکشاند؛ رها کنید، نمیگویم ارتباط را قطع کنید، منتها دل نبندید. دل به داخل و ظرفیت‌های داخلی ببندید. ۹۸/۸/۱۲ https://eitaa.com/Rezai_analyzer
♦️به مناسبت ۱۳ آبان پیشنهاد میکنم سخنرانی "مشق آمریکا شناسی" اقای رحیم پور را ببنید، ما بیش از شعار گفتن نیاز به اطلاعات در مورد جنایات آمریکا داریم، اسناد لانه جاسوسی یکی از بهترین منابع در این زمینه هست https://www.aparat.com/v/xQWSm/%D8%A7%D9%85%D8%B1%DB%8C%D9%83%D8%A7_%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C_%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF_%D8%AD%D8%B3%D9%86_%D8%B1%D8%AD%DB%8C%D9%85_%D9%BE%D9%88%D8%B1_%D8%A7%D8%B2%D8%BA%D8%AF%DB%8C https://eitaa.com/Rezai_analyzer
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️یک درس، از هزاران درس که باید از اسناد لانه جاسوسی بیاموزیم https://eitaa.com/Rezai_analyzer
♦️درباره قسمت اول برنامه شوکران، صحبت های دکتر ابوالحسن تنهایی ✍ https://eitaa.com/Rezai_analyzer
{طلاب نیازمند و ساختمان های مجلل} در یک سخنرانی که در 1/4/1387 در یکی از این سالن های جدید در قم داشتم، وقتی به دکوراسیون سالن و دیوار تزئین شده با "ام دی اف" نگاه کردم فهمیدم که این هم اقلا متری 60 هزار تومان (برای آن زمان) هزینه برداشته است و همانجا تذکر انتقاد آمیز خود را دادم. بعد از سخنرانی که طبق معمول طلاب و فضلای با هوش و علاقمند مایل به بحث بیشتری هستند، تعداد زیادی از آنها با دلی پر میگفتند که شما نگاه کنید یک طلبه پول کرایه خونه اش را ندارد بهد، اونوفت اینها اینجوری پول بیرون میریزند." من به قدری از این اسرافکاریها، آنهم در حوزه ها (!) به اسم اسلام ناراحت شدم که دیگر میل به رفتن به آن نقاط را از دست دادم. در گذشته وقتی به این محافل دعوت میشدم، در یک اطاق و ساختمان سنتی بر روی فرش مینشستیم و حرف میزدیم. بعدا نیز در کتابخانه هایی که با میز و صندلی های ساده تزئین شده بودند، بحث های علمی میکردیم. حتی یادم می آید که یک روز خدمت آیت الله استادی رسیدم ایشان بعنوان رئیس حوزه، پشت یک میز فلزی کوچک در گوشه ای از یک اتاق چند نفره (و البته شلوغ) با من صحبت کردند. اما حالا این دکوراسوین گران این سنگهای گرانیت گران، میز و صندلیهای گران که عموما در همه جا به یک شکل هستند و قاعدتا می بایست از مراکز تولیدی خاصی باشند که پیوندهای آنها با مراکز صرف هزینه جای بررسی دارد. این چه ضرورتی دارد؟ عجیب است که برخی روحانیون مسئول در چنین مؤسساتی با این ظواهر، احساس منزلت بیشتری میکنند. این تاثیر عناصر ظاهری توسعه بر روی محافل سنتی بسیار جالب و مهم است و حد اقل آنچه که برای افراد معمولی قابل مشاهده است آن است که بر تکلف رفتاری موجود و فاصله عمودی بیشتر با دیگران بسیار می افزاید. اینجا ممکن است این آقایان بگویند "یعنی ما باید همیشه بر روی زمین بنشینیم و یا با شتر اینور و آنور برویم؟" نه قربان، اما میشد شرایط ساده تری را انتخاب کنید تا مردم و زیردستان شما از شما متنفر نشوند. اگر شما برخی از دستنویس هایی که طلاب به من داده اند را میخواندید، میفهمیدید که این هزینه های منزلتی فئودال در حوزه ها نیز نهال های تنفر میکارد و مطمئنا کسانی نیز از بین فضلای دردمند که این مطالب را میخوانند، خواهند گفت "آقا از نهال دیگر گذشته...". نهال ها به درخت ... تبدیل شده اند. این تاثیر عنصر فرهنگی فئودال است که نه فقط جامعه تجدد زده و توسعه زده را فرا گرفته، بلکه مانند سرطان به جان محافل سنتی ما نیز افتاده است. دریغ است ایران که ویران شود ص 367 https://eitaa.com/rafipoor
عشق الهی: حاضرم این اعتقادم را روی کفن‌ام بنویسند! ✍🏻 رضا امیرخانی تعریف می‌کرد: ▪سال ۸۸ سفری به داشتم که بعضی قسمت‌هاش رو در کتاب «جانستان کابلستان» نوشتم؛ در اون سفر دیداری با یکی از مشاوران حامد کرزی و یکی از مشاوران وزیر خارجه وقت افغانستان داشتم. ▪از هر دری سخنی شد تا بحث به مراسم ۹ ربیع و لعن بزرگان اهل‌سنت رسید. من هی سعی می‌کردم با دیدگاه وحدت اسلامی حرف بزنم، اما هر چی می‌گفتم مشاور کرزی یه فیلم بلوتوث‌شده توی گوشی‌ش نشون می‌داد از مجالس لعنی که فلان سخنران معروف در اون صحبت می‌کرد. دیدم قبول نمی‌کنن. ▪گفتم براتون خاطره‌ای تعریف می‌کنم: مدتی پیش که در یک مراسمی نزد رهبر انقلاب بودم، بعد از مراسم سوالی از ایشون داشتم و ایستاده بودم تا نوبت‌م بشه. یک حاجی بازاری متدین به آقا گفت: از موقعی که شما برگزاری مجالس ۹ ربیع رو ممنوع کردید، خودم دم در خونه می‌ایستم و هر گوشی و ضبط صوتی که مدعوین دارن می‌گیرم ازشون و نمی‌ذارم هیچ فیلم و صوتی از این مجالس بیرون بره. حاجی، توقع داشت مورد تحسین رهبری قرار بگیره؛ آقا گفت: «این که من لعن بزرگان اهل‌سنت رو ممنوع کردم، به خاطر عواقب این‌طوری‌ش نیست! این اعتقاد قلبی منه و حاضرم این اعتقاد رو روی کفن‌ام بنویسن!» ▪امیرخانی ادامه می‌دهد: وقتی این خاطره رو برای اون دو مشاور نقل کردم، مشاور کرزی گفت: وقتی رفتی ایران به خامنه‌ای بگو «یک مرید به مریدان تو افزوده شد!» من چندی بعد در دیداری با رهبری این رو تعریف کردم و گفتم من افشای سرّ کردم. آقا فرمودند: «تا می‌تونید از این افشاها بکنید!» "حسن آقاجانی" ✈️ خاطرات مبلغین خارج از کشور http://eitaa.com/joinchat/2977890327C748263ed03
♦️جمعه مردی در نمازجمعه تهران میخواسته حرفی بزند، اعتراضی داشته، مامور مرد معترض را از نماز جمعه بیرون میبرد، حاج اقای صدیقی امام جمعه تهران هم چیزی نمی گوید! حرف من درباره اتفاقی که در تهران افتاد این پلاکارد است که سال پیش در ۲۲ بهمن بالای دست گرفتم، افسوس که متوجه نیستند با این کارها هر روز مردم از آنها دورتر میشوند و مرگ نماز جمعه نزدیک تر میشود. ✍ https://eitaa.com/Rezai_analyzer
♦️امروز حسن در یزد به یک دو قطبی بزرگ دامن زد، شعله ای را روشن کرد که مردم کشوری بسوزند، ظاهرا تجربه اوایل انقلاب را فراموش کرده، آن روزها هم رئیس جمهور وقت در مقابل نهادهای رسمی مثل کشور ایستاد کسی که سوخت خودش بود، انقلاب باقی ماند و خواهد ماند. نهادهای رسمی مثل کشور ایستاد کسی که سوخت خودش بود، انقلاب باقی ماند و خواهد ماند. ✍ https://eitaa.com/Rezai_analyzer
🔹امروز روحانی آتش را روشن کرد که خودش خواهد سوخت https://eitaa.com/Rezai_analyzer
♦️امام خمینی ره: عده‌ای از خدا بیخبر برای از بین بردن انقلاب هر کس را که بخواهد برای فقرا و مستمندان کار کند و راه اسلام و انقلاب را بپیماید فوراً او را #کمونیست و «التقاطی» می‌خوانند. از این اتهامات نباید ترسید. 🔹پ.ن: دو هفته پیش که در مورد #عدالت_آموزشی نوشتم، نامه ای به خانم #ماهروزاده نوشتم و از واقعیت زندگی خود در دوران درس خواند در راهنمایی گفتم متاسفانه از سمت بعضی از دوستان انقلابی حرفهای عجیبی شنیدم از جمله متوهم، کمونیست و... امروز این جمله امام ره را دیدم به نظرم در جواب به آن برچسب ها همین جمله امام ره کافی است، من حلال شان کردم اما در راه عدالت تا لحظه مرگ مبارزه را با محافظه کاری تعویض نخواهم کرد و برای گسترش عدالت در بین مستضعفین تلاش خواهم کرد ✍ #محمدامین_رضایی @Rezai_analyzer https://www.instagram.com/p/B4w3JELAQol/?igshid=1k50hk60pfrv1
♦️وحدت را زندگی کنیم [به مناسبت هفته وحدت] ۲۱/۸/۹۷یادداشت من در روزنامه صبح نو http://sobhe-no.ir/newspaper/820/13 ✅ ان شالله از این به بعد هر هفته یک یادداشت فرهنگی در روزنامه صبح نو خواهم داشت، متن یادداشت را اینجا هم خواهم گذاشت ✍ https://eitaa.com/Rezai_analyzer
بازگشت || محمدامین رضایی
♦️وحدت را زندگی کنیم [به مناسبت هفته وحدت] ۲۱/۸/۹۷یادداشت من در روزنامه صبح نو http://sobhe-no.ir
‍ 🔴 وحدت را زندگی کنیم نه بحث 🔹تا حرف از وحدت میشود عده ای تمام ذهنشان به سمت بحث های دقیق فقهی و سیاسی میرود، بعضی ها برای تبیین و دفاع از وحدت، عده ای هم برای مخالفت با آن. به نظرم وحدت را نباید اینقدر سخت معنی کرد، نه اینکه بحث علمی نشود، بحث و کنفرانس های علمی در جای خود لازم، اما فلسفه وحدت در جامعه اسلامی بیش از آنکه مساله ای برای نزاع های علمی باشد برای زندگی کردن هست لذا اگر ده ها کنفرانس و جلسه علمی درباره وحدت برگزار شود اما بعد از اتمام جلسه مخاطبین آن جلسات نتوانند در جامعه، سنی در کنار شیعه و شیعه در کنار سنی زندگی کند آن بحث ها بی فایده است بعضی اوقات در مجالس مذهبی و هیئت ها افرادی را می بینم که حرف از مساله وحدت به میان می آید رگ گردنشان بالا میزند، عده ای موافق و عده ای مخالف ساعت ها بحث میکنند ولی عملا چیزی تغییر نمیکند، به ذهنم میرسد این افراد را یک ماه بفرستیم استان سیستان، خراسان جنوبی و رضوی و.... تا آنجا از نزدیک زندگی عادی مردم شیعه و سنی را باهم ببیند بعد خودشان می فهمند که فلسفه و فایده وحدت چیست و اینکه این همه بزرگان دینی بر این مساله تاکید میکنند ظهور و بروز برکاتش کجاست 🔸من زیاد با اهل سنت تعامل و نشست و برخواست داشتم، حتی نشست و برخواست های خانوادگی، در میان آنها گذاشتن اسم ائمه ع و فرزندان ائمه ع را بر روی فرزندان خود مرسوم است و بسیار عادی جلوه میکند، در ایام محرم روضه برای امام حسین ع خواندن حتی قربانی کشتن و نذری دادن، زیارت قبول گفتن به شیعیان بعد از زیارت کربلا و مشهد به زیارت امام رضا ع رفتن بسیار مرسوم است، لذا وقتی کسی مثل رهبر انقلاب مکرر از ضرورت و برکات وحدت میگویند به خوبی درک میکنم که از چه چیزی سخن میگویند، مردم عادی شیعه و اهل سنت در مناطق مختلف از جمله خراسان جنوبی که من با چشم خود دیدم به جای تمام بحث های آکادمیک وحدت را با یکدیگر زندگی میکنند و از برکاتش بهره میبرند شاید یک شیعه و سنی نتواند ده دقیقه در لزوم وحدت حرف بزند اما ده ها سال با هم زندگی میکنند، وقتی به کلام اهل بیت ع نگاه میکنیم می بینیم یکی از فلسفه های اصلی وحدت زندگی مسالمت آمیز، همدلی و همراهی، زیست بدون تنش بین مسلمانان است. امام صادق ع میفرمایند: « صَلُّوا عَشَائِرَکُمْ، وَ اشْهَدُوا جَنَائِزَهُمْ، وَ عُودُوا مَرْضَاهُمْ، وَ أَدُّوا حُقُوقَهُم»؛ در میان اهل سنت نماز بخوانید، در تشییع جنازه‌شان شرکت کنید، مریض‌هایشان را عیادت کنید، حقوق آنها را بپردازید 🔹این روایت همین مفهوم را بازگو میکند که وحدت را باید بیش از بحث باید زندگی کرد، چند وقت پیش پدرم گفتند یکی از افراد آشنای ما که اهل سنت است برادرش را از دست داده من به یاد این روایت افتادم پیشنهاد کردم برای تسلیت گفتن به خانه اش برویم، من معجزه عمل به این روایت را بعد از آن دیدار کاملا حس کردم آن مرد اهل سنت خیلی خوشحال شد تا آخر جلسه از حضور ما تشکر میکرد، از برکات انقلاب و شهدا و امام ره میگفت و من در چشمانش دیدم که محبت و ارادتش نسبت به ما چند برابر شد. این "محبت و همدلی" بین شیعه و سنی در جامعه نتیجه وحدت است و در نگاه کلان تر موجب تقویت "قدرت" جامعه اسلامی میشود، چیزی که به ضرر دشمنان ماست، آنها نمی خواهند ما قدرتمند باشیم لذا تلاش میکنند به جای زندگی کردن با خود و مبارزه با آنها به بحث با خود و رها کردن آنها مشغول شویم ✍ https://eitaa.com/Rezai_analyzer